Het wil me niet lukken!als ik op dat paperclipje klik gaat ie naar een nieuw tab blad en dan heb ik de foto daar staan en staat eronder sluit venster en als ik dat doe word het venster waar ik m'n berichtje wil typen wit..kan ik m ook in m'n fotoboek ofzo doen?
Oow meidn ik heb precies het zelfde. Je kan gewoon niet gelven dat er dan ooit zo'n wondertje in je buik zal groeien..:0 zoiets moois. Hoop dat het ons snel werkelijkheid mag zijn!!
Dag 16 denk ik zelf ook,toen had ik die samenlevingstest en echo,toen had ik een ei van 22mm dus dat kan heel goed
Joepieeeeeeeeee ik heb een eitje van 17mm aan de linkerkant ben zo blij hhahaha wat een opluchting zeg! morgen avond klussen en dan donderdag terug voor een samenlevingstest! ben heel bennieuwd. Volgende week dan een keer bloedprikken maar dat hoor ik donderdag!
Noa ik denk ook dag 16/17 eitjes met clomid zijn beetje trager maar je heb nu een mooie lijn zeg hopelijk zet die lekker door zo. Love, oooh fijn meis elke dag even klussen dus vind het ei!! spannend!
Ha dames.... Ik lees al even mee...maar tis spannend allemaal zo te lezen! De eerste ronde met clomid is helaas mislukt... Nu weer gestart met clomid en 2 april echo. Hebben jullie last van clomid? Succes dames!!
Heb een paar dagen last gehad van de clomid maar niet veel! heb je wel een eisprong gehad de eerste ronde of sloeg het niet aan? Veel succes !
JEEEEEEEEJ Love Wat goed!! Veel plezier in de slaapkamer hihi Noa,,ik denk ook 15/16 Je temp gaat mooi omhoog! Hier is t wat minder, heb vannacht 3 uurtjes geslapen, ik was ZO misselijk en had 1x hele heftige steken in mn onderbuik. Mn temp was ook 37.6..... Vanmorgen moest ik werken, dat wilde voor geen meter, dus ik ga nu even op bed, en hopelijk snel beter, voel me echt waardeloos zo......
Ohh meen je niet wat naar zeg! hopelijk heeft het met een eventuele zwangerschap te maken beterschap meid!
Jeeeejj love!ik zei het tog!!nu nog de samenlevingstest en dan kan je zonder zorgen lekker proberen en deze ronde raak te laten zijn Dat is wat minder charmed!hopenlijk is dat van een innesteling of zwangerschap en wat is je temp hoog!!hoop dat de mijne ook nog meer gaat stijgen wat spannendddd
Jaaa ben echt benieuwd, nu loop ik ongeveer een weekje achter op jullie! zou mooi zijn als we allemaal positief testen over een paar weken! echt super spannend allemaal idd
wow love wat fijn zeg!!! geeft weer hoop, hihi! mijn ongi wil nog niet doorzetten, niks meer te bekennen. wel krmaojes naja misschien later vandaag en anders komt het deze week wel! ik wil ook weer meedoen!!