Succesverhalen PCOS-Clomid

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Charmed, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Love2011

Love2011 Niet meer actief

Wat spannend zeg allemaal pff waren we maar vast een paar weken verder ofniet Haha

2. Love2011

wat ik wel heel apart vind, ik zat net even naar mijn vorige kaartje te kijken van de clomid 50 die niet aansloeg maar ik had toen op dag 13 een positieve ovulatie test terwijl ik dit nog nooit gehad had en precies 15 dagen later werd ik ongesteld terwijl ik vorige keer met de provera pas 10 dagen later ongesteld werd. vinden jullie dat niet raar ? misschien heb ik toen toch een eisprong gehad, had toen ook vruchtbaar slijm. misschien zat er wel 1 verstopt achter de cyste haha

3. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Inderdaad, ging de tijd maar wat sneller!

Dat is wel vreemd ja, was je temp toen ook hoger dan gemiddeld?
    Kan zo zijn dat er achter je cyste toch een eitje zat..
    Als dat wel zo is, slaat 100 sowieso aan!! ;)

4. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaa ging de tijd maar iets sneller!hoop zo erg dat het raak is,we willen het zó graag,denk dat als ik een positieve test heb ik het niet kan geloven en het eerst moet zien op een echo ofzo

Dat is wel apart ja love!zou maarzo kunnen dat er tog een eitje verstopt zat!dan moet de 100 zeker wat doen!spannend straks je echo,konden we de tijd maar wat doorspoelen he

5. Love2011

Ja mijn temp was toen wel heletijd 0,2 hoger.. als de 100 dan maar niet teveel werkt Haha maar we zullen zien.. Ja hoop echt dat de tijd snel gaat.. Moest eigenlijk morgen terug komen maar was vol :(

6. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Noa mijn meisjes zijn idd bijna een half jaar. Ik zal je zeggen.. ik ben totaal niet creatief.. maar met een tweeling wordt je echt HEEL creatief ;) En het is echt bevoorrecht om mama te mogen zijn van 2 zon lieve schatten :) Ik ben heel veel alleen met de dames en ik heb allerlei foefjes om ze te voeden. Of ik voed ze tegelijk tussen mijn benen met de rug naar mij toe. dan kunnen ze gewoon hun flesje drinken. Of ik laat ze zelf drinken in een voedingskussen met een kussen onder het flesje. Of je doet ze om de beurt... je wordt echt heel handig. Ik ben echt heeeeeel benieuwd bij jou. Ik hou je in de gaten :p

Charmed en love, ik vind het ook heel spannend voor jullie. Charmed... die wachtweken duren zo lang he.. dat vond ik altijd zo verschrikkelijk.. haha..

Succes lady's!

7. djoon

djoon Niet meer actief

Goedemorgen meiden, weet je wat me zo opvalt. Dat er veel jonge meiden pcos hebben. Gek he. We zijn bijna allemaal nog in de 20.

8. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaa spannend love!straks ook twee grote eitjes :D

Hihi is goed ikke,duurt nog ff voordat ik dat weer,konden we de weken maar ff wat doorspoelen,maar ik ben er niet meer zo bang voor,waar er 1 opgroeit groeien er ook wel 2 op!nu hopen dat het raak is!

9. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja stom he djoon!

10. Love2011

haha ja hoop het wel! had gisteren hele rare steken onderin mn buik, niet rechts of links maar in het midden. Heletijd opvliegers en vandaag ben ik misselijk! hoop echt dat er een eisprong aan zit te komen!

Fijne dag allemaal!

11. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Had ik ook die steken!links en rechts maar ook in mn hele ondebuik,en vorige week ook opvliegers,stond bij het raam en voelde de koude lucht nieteens,het zweet brak me uit en was ook misselijk,nog steeds soms een beetje,en ik had een ei,dus dan moet jij ook een ei hebben!

12. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Had trouwens vanmorgen 36,9 getempt!heb wel heel onrustig geslapen en werd veel wakker

13. Love2011

Nou ik denk dat je ei wel geweest is hoor! hou je geen lijstje bij ? dan is het zo makkelijk te zien! Ik heb ook een soort menstruatie krampen.. hoop het zo! begin nu echt zenuwachtig te worden voor morgen, zou toch een grote teleurstelling zijn als het weer niet aanslaat! maar heb goed hoop! :)

14. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik schrijf het op in zo'n appje en dan na een pas dagen vul ik dat weer in op zo'n grafiek lijstje,denk dat ik vanmiddag dat weer is ga doen,ik heb al wel een deel van deze cyclus op dat grafiekje in gevuld maar weet totaal niet hoe zo'n grafiekje er uit hoort te zien

15. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik was ook zó zenuwachtig maar we gaan ervan uit dat je een ei hebt,ga heeeeel hard voor je duimen love!

16. djoon

djoon Niet meer actief

Ik ben ook vaak misselijk met me eisprong dus dan is je lijf gwn hard aant werken denk ik:) goed klussen he dames:)

17. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Met al die hormonen natuurlijk haha wij klussen door hoor!

18. Love2011

Ja wel apart gevoel, heb ik normaal nooit! dus hoop idd echt dat er morgen goed nieuws is :) vanavond voor de zekerheid gewoon alsvast aan de klus haha en dan hoop ik dat we er deze week eindelijk eens echt voor kunnen gaan :D

19. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Spannend Love, klinkt goed!!
    Ik was ook misselijk, en had ook overal steekjes..
    Heb ook goede hoop voor jou!

Noa, anders ga je kaartjes kijken in het temperatuurforum.
    Dan weet je hoe het eruit 'hoort' te zien :)

FF geeft inderdaad dag 18 aan, maar ik denk dat mn eitje in de nacht van donderdag op vrijdag is gesprongen, je temp stijgt 12 tot 24 uur na de eisprong zegt google :p

Spanneeeeeeend :D

20. Love2011

Jaa spannend voor julie Charmed en noa op het wachtbankje! ik hoop dat ik van de week bij jullie op de bank kan komen zitten :D

Deel Deze Pagina