he shit wat jammer charmed...snap hoe het voelt, als je denkt dat er wat groeit, zo'n tegenvaller, maar wie weet komt het nog! en wat ie een eikel die gyn van jou, bij ons kun je ook aangeven welke fertiliteitsarts of gyn je wilt, soms kan het natuurlijk niet. maar in onze kliniek zijn het bijna allemaal vrouwelijke artsen. Vind dat toch fijner, het idee dat ze weten hoe het voelt en hoe je je voelt.... joli ik hoop dat je toch een mooie eisprong hebt gehad! love fijn dat je al ongi bent zo snel, hopelijk zijn de cystes weg en mag je snel beginnen. hoe is het met de rest? hier: mijn temp was vanmorgen wee lager, het menstruatie achtige gevoel ook minder...ben benieuwd naar de ech van morgen, maar verwacht er weinig van...dan maar weer aan de duphaston en vol goede moed verder!
Love wat fijn dat je weer bijna kunt beginnen met clomid En snel ongi geworden zeg... super. Charmed dikke knuf voor jou. Ben benieuwd hoe nu verder. Nova, ik hoop dat je snel geen last meer hebt van de bijwerkingen. Rest van de meiden : hopelijk snel groeiende eitjes met bevruchtingen
Dankje djoon!knuf terug! Dat hoop ik ook ikke175!ben zo benieuwd of de 50 al wat doet bij mij.. Bij ons op de fertiliteits afdeling werken alleen maar vrouwen dus dat is wel fijn,die kunnen zich tog beter in ons verplaatsen denk ik,ik heb gelukkig een hele fijne fertiliteitsarts,m'n huisarts daarentegen weer niet,ook zo'n ongeïnteresseerde zak,gauw opzoek naar een ander hihi
Jaaa ik ben net terug! mijn cyste is bijna helemaal weg! Er zit nog een heel klein beetje maar het is al geen cyste meer.. Morgen mag ik starten met 100 mg, wel met het risico dat er nu teveel follikels gaan groeien omdat de cystes weg zijn. We zullen zien, ben al blij dat er bijna niets meer van over is
Love, mooi dat je cystes zijn verdewenen, nu op naar clomid 100 en dus op naar mooie eitjes!! Charmed, hoe is het bij jou?? wanner moest je nu weer naar de gyno? voor iedereen al vast een fijn weekend!!
Ik kom ook net van m'n echo!zit nu op dag 9 dus heel veel was er niet te zien,ze zaten allemaal net onder de 10mm maar ze zegt dat dat nog niks zegt dus maandag weer terug komen,m'n vriend zei ookal dat ze er groter uitzagen dan bij m'n eerste echo dat was zonder Clomid dus ik heb hoop!ze was ook heel lief en zei dat ze me hoe dan ook ging helpen om groeiende eitjes te krijgen,kan niet wachten totdat het maandag is hihi en love wat fijn zeg van die cyste!nu op naar groeiende eitjes! En charmed wanneer moest jij nou ookal weer?duim nog hartstikke hard voor je!groeien moeten ze!
Spannend Noa, klinkt inderdaad hoopvol. Hoe zag je echobeeld eruit dan? Niet meer met zo'nveel zwartje vlekjes? Kon op google ook niet echt een duidelijk plaatje vinden van hoe een eierstok eruit ziet als er 1 of meerdere rijpende eitjes zitten.. Wat lief trouwens dat je vriend meegaat! Ik moet maandagmiddag weer.
@Noa, oooh fijn, maandag dus weer spannend! ja jullie eitjes moeten groeien!!! (scheutje Pokon door de thee???) hiiiii Hoe meer zwangere hoe beter
@ charmed bij mij zag je maar 1 groter zwart vlekje in me linker eierstok zitten vorige keer. De gynaecoloog zei dat dat een normaal beeld is. Voor dat ik clomid ging gebruiken had ik meer dan 15 zwarte kleine vlekjes in me eierstok. Succes allemaal ik kan as donderdag pas weer een echo. Ik ben zo benieuwd. Fijn weekeinde allemaal
Dat klinkt idd goed noasofia! hopelijk groeien ze door! en idd lief dat je vriend mee gaat! Ik ga altijd alleen, mijn vriend kan niet elke keer vrij krijgen.. heb ook liever dat hij straks mee gaat als het raak is
@noasofie, ooow ik heb goede hoop Ik heb vanmorgen vriendlief zn zaadjes geleverd. Dat was nog best een gedoe zo vroeg en dan de wachtkamer al vol met mensen en kon ik daar met me potje zaad:0 Nja dinsdag de uitslag hoop zo op goed nieuws
Ja ben gelukkig niet teleurgesteld,kan nog alle kanten op gaan en anders maar weer aan de duphaston en de 100,er waren volgens mij wat minder kleine zwarte rondjes en er zaten een paar die een stuk groter waren dan de rest en dat had ik toen pco bij mij vastgesteld werd niet,toen waren het allemaal hele kleine zwarte vlekjes dus de Clomid heeft al wel iets gedaan,ben benieuwd hoe het er maandag uitziet,ja m'n vriend werkt op het moment weinig want hij heeft met een burn out gezeten dus hij is nog veel thuis maar z'n werk doet ook nooit moeilijk,hij kan altijd even vrij krijgen daarvoor gelukkig
Jaa meis85 spannend maandag weer!hihi mischien een beetje pokon inderdaad haha Bubs nog even wachten dus,vervelend he! Love hoop ook dat ze door groeien en m'n vriend kan mee omdat hij laatste tijd veel thuis zit omdat hij een burn out heeft gehad,maar z'n werk is ook makkelijk daarin gelukkig,als het raak is wil ik ook heeel graag dat hij mee gaat hah Ik heb ook nog hoop djoon!haha en dat zaad moest ik ook inleveren,hij schaamde zich er volgens mij voor,het is ook best raar zo'n potje met zaad brengen,spannend dinsdag dus!
Haha ik heb zoiets straks als ik aan de clomid echt ga dan moet hij aan het begin van mij mee. Daarna mag hij hetzelf weten en tsja als het raak is vind ik dat de man elke x mee moet. Idd voor de echo's het is ook zijn baby
Bij ons willen ze geen echos in het weekend doen, ik wordt elke keer op vrijdag of maandag ingepland want in het weekend is voor spoed gevallen dus mijn vriend kan niet mee naar die metingen.. Mijn vriend kon zijn potje gewoon in het lab inleveren waar ook bloed wordt geprikt, hij vond het helemaal geen probleem gelukkig. Had ik niet verwacht Haha
WIE IS WIE Bassdevilxs - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 zwanger - clomid 50 Bubs - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 - clomid 50 Charmed - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 - clomid 100 Daiss8 - 24 jaar - 1e kindje - nog onbekend Debdev - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 zwanger - clomid 100 Djoon - 23 jaar - 1e kindje - nog onbekend Gwenny - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 - clomid 50 H1985 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 zwanger - clomid 50 Joli86 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 - clomid 100 Love2011 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 - clomid 100 Meis85 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 1 zwanger - clomid 50 Miss me - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 - clomid 50 Noasofia - 22 jaar - 1e kindje - ronde 1- clomid 50 Nijmelijntje - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 - clomid 100 S1984 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 - clomid 50 Sterre21 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 1 -clomid 50 Traan - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 - ??? NOD LIJST 21 Maart: Sterre21 24 Maart: Gwenny 24 Maart: S1984 ?? Maart: Traan ?? Maart: Joli86 ?? Maart: Miss me ?? Maart: Nijmelijntje ?? Maart: Noasofia ?? Maart: Charmed 4 April: Bubs ?? April: Love2011 ?? April: Daiss8 ♥ZWANGER♥ ♥ Oktober 2013 ♥ H1985 - ronde 4 ♥ November 2013 ♥ Meis85 - ronde 1 Debdev - ronde 1 Bassdevilxs - ronde 1 Zo ff de lijst weer dichterbij gehaald