Hoi allemaal Hier gaat alles goed. Vandaag verjaardag van man lief . Er komen 20 volwassenen en 9 kinderen eten.Dus ik heb vandaag niet veel tijd om er bij stil te staan. Ik voel sinds gisteren de hele tijd pijn rond mijn eierstokken. Dus ik hoop maar dat er toch een eitje een in haal slag heeft. Mijn vriend is onverwachts van de week iedere vond thuis dus zou wel geweldig zijn als er 1 springt. Maar ik durf niet echt te hopen. Hier in het ziekenhuis doen ze geen samenlevings test. Was achterhaald zei ze. Ook het 'randje fietsen' haalde volgens haar niets uit. Ook vertelde ze dat ovulatie testen bij pcos niet werken. Is dat bij jullie ook zo ? Of is dat niet altijd bij iedereen. Temperaturen zou het beste werken maar dan zit je altijd later dan je eisprong. Is bij jullie je eisprong altijd op de zelfde cyclus dag ? Fijn weekeinde verder allemaal en succes
Ik had eergisteren 36,5 en gisteren 36,6 en vanmorgen 36,8!is het de bedoeling dat het nog hoger word?ik temp wel maar snap er weinig van haha
Dan is je eisprong denk ik gister geweest Noa, hou je een kaartje bij op FF? Welke cyclus dag zit je nu ? Charmed op welke dag is jou ei gesprongen?
Zit nu op dag 17,ik had gister middag wel hele erge steken in m'n buik werd er misselijk van,dus dan kan gister m'n eisprong zijn geweest??ze zei wel dat ie ieder moment kon springen en ik maandag niet voor een echo hoefde te komen want ze verwachtte dat ie dan allang gesprongen zou zijn,vrijdag moet ik prikken en hoor ik die middag nog of m'n ei wel of niet gesprongen is,spannendd
@Noa ik denk ook dat je ei is gesprongen. Ik had ook erge buikpijn en was ook misselijk en had dit elke keer tijdens mijn eisprong. Deze klachten duren wel maar kort, een uurtje ofzo. Hopen voor jou dat je over 2 weken ook een positieve test in handen hebt.
Ja het was bij mij na een uurtje of 2 wel weg maar nu begint het weer,iets minder pijnlijk,hoop niet dat het tweede eitje nu springt ofzo
@noasofie, ja en als je temp nu hoog blijft geeft ff een kruis aan. Tempen vond ik wel super fijn. Ovu testen werken niet bij mij. Zijn constant positief'_' haha Ik ga nu proberen er tot juni niet zo heel veel aan te denken:0 haha zodat ik hopelijk helemaal opgeladen ben om het clomid traject in te gaan. Zie erg op tegen die bijwerkingen. Mja hopelijk hoeven we dat niet teveel te slikken. Ik had het volgens mij al gevraagt maar weet niet of ik er nou antwoord op had gekregen. Dus hier mijn vraag: mag je wel pijnstillers slikken tegen de bijwerkingen van clomid? Of is dan de werking minder? Oehh spannend dames al die (bijna) springende eitjes
Ik heb weinig last van zwangerschapskwaaltjes. Heb wat last van puistjes tussen mijn borsten en op mijn rug. Beetje gevoelige borsten. Ik word misselijk als ik honger heb, dat is verdwenen als ik iets heb gegeten. Soms een wat moeilijkere stoelgang. Maar mag tot nog toe niet klagen. Morgen ben ik 7 weken en woensdag eerste echo, spannend!!
Ik denk dat mn ei dan donderdagavond is gesprongen, ik had donderdag ook last van misselijkheid, en 's avonds die rare steekjes en vrijdagochtend was alles weg. Hoop dat mn temp hoog blijft! Mijn ei is dan ook gesprongen op dag 17, spannend Noa, als we beide zwanger raken gaan we helemaal gelijk op haha Volgens mij mag je wel paracetamol nemen, gelukkig heb ik die nog niet nodig gehad Bijna echo Bassdevil, wat super! Hopelijk zie je al n mooi knipperlichtje! Hoeist met jou Love?
Zou wel heeel leuk zijn charmed!ik heb nu weer zo'n pijn,niet leuk meer,hoop niet dat dat m'n tweede eitjes is die springt..
Nee echt niet,wist niet dat je er zo'n last van kon hebben,hoop zo dat ik dit niet nog maanden doen moet..en jullie ook niet!
Ja hier gaat het goed hoor! Net terug van de film maar wat een super leuke film zeg verliefd op ibiza!! ben helemaal enthausiast Haha.. Wij zijn voor de zekerheid maar vast veel aan het klussen, je weet maar nooit hihi hoop ook dat ik een eisprong heb dit keer!
Ja die film vind ik ook zo leuk!! Ze hadden er beter een serie over kunnen maken, dan konden we langer genieten hihi En oeeeeh die Jan Kooijman!! Smeeeelt Mn temp was vanmorgen weer 0.1 gestegen, dus denk nu echt dat ik mn eisprong heb gehad! FF zal morgen wel een kruis geven
spannend dames, al die eitjes die op springen staan!! hoop dat het gelijk raak is voor jullie! Vanavond mn laatste tablet duphaston en dan hopelijk di of woe mn ongi, de vorige keer duurde het ook 2 dagen. Het lijkt me alleen al geweldig om eindelijk een ei en eisprong te hebben, het gevoel dat je eindelijk ook een echte kans hebt. en als het dan ook gelijk raak zou zijn, zou natuurlijk helemaal fijn zijn, maar daar gaan we nog maar ff niet van uit. ik ken de film ook niet, maar lijkt mij ook gaaf! fijne zondag allemaal en klusze