Succesverhalen PCOS-Clomid

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Charmed, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djoon

djoon Niet meer actief

Hey dames,

Oehh bass, wat fijn niet veel ongemakken gelukkig hoop oor je dat dat zo blijft. Enne spannend woensdag:)

@eitjes die springen, jullie hebben vast een druk weekend;)

@s1984, hoop voor je dat die wel aanslaat.

@verliefdopibiza, ja grappige feel good film:)

Ik ben dit weekend weer ziek:( hele erge keelpijn niet normaal. En verkouden en hoofdpijn hoop dat het morgen over is wil wel gwn werken. Enne weet niet hoe het bij jullie is.. Maar bij mij ligt er heeel veel sneeuw:0 echt niet normaal. Ik wil zon

2. Daiss8

Daiss8 Actief lid

7 sep 2012
    232
    194
    43
    NULL
    NULL
    Spannend allemaal ladies !!

Ik heb de film ook nog niet gezien hihi.. Lijkt me wel heel leuk!

Hier ligt ook een dik pak sneeuw, bah bah. Geen zin meer in hoor pffff!
    Fijne zondag allemaal!! X

3. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Noa als een vruchtje het niet red en je bent nog zwanger van bijv 1 of 2 kindjes dan blijft ie meestal zitten en lost je lichaam het zelf op. Of je moet al een stuk verder zijn... en echt een groter kindje hebben dat overlijd, dan draag je uit zeg maar...

Wat spannend dat je eitje waarschijnlijk is gesprongen. Je moet je echt niet zo druk maken om dat 2e eitje ;) Ik snap dat het beangstigend is.. stel dat je een tweeling krijgt... maar ze hebben tegen mij toen gezegd dat die kans heeeeeeeeel klein is.. maar goed.. haha.. bij ons dus wel een twin geworden. Ik kan je zeggen dat het natuurlijk drukker is, maar het is zoo ontzettend gaaf :D
    Ze zijn zich echt bewust van elkaar.. en als ze ouder zijn, trekken ze zich misschien wel echt aan elkaar op, en ook met spelen enzo..
    Onze dames zijn heel makkelijk en we hebben het vaak minder druk als sommige moeders met maar 1 kindje.. het ligt ook echt aan hoe je zelf bent, en aan de kids. Maar mocht je toch over 2 weken positief testen.. en een aantal weken later 2 kloppende hartjes hebben, weet je me te vinden ;)

Charmed, oow spannend ook bij jou he.. heel veel succes meid.. hopelijk ook over 2 weken een positieve test.

Bas, succes met de echo woensdag. Hopelijk een kloppend hartje.

Film ken ik ook niet... haha.. maar klinkt wel grappig :)

4. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL

Ohh dus dat zit zo!vroeg het me al af,maar over die eitjes,we hebben de gok gewaagd en mocht het wel zo zijn,dan is het zo!en ga ik jou zeker om adviezen vragen hihi,onze arts zei 10% kans op een tweeling en normaal is dat 1% dus we wachten af,en mischien word het deze ronde wel helemaal niks!laat het wel op me af komen,zie dat joun meisjes bijna een half jaar zijn?het heeft natuurlijk ook wel wat!is het niet lastig wanneer je alleen bent en je moet ze beide voeden?of heb je die handigheid er al in?:D

5. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    S, Hoop dat je snel ongi word!
    Ik ben ook heeeel blij dat ik een ei heb, en dat ie hoogstwaarschijnlijk ook is gesprongen!
    Zou helemaal super zijn dat t ook meteen raak is natuurlijk, maar daar ga ik ook nog niet vanuit.. :)

Djoon, Beterschap!!

Daiss, Sneeuw? Waar? Hier is de lucht blauw en de zon schijnt de hele dag al, alleen waait het nog heel erg hard!

Thanks Ikke! Hoop ik ook! :) Die film is wel echt n aanrader hoor, een echte feel-good! :D

Wanneer ga jij testen Noa? :D

Ik heb n banner gemaakt hihi, heb nog nooit een kunnen hebben, en vond t wel geinig :D

6. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    WIE IS WIE

Bassdevilxs - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 zwanger - clomid 50
    Bubs - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 - clomid 50
    Charmed - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 - clomid 100
    Daiss8 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 - clomid 50
    Debdev - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 zwanger - clomid 100
    Djoon - 23 jaar - 1e kindje - nog onbekend
    Gwenny - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 - clomid 50
    H1985 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 zwanger - clomid 50
    Joli86 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 - clomid 150
    Love2011 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 - clomid 100
    Meis85 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 1 zwanger - clomid 50
    Miss me - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 - clomid 50
    Noasofia - 22 jaar - 1e kindje - ronde 1- clomid 50
    Nijmelijntje - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 - clomid 100
    S1984 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 - clomid 100
    Sterre21 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 1 -clomid 50
    Traan - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 - ???

NOD LIJST

21 Maart: Sterre21
    24 Maart: Gwenny
    ?? April : S1984
    ?? Maart: Traan
    ?? Maart: Joli86
    ?? Maart: Miss me
    ?? Maart: Nijmelijntje
    4 April: Noasofia
    4 April: Charmed
    4 April: Bubs
    ?? April: Love2011
    ?? April: Daiss8

♥ZWANGER♥

♥ Oktober 2013 ♥
    H1985 - ronde 4
    ♥ November 2013 ♥
    Meis85 - ronde 1
    Debdev - ronde 1
    Bassdevilxs - ronde 1

7. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha wel leuk zo'n banner,ik heb er ook nooit een kunnen hebben,hoe doe je dat?ik weet niet wanneer ik ga testen,weet ook niet vanaf wanneer dat kan,ik moet vrijdag prikken om te kijken of ik een eisprong heb gehad en krijg die middag als het goed is nog de uitslag telefonisch en dan ga ik dat even vragen,vind het wel spannend hoor!

8. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Noa ik heb ons NOD op 4 april gezet, geteld vanaf dag 17 en dan 14 dagen erbij (gemiddelde) vind je dat goed?

9. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Hihi tegelijk :p

Als je op mijn banner klikt, krijg je het ervoor.
    Ik wou altijd al zo'n ding hebben hihi :D

Wat fijn trouwens dat je meteen de uitslag krijgt.
    Ik moet 29 maart en 2 april bloedprikken en krijg pas 8 april uitslag :( beetje dom ook, want als het goed is ben ik dan al ongesteld of zwanger ;)

10. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja is goed maar ik was geloof ik 1 dag later dan jou,ik zit nu op dag 18 en weet nou niet of ik vrijdag of gisteren een eisprong heb gehad..

11. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    De 28 ste moet ik ook prikken!waarom moet je daarna nog een keer prikken dan?stom dat je dan pas de uitslag krijgt,dan kan je inderdaad al ongesteld zijn of anders zwanger:D
    Ik hoop het zó!

12. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zit jij al op dag 20?ik op 18 dacht ik,ik ga nog is ff kijken,snap er niks meer van haha

13. Love2011

Love2011 Niet meer actief

@charmed: op basis van jou temp kaartje denk ik dat jou eisprong ook op dag 18 is geweest denk je niet? Vanaf toen ging je temp echt goed omhoog!

ja echt een feelgood movie! En idd Jan kooiman poeh poeh grrrrr hahaha wat een verschijning zeg! Vooral met die tattoo!

14. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zit nu op dag 18!heb ff gekeken haha en mijn temp was gisteren het hoogst 36,8 en vandaag weer 36,7 hoort dat??

15. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Wou de gyn, dat ik 2 keer ging prikken..

Dag 18? Zou ook kunnen ja, maar op dag 17 had ik die steekjes enzo en dag 18 was al dat gevoel weg..
    Maar zie wel wat FF doet morgen..

Ja hij is echt een verschijning, njammie! :D
    Hoe is jou temp Love? Al iets kunnen ontdekken?

Als je temp morgen weer omhoog gaat is t goed Noa, volgens mij moet ie gemiddeld 0.3 omhoog en dan ook zo hoog of hoger blijven..

16. Love2011

Mijn temp was vanmorgen 36.2 dus nog niet zoveel aan de hand, ben wel zenuwachtig voor dinsdsg. Gelukkig gaat mn vriend mee. Hoop echt dat er iets groeit nu. Had even gekeken maar als ik een eisprong op dag 18 zou hebben heb ik een paasei Haha kan mn vriend mooi paaseieren zoeken hahaha

17. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zit altijd op 36,5/36,6 en gisteren dan 36,8 en vandaag weer 36,7 dus is niet 0,3 omhoog,als je dat niet hebt wat zegt dat dan?dat je ongesteld gaat worden ofzo?

18. Love2011

Nee dat zegt nog niks hoor noa, ik zal morgen even afwachten..

19. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Haha Love, dat zou écht leuk zijn hihi :D
    Duim voor je!!!

Nee dat zegt nu nog niks, hangt een beetje van je temp van morgen en overmorgen af, als ie weer omhoog gaat en dan hoog blijft is je ei gesprongen, anders nog niet.
    Soms zie ik wel temp kaartjes die zigzaggend omhoog gaan, dus miss heb jij dat ook ;)

20. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ben benieuwd:D

Deel Deze Pagina