@Charmed en Noa en de rest natuurlijk Met mij gaat het goed. Weinig last van zwangerschapskwaaltjes, wel wat moe. Nog iets meer dan een weekje wachten dan heb ik mijn eerste echo. Ben heel benieuwd, spannend... Op naar meer positieve testen hierzo.
Hoi dames, mag ik meekletsen.... ik heb vandaag bevestigd gekregen dat ik pco heb! Ik zal in het kort mijn verhaal doen.. Ik heb altijd al een onregelmatige cyclus gehad en ben 4 jaar geleden in de mmm terecht gekomen na 1,5 jaar proberen. De gyneacloog vertelde mij toen dat ik heel veel blaasjes heb en niet elke maand een eiersprong. Zou toen clomid krijgen ,maar was ineens toch spontaan zwanger. Heb nooit bevestigd gekregen van de gyneacloog dat ik een syndroom ofzo had... Nu inmiddels alweer 1 jaar bezig voor een 2e en veel gegoogled en dacht iedere keer volgens mij heb ik ook pcos... Vandaag bij de huisarts geweest en die had nog een brief van de gyneacoloog in het archief van 4 jaar geleden en die bevestigde dat ik indd pcos heb! Eigenlijk wist ik het al, maar het komt toch een soort van hard aan! Voel me vandaag heel emo en heb veel gehuild... Heb veel goeie verhalen gelezen dus heb wel hoop dat het goed gaat komen.. Hoop in ieder geval hier veel steun te vinden, omdat je elkaar toch het best begrijpt als je in het zelfde schuitje zit! Doorverwijzing gehad naar de gyno dus morgen maar ff bellen voor een afspraak....
@ noa en charmed: WAUWIE!!! wat een supernieuws, lekker aan de slag deze week zou ik zeggen dit geeft mij ook weer goede hoop... Ik ben heel benieuwd of jullie de eisprong gaan voelen. iK hoop dat als de 100 bij mij ook aanslaat echt dat ik de eisprong kan voelen, lijkt me zo fijn een soort van bevestiging. @djoon: spannend hoor al die kwaaltjes, ik hoop dat je ongi weg blijft en je gauw positief mag testen. @poppedop: welkom hier klets gezellig mee. tiszeker fijn om met 'lotgenoten' te kletsen, wij begrijpen elkaar als geen ander wel fijn dat je iig weet dat je zwanger kunt worden, gaat nu vast ook goed komen. hoe oud is je eerste? veel succes met alles @hier: nu dag 4 vd duphaston, nog 6 te gaan...vreselijke koppijn en een onrustig gevole, bleh...ik had van de clomid 50 eigenlijk helemaal geen last, hoplijk valt het met de clomid 100 straks ook mee. fijne avond nog allemaal
@poppedop: welkom hier klets gezellig mee. tiszeker fijn om met 'lotgenoten' te kletsen, wij begrijpen elkaar als geen ander wel fijn dat je iig weet dat je zwanger kunt worden, gaat nu vast ook goed komen. hoe oud is je eerste? veel succes met alles @hier: nu dag 4 vd duphaston, nog 6 te gaan...vreselijke koppijn en een onrustig gevole, bleh...ik had van de clomid 50 eigenlijk helemaal geen last, hoplijk valt het met de clomid 100 straks ook mee. fijne avond nog allemaal[/QUOTE] Thnx!! Ja fijn dat ik dat weet.. maar ja dat wil nog niks zeggen hoor denk ik... Met de eerste helemaal natuurlijk zwanger, maar nu toch al 1 jaar bezig en nog niks! De oudste is 3 en ben daarna weer vrolijk aan de pil gegaan, als ik wist dat ik pco's had had ik nooit meer de pil geslikt. maar goed ik kan tijd toch niet terug draaien.. Jij zit ook aan de clomid lees ik? Heb je veel last van bijwerkingen? Zie er erg tegenop om aan de hormonen te gaan, en al dat "gegraai" Vervelend dat je hoofdpijn hebt! hoop dat het gauw beter gaat!
Welkom poppedop! Gezellig dat je hier ook mee komt kletsen! Kan me voorstellen dat je vandaag een emo dag hebt gehad! Hopen dat de gyn je snel kan helpen!
van de comid had ik gelukkig niet echt last, voelde wel steeds mn eierstokken die aan de gang waren, maar helaas had de clomid 50 niet genoeg effect en mag ik straks aan de clomid 100. de echo's op zich vind ik niet vervelend, tis alleen zo lastig met werk enzo en al dat geplan..ik duik lekker mn bedje in zo, hopelijk morgen een betere dag! hopelijk kan jij snel terrecht bij de gyn!
@poppedop, oow wat vervelend en snap dat het even een flinke klap is. Ik heb ook de eerste drie dagen heel veel gehuild. Hoop voor je dat je snel aan de clomid kan beginnen
Goedemorgen dames Gefeliciteerd voor die gene die een eitje hebben die op knappen staat. Ik lees iedere keer over een samenlevings test ? Wat is dat en hoe wordt dat dan gedaan. @ Poppedop Je zit echt in het zelfde schuitje als ik. Ik was ook spontaan zwanger bij mijn eerste ( nu 3 jaar ) en nu ineens lukt het niet meer. En hebben ze pcos ontdekt. Ik zit nu in mijn tweede ronde. Succes hoor @ allemaal Ik moet donderdag weer een FM . En ik voel heel de week al een beetje last rond mijn eierstokken. Ben zo benieuwd. Hier mag ik ook nog maar 1 keer meten en dan pas na 4 maanden weer. Weet iemand hier hoe je ovulatie testen optimaal gebruikt. Ik bedoel kwa tijd en zveral staat namelijk iets anders. groetjes
goedemorgen, Bubs, zit hier op ander topic al heel lang en die meiden deden allemaal smiddags ovutest. Rest, ooooh hoop dat het zwanger lijstje snel word uitgebreid! Vandaag heb ik echo hoop dat we een mooi wurmpje zien zwemmen spannend hoor vind ik het!!
Goedemorgen dames Welkom poppedop! Veel succes, hoop dat je snel mag beginnen en dat je niet veel last hebt van bijwerkingen. Ik had met de 50 eigenlijk geen, met de 100 ook niet echt, alleen wat warmer, maar nu ik een eitje heb die elk moment kan springen voel ik steeds een drukkend en trekkend gevoel in mn onderbuik! Spannend Bassdevil, nog een dikke week en dan echo! Hopelijk zie je n hele mooi baby Bubs, samenlevings test is volgens mij dat ze gaan kijken hoe het zaad het doet in het baarmoederslijm.. maar weet dit niet zeker?! En ovutesten tussen 11 en 15 uur zeggen ze.. Wat raar trouwens dat er dames zijn die maar een controle echo krijgen.. Dan inderdaad maar goed tempen enzo! S, Jaa goede hoop houden hé! Balen van de bijwerkingen zeg, maar rustig aandoen!! Joli, succes en ik duim voor je!! Meis, oehh laat je weten hoe de echo ging? Veel plezier! Nou volgens mij heb ik iedereen gehad? Hoeist met de rest van de dames?
Spannend bassdevilxs je eerste echo!! Welkom poppepop!het is ook echt rot dat het niet op se natuurlijke manier kan maar gelukkig kunnen ze er veel aan doen! S1984 ik heb er ook zo'n vreselijke koppijn van gekregen en heb het nog!denk dat de Clomid er ook voor zorgt Bubs een samenlevingstest is een test om te kijken of het zaad in joun slijm blijft leven,met Clomid kan het slijm slechter worden,we moeten dan een avond voor de echo vrijen en dan gaan ze een beetje slijm weg halen en kijken of de zaadjes er nog beweeglijk in zwemmen,ik vind het bij de eerste ronde een beetje onzinnig maargoed zie er ook wel een beetje tegenop,ze gaan dan met zo'n spreider erin en een spuitje zonder naald om het slijm eruit te halen,succes donderdag!hoop op een groeiend eitje voor je!
Heel veel plezier meis!super leuk! Hier gaat het z'n gangetje charmed,ben wel moe steeds en een hoofdpijn en last van m'n onderbuik,heb jij nog ergens last van?
Hi allemaal, Charmes en noasofia wat super dat jullie mooie eitjes hebben, goed klussen dus en daarna afwachten natuurlijk. Poppedop, welkom hier, wij zijn ook bezig voor de 2e, maar de eerste was ook al via de mmm. Meis, wat spannend vandaag de echo! Succes hoor! @allemaal, vandaag terug geweest op dag 20, nog steeds geen groei te zien! Had ik al verwacht, maar baal toch wel een beetje nu het bevestigd is! Vrijdag gaat ze me bespreken in de fertiliteitsbespreking. Ze gaat vragen of ik clomid 150 mag overslaan en door mag met puregon spuiten, voornamelijk door m'n verleden met puregon. Zaterdag nog een fm op dag 25,maar krijg vrijdag eerst te horen hoe de bespreking ging en of de afspraak zaterdag door moet gaan,ben benieuwd, afwachten dus! Succes weer allemaal.
Balen nijmelijntje!hopen dat je met puregon mag beginnen,daar is het de vorige keer ook mee gelukt tog?dat gewacht is ook niks..
Ik had van de primolutkuur bijwerkingen pfff.. toen op een vrijdag gekregen en de volgende ochtend sta ik op t punt om naar de nagelstudio te gaan met m'n moeder en ik werd toch misselijk ineens! Dus m'n vader zei nog voor de gein, je bent nog niet zwanger he ! hahaha.. M'n vriend en ik keken elkaar gelijk aan van, was het maar zo haha. Niemand weet het nog bij ons. Alleen 1 stelletje die heel toevallig 1,5 maand voor ons gestopt is met de pil, en nu al 21 weken zwanger is .. Maar tot nu toe nog nergens last van met Clomid 50 .. Even afkloppen maar . @poppedop, welkom hier !! We zitten allemaal in hetzelfde schuitje.. Weet je al wanneer je bij de gyn terecht kan? @meis85, en hoe was de echo?? @nijmelijntje, jeetje wat rot zeg! Hoop voor je dat de gyn er ook een beetje snel in handelt, zodat je snel kunt beginnen met puregon spuiten. @charmed, en een leuke avond gehad? @hier, alles goed. Voel me goed, nog 3 tabletjes en we zijn er al weer doorheen.. Dan komt er een hele spannende week.. Goed m'n temperatuur in de gaten houden en ovulatietesten aanschaffen..
Noa; Ik had gisteravond en vandaag steeds last van een drukkend en trekkerig gevoel, word nu n beetje minder.. Vind het echt spannend, echt een keertje de wachtweken in!! Nijmelijntje, wat balen dat er geen activiteit was te zien.. Hopelijk kun je gewoon snel met puregon beginnen en is het snel raak bij je! Daiss, het was bere gezellig haha, vanavond gaan we t weer gezellig maken, dit keer hebben we net wat meer tijd haha Succes met de laatste tabletjes, hopelijk kun je snel een ei ontdekken! Meis, ik ben heeel benieuwd hoe je echo is gegaan!! En dat je miss een mooie foto hebt van jullie baby in de maak
Jaa m'n vriend en ik zeiden ook al nu komt het écht dichtbij!echt spannend! Meis ik ben ook wel heeeeel benieuwd naar je echo foto!
Nou dames tadaaaadaaaa we hebben een mooi kloppend hartje gehoord en gezien. linksboven zie je ons kleine babytje (het is nog wel even goed kijken hoor hii) 2 april mag ik weer even spieken, krijg nog een echo.