Nou ladies, kom net bij de gyn vandaan! Geen eitjes te zien, en de bloeding van 25 feb die 5 dagen duurde was waarschijnlijk toch een menstruatie. Dus dat eitjes die ze had gezien vorige keer was een nepperd (zo zei ze het). Slijmvlies zag er goed uit en daarom mag ik vandaag tellen als CD3 en starten met clomid. Net bloedgeprikt.. Dus nu gaat het echt beginnen. Ik ben blij dat m'n gyn gelijk actie onderneemt!! Hoe is jullie weekend geweest en de echo's vandaag? X
Ik moet 10 over 2 pas.. daarna moet ik ook nog de stad in, dus kom eind van de middag pas met het nieuws! Succes Noa!! Hoop op een mooi eitje!! Spannend Love, lijkt me een goed teken dat je last hebt van bijwerkingen haha.. Duim dat er een mooi eitje aan het groeien is!
Goed nieuws dus Daiss! eindelijk beginnen Nou Charmed ik hou het in de gaten hoor vanmiddag! veel succes, duim voor je!!
WIE IS WIE Bassdevilxs - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 zwanger - clomid 50 Bubs - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 - clomid 50 Charmed - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 - clomid 100 Daiss8 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 - clomid 50 Debdev - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 zwanger - clomid 100 Djoon - 23 jaar - 1e kindje - nog onbekend Gwenny - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 - clomid 50 H1985 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 zwanger - clomid 50 Joli86 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 - clomid 150 Love2011 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 - clomid 100 Meis85 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 1 zwanger - clomid 50 Miss me - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 - clomid 50 Noasofia - 22 jaar - 1e kindje - ronde 1- clomid 50 Nijmelijntje - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 - clomid 100 S1984 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 - clomid 100 Sterre21 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 1 -clomid 50 Traan - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 - ??? NOD LIJST 21 Maart: Sterre21 24 Maart: Gwenny ?? April : S1984 ?? Maart: Traan ?? Maart: Joli86 ?? Maart: Miss me ?? Maart: Nijmelijntje ?? Maart: Noasofia ?? Maart: Charmed 4 April: Bubs ?? April: Love2011 ?? April: Daiss8 ♥ZWANGER♥ ♥ Oktober 2013 ♥ H1985 - ronde 4 ♥ November 2013 ♥ Meis85 - ronde 1 Debdev - ronde 1 Bassdevilxs - ronde 1
Ben geweest dames!en ik heb TWEE grote eitjes,12,5mm en ze zei dat die zeker gaan groeien,we moeten nu nadenken of we een tweeling zouden willen aangezien die kans heel groot is,we waren best een beetje overdonderd,ik zie eerlijk gezegd een tweeling niet zitten,een lastige beslissing..
Wat een goed nieuws! Welke dag zat je ook alweer Noa? Een tweeling, ik zou t wel leuk vinden en ervoor gaan, maar die keuze is heel persoonlijk natuurlijk.. Goed over nadenken samen.. Lijkt me wel een moeilijke beslissing iig.. Daiss; Maakt niet uit wanneer, als je het elke dag maar om ongeveer dezelfde tijd neemt. Ik nam de 50 tussen de middag en de 100 bij het avondeten.
Oh wat goed zeg! mooi nieuws! volgens mij gebeurd het best wel vaak hoor dat er 2 eitjes groeien! lees ik tenminste heel vaak! het hoeft natuurlijk niet zo te zijn dat ze beide bevrucht worden! Ik zou het echt super vinden om een tweeling te krijgen! wel druk maar lijkt me wel bijzonder.
Zit nu op dag 12 charmed,we zitten heel hard na te denken wat nu te doen Jaa love het is wel heel goed nieuws,ben ook super blij dat de Clomid wel aanslaat,ik was al allerlei nare dingen aan het denken,dus daar ben ik ook echt super blij om,maar twee kinderen tegelijk is echt niet wat ik wil,ik denk dat we donderdag maar moeten afwachten,als beide eitjes dan nog even groot zijn of niet,ze willen ook een samenlevings onderzoek doen,en dat wilt ze als we doorgaan deze ronde aankomende vrijdag al doen,het komt nu allemaal wel heel dichtbij hihi
JAA ik had ook een eitje! Van 18mm!!! Hij kan vandaag of morgen al springen!! Ben ZOO blij Als vriend vanavond thuis komt meteen maar naar boven haha, ben nu zo bang dat we het missen Ik kon niet eens meer lekker shoppen omdat ik het wel wou schreeuwen haha, dus ben na n uurtje al naar huis gegaan hihi. Noa, wie weet springt er uiteindelijk maar 1, ik kan je keuze wel begrijpen.. Hoop dat je donderdag krijgt te horen wat je graag wilt! Ik moet woensdag weer kijken of ie gesprongen is en dan later in de week wss bloedprikken!
joehoeeeeeee zit helemaal blij te zijn hier achter mn bureautje op het werk hahaha wat een goed nieuws charmed ik ben echt super blij voor je !!!!! joepieeeeee nu goed jullie best doen de komende dagen
Thanks! Bij deze geef ik je dus heel veel hoop voor jou vrijdag! Ben ook benieuwd hoe het gaat voelen, of als ik iets voel
Wauuw charmed!!ik had dat gevoel vanmiddag ook!toen ik dat ei zag was ik zo blij,ik zei al tegen m'n vriend,moet je nagaan hoe het zal zijn als je voor het eerst je baby'tje op de echo ziet,echt super charmed!donderdag zit ik op dag 15 en hoop ik ook op één ei van dat formaat!maar als ik dat bij jou zo zie,kan ik donderdag al wel bijna een eisprong hebben!zó spannend allemaal!
Het is wel heel snel gaan groeien he charmed,op dag 10 was er nog niks te zien en 4 dagen later een ei van 18mm!hoop ook zo dat het raak is deze maand,ik gun het je zo!
Jaaaa charmed ben ook benieuwd vrijdag, ik zit dan pas op dag 9 dus ben bang dat er dan weinig te zien is.. Heb wel last van bijwerkingen nu dus hopelijk gaat het ook aanslaan
Love ik had afgelopen vrijdag ook de meting op dag 9,er was toen al wel verschil te zien dan met de echo van voor het Clomid gebruiken dus het kan wel!