Ik voel trouwens wel steeds lichte steekjes onder in m'n buik,wou het eerst niet zeggen,wist ook niet of ik het me inbeelde en dacht dan zal je zien dat er niks is gegroeid,maar heb het dus wel degelijk gevoeld!
Ja echt, als er een baby op die computer staat ga ik janken denk ik haha Ja heel snel, meneer de gyn zei ook; en Dr. K. had donderdag niks gezien?? Uh nee... maar hij was ook zo snel dus misschien heeft ie wel niet goed gekeken! Wij hebben geen samenlevingstest gedaan.. Mn vriend belde net, moet overwerken is wss 7 uur pas thuis en ik moet half 8 weg en ben dan pas 12 uur weer thuis, dan ligt vriend al op bed, dat word dus een vluggertje hahahaha
Ja die steekjes voel ik ook, en vooral nu ik weet dat er iets zit voel ik het meer haha, raar eigenlijk Had gister en vandaag ook veel afscheiding maar omdat het de vorige keren ook niks zei dacht ik zal ook wel niks zijn..
Hmm oke nou we zullen zien vrijdag heb er nu iig goede hoop over ! Ik werd vannacht ook wakker met hele erge steken in mjin buik en heel erg misselijk maar ben ook nog ongi dus zal daar misschien van komen. Zit pas op dag 5 dus er zal vast nog niks aan de gang zijn hihi
Ja ik ga dan ook brullen denk ik hoor haha,maar wat stom dat hij niks gezien had,was ook een nare vent he,die samenlevingstest vind ik voor nu eigenlijk een beetje onzinnig,als het deze ronde niet lukt snap ik het nog maar dit is de eerste ronde dat ik het probeer maarja als hun het zeggen,dat word inderdaad een vluggertje!haha heel veel plezier in ieder geval
Wauw @Noa en @Charmed goed nieuws voor jullie. Veel plezier de komende dagen en daarna is het afwachten, wat misschien nog wel spannender is. Dat vond ik tenminste. @Love hoop voor jou dat de clomid aanslaat nu.
Charmed en Noa super bijna Pasen al bij jullie huppatee de koffer in Kom snel weer kletsen moet nu werken xx
Wauwwwwwww charmed! Super!!! Ik heb nog steeds last van m'n onderbuik van die echo, pfff hihi.. Hadden jullie veel last van bijwerkingen ? Wat wel typisch is, is dat ik pas over 6 weken terug moet komen.. Dus geen fm voor mij, dus goed temperaturen en ovulatietesten gebruiken.
@charmed, waaah zoo cool. Nou een vluggertje is idd ook lekker succes en hup bevruchten dat ei @echo pff ik moet nu al janken alleen al bij het idee.. dus dat worden heeel veel tranen van geluk op de echo dat weet ik zeker @hier, bih mij komen de klachtjes echt pff heb een nieuwe broek gekocht en zat echt ruim die priktie al hele dag in me buik. Lig nu op de bank en heb van die rek pijntjes in liezen. En drukte op me tepel..:0 en toen deed het echt pijn... Pff hoop zo dat ik niet ongi word zaterdag ga ik testen.
Wat fijn dat de Clomid zijn werk doet en dat de eitjes groeien...! Bij mij helaas bij 50 en 100 helemaal niks, dus ga denk ik bij een groeiend ei al janken van blijdschap... Op naar de 150!! Hadden jullie trouwens bij 50 en 100 mg al last van bijwerkingen?
@echo, ik ga ook huilen hoor hahaha ! Ik weet het zeker! En m'n vriend ook. @djoon, wat spannend zeg! T is wat als die klachten, hoop voor je dat het positief is zaterdag!!
Lief djoon!een dikke knuffel terug!en ik duim heeel hard op een positieve test zaterdag! Daiss wat apart dat je over 6 weken pas terug hoeft en niet in de gaten word gehouden met echo's,maar hun zullen wel weten wat ze doen tog! Jolie ik heb bij de 50 al bijwerkingen,de hele dag door hoofdpijn,en beetje duizelingen en misselijk en heb nu echt last van m'n buik onderin,denk de groeiende eitjes,deden 50 en 100 helemaal niks?ook niet een klein beetje?
Bij 50 had ik geen bijwerkingen, bij 100 nu wel iets meer maar het is wel uit te houden. Raar ja daiss dat je niet terug hoeft te komen, hopelijk krijg je niet teveel eitjes dat je ineens een 6ling hebt Haha
@noa, 50 helemaal niks. 100 ook bijna niks. Mijn 'grootste' eitje was na 18 dagen pas 7x10 mm.. Wel zag mijn Bms er bij 100 wel goed uit..