Succesverhalen PCOS-Clomid

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Charmed, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s1984

s1984 Actief lid

2 dec 2012
    301
    0
    0
    mooooooooooi zeg! een klein pindaatje!! gefeliciteerd...

2. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Waaauuw meis!wat superr!

3. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Wauw! Wat mooooooi :D
    Lekker genieten meis!!
    Hoe voel je je verder?

4. Love2011

Love2011 Niet meer actief

Mooie echo meis!!

5. bassdevilxs

bassdevilxs Actief lid

13 feb 2013
    230
    0
    0
    NULL
    Uden
    Mooie echo meis..
    Hoop volgende week ook zo'n mooie foto te kunnen plaatsen!! :D

6. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Dank jullie wel, voel me goed echt top heerlijk nu beetje mooi weer extra vitamines.

En voor jullie ook zon doet iedereen goed! Hoop op snel meer mooie plakbabies.
    Gyno was verrast dat eerste x raak was, hij zei hii misschien moet je deze dan maar clomid noemen. En hij wou weten wel geheim we hadden dat elke keer snel lukte ;)

7. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wel leuk dat het gelijk raak is,vertel je geheim maar hihi

8. djoon

djoon Niet meer actief

@meis, gedeliciteerdd:)

En ja deel je geheim:) waneer geklusd? Hoeveel dagen van te voren? Nog tips voor standjes?? Hahaha

9. poppedop

poppedop Lid

25 dec 2012
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja was inderdaad wel even schrikken ja.. het gaat inmiddels weer wat beter met me en het nieuws is weer wat bezonken... Ik heb volgende week al mijn eerste afspraak bij de gyneacoloog.. spannend!!!

10. poppedop

poppedop Lid

25 dec 2012
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    HAH thnx!!! Heftig hoor die bijwerkingen! Waar is primoluut voor?
    Ik kan volgende week al terecht bij de gyno! spannend

11. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Het geheim nou ja, vanaf 4/5 dagen tot 2 dagen na eisprong elke dag zelfde tijstip (savonds) na de klus blijven liggen met knieën opgetrokken en bekken gekanteld.

Genoeg info hiii ;) :D :D

12. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het proberen waard!haha

13. sterre21

sterre21 Actief lid

21 apr 2011
    291
    145
    43
    Hat ladys,

Even een update van mijn kant.
    Gister bij de gyn geweest die vertelde dat ik een brilliante eisprong heb gehad, joepie :D ik mag van geluk spreken dat het bij mij gelijk zo goed aanslaat! Op deze voet gaan we dus lekker verder dacht ik en ik zou voor 6 maand clomid mee krijgen.
    Totdat de gyn de uitslagen van mijn vriend zn zaadtest er bij pakt, er was ons door een andere gyn (niet ons eigen) vertelt dat zn zaad goed was, daar heb ik toen een belafspraak mee gehad.
    Gister pakt mn eigen gyn de uitslagen er bij om alles nog ff te checken. Ineens zegt de gyn: ik weet niet waarom mijn collega Jou vertelt heeft dat de uitslag goed was maar ik heb hier Jou man zn gegevens en de uitslag die daarbij hoort en er is geen enkele levende zaadcel gevonden ! :eek: ... O my god wat een dikke nep in je gezicht. Nu móet hij dus nog een keer zn spul laten onderzoeken en als dat ook negatief is komen we ineens in een heel ander traject (icsi of zelfs kid) ... Ik moet hier echt niet aan denken wat een hell is dit .. we waren zo blij dat het alleen aan mij lag en dat dat nu goed te behandelen is en dan ineens...... Bam , verkeerde uitslag van de vervangend gyn. Hoe kan ze !
    Nu moeten we afwachten hoe de 2e analyse is en Hoe dan verder.
    Had vanalles verwacht maar niet dit :(

14. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ohh wat erg sterre!wat moet je geschrokken zijn!mischien was het een moment opname,zo snel mogelijk weer inleveren,duim heel hard voor je!

15. Love2011

Love2011 Niet meer actief

Wat erg zeg sterre !! wat een blunder, belachelijk dat ze zulke grote fouten kunnen maken! Ik wil je heel veel sterkte wensen en hopelijk snel een mooi wonder voor jullie !

16. nijmelijntje

30 jun 2008
    54
    0
    0
    Commercieel mederwerkster Servicedesk
    Gouda
    Sterre wat een verschrikkelijke fout is dit zeg, en een enorme klap voor jullie natuurlijk!
    Ik hoop dat de 2e uitslag anders zal zijn!
    Veel sterkte!

17. sterre21

sterre21 Actief lid

21 apr 2011
    291
    145
    43
    Tnx ladys .. we hopen inderdaad heel erg dat de 2e test positiever is. We hebben hier zon klap van gekregen dat we gister gelijk besloten hebben om ons mmm verhaal bekent te maken bij fam. Vrienden en collegas, niemand wist het nog ook ouders niet omdat het de positieve kant uit ging en we het als verrassing wouden houden maar nu we deze klap hebben gekregen konden we het niet langer voor ons houden. Je krijgt altijd opmerkingen he van, nou wanneer beginnen julie er aan enz.... Die opmerkingen deden steeds meer pijn dus nu mag iedereen het weten zodat ze er rekening mee houden. Vind het alleen wel heel moeilijk om dit aan mijn teamleider te vertellen Maarja.. hopelijk is er begrip voor.

18. djoon

djoon Niet meer actief

Pff sterre, wat enorm rot. Dikke knuffel,

Ik vond en vind het nog steeds fijn dat er naast me vriend wat meer mensen van af weten. Zo kan je toch ff je 'ei' kwijt:)

19. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja klopt wij hebben ook een paar die ervan af weten,is inderdaad fijn om je 'ei' kwijt te kunnen,denk aan je sterre!

20. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Sterre, wat erg! En wat een blunder van die vervangende gyn zeg! Zou er nog wel wat vn zeggen tegen haar...
    Sterkte meid, hoop dat de 2de uitslag beter is..
    Succes met het vertellen aan je naasten, het is ook moeilijk, maar denk dat het je oplucht als je het kwijt bent..
    Het is natuurlijk erg belangrijk om erover te praten, met je vriend en met mensen die net een beetje verder van je af staan...
    Dikke knuffel!!

Vanmorgen weer geweest, had weer een andere gyn haha.
    Deze was aardig én duidelijk gelukkig.
    Mn eitje is nog niet gesprongen, maar hij vond het niet nodig om nog een keer langs te komen, dus moet de 29ste en 2 april bloedprikken voor progesteron..
    We hebben het even over de verschillende aanpakken van de gyn's daar gehad, was wel grappig om te horen dat ze er allemaal anders overdenken! :p

Nouja, afwachten dus, en veel klussen!

Meis, zo lig ik ook altijd na de seks hahah, kussen onder mn reet hihi, :p

Deel Deze Pagina