Hoi meiden Ik kom net uit het ziekenhuis. En er zijn geen eitjes gegroeid . Gelijk medicijnen gekregen om een nieuwe cyclus te starten. Daarnet maar gelijk begonnen met de primolut en dan verder met clomid 100 mg. Het blijkt dat clomid medicijnen heel snel resistentie kunnen creëren. En dat is bij mij gebeurt denkt ze. Nou dit maakt het er niet leuker op . @ love gefeliciteerd met je ei hoor. Ik hoop dat iedereen maar positief test deze cyclus. groetjes
Yessss love !!! Super nieuws! Wat rot zeg charmed! Innesteling?? Ik heb een hoofdpijn nu pfff, heb gisteren op m'n vrije dag gewerkt, dus ben lekker naar huis gegaan en lig nu op de bank. Heb ook ren zeurende onderbuik pfff.. Misschien voel ik wel een eitje groeien.. Het zit aan de rechterkant.. Gister ovulatietest was negatief, maar dat was CD 10..
balen charmed dat je niet lekker bent....hopelijk is het van een evt zwangerschap inderdaad zou toch mooi zijn!
he bah das een tegenvaller inderdaad, maar met 100 komt er vast een mooi ei! positief blijven, we komen er allemaal wel...
Balen bubs!duim heel hard voor je dat de volgende ronde je eitjes mogen groeien en je zwanger raakt! Daiss ik had ook zo'n hoofdpijn,nog steeds beetje maar gelukkig een heel stuk minder!moest je het deze ronde nou zelf doen?? Beterschap charmed!en hoop zo dat het van een innesteling komt!zou zo leuk zijn als we met ze alle deze ronde zwanger raken,dan kunnen we een zwangeren clubje maken Ik duim heeeeeel hard voor ons allemaal!
Balen zeg bubs! hopelijk werkt de volgende ronde wel! Die hoofdpijn heb ik sinds gisteren daiss! ik denk dat het bij mij met een eisprong te maken heeft! dat die eraan zit te komen ofzo.. Hoeveelste dag zit jij nu ?
Daiss zit geloof ik op cd 11,gister zat ze op 10 zei ze,dus kan nog geen ovulatie pijn zijn,ik had het al vanaf het begin door de Clomid,het was een paar dagen een stuk minder maar heb er vandaag wel weer goed last van,en slaap erg slecht,gister nacht en afgelopen nacht weer,had m'n lampje van het nachtkastje gegooid haha sliep heel onrustig volgens mij,word van alles wakker,terwijl ik altijd zo vast slaap.. Vanaf wanneer zijn jullie allemaal gestopt met de anticonceptie?
Ja ik zit op CD 11 nu.. Heb pas 6 mei weer een afspraak bij de gyn.. Dus mocht er nog een ronde clomid volgen, moet ik t ook zelf in de gaten houden.. Maar ga goed temperaturen enz.. Dus ben benieuwd.. Ik had op 26 augustus 2012 de laatste pil
Wat mochten jullie dan al snel naar het ziekenhuis,ik ben 6 februari 2012 gestopt en moest bijna een jaar zelf proberen,heb zo'n lastige huisarts,hij zei dat ik omdat ik nog zo jong ben wel 2 jaar mocht proberen voordat ik doorgestuurd zou worden,toen had ik even m'n vriend mee genomen en toen kon het ineens wel,maar gelukkig ben ik tog al wel doorgestuurd Ben het wachten ook wel zat aan het worden,jullie ook natuurlijk
Dat komt omdat ik nooit normaal ongesteld ben geweest, toen ik 13 was 1 keer en 1.5 jaar later ben ik aan de pil gegaan omdat ik nog steeds niet ongesteld was. ook omdat mijn nicht pcos heeft en het bij mijn moeder 9 jaar heeft geduurd voordat ze zwanger was van mij.. Heb het ook wel beetje overdreven hoor, ik was 3 maand gestopt met de pil en toen ben ik naar de huisarts gegaan. Heb toen gezegd dat ik een half jaar gestopt was.. maar ik wist gewoon zeker dat er iets mis was vandaar
Kan toch niet zo snel, een innesteling? Zit nu 4/5 DPO.. Als dit betekend dat ik zwanger ben, hoop ik dat ik me niet 9 maanden zo voel haha, ben echt n zwakkelingetje, zo zielig Ik ben 1 april 2012 gestopt, en ben in oktober voor t eerst naar de HA gegaan, die zij dat ik in januari weer moest komen als het niet beter werd, ben de eerste week meteen gegaan, en kreeg een verwijzing voor 4 dagen later!! Ik zat net te denken, op 1 april ga ik de eerste test doen, als ik nog niet ongesteld ben ofcourse, mocht ie positief zijn, zijn we precies 1 jaar bezig haha, toeval???
hahah dat is wel heel toevallig Charmed, ik zal voor je duimen! Zou een mooie datum zijn toch hihi innesteling lijkt me idd een beetje vroeg mja je weet maar nooit he spannend zeg allemaal !!
Ja dan was ik ook eerder gegaan love!ik had wel het gevoel dat het niet goed zat maar alleen daar doet de huisarts niks op maar ga tog gelijk,en als ik nou iedere keer kwam zeuren,oke,maar ik kom er nooit en de enige keer dat ik ben geweest heeft hij me naar huis gestuurd en heb ik nog een week met een blindedarm ontsteking gelopen,die toen geknapt en al was,dan snap ik niet dat hij niet wat voorzichtiger is,kan er zo weer boos om worden haha Zou wel heeel leuk zijn charmed!is 1 april niet te vroeg om al te testen?ik durf het denk ik niet haha ben zo bang dat ie wit blijft
Ik had voor de pil ook al onregelmatige cyclus, en er was geen eisprong te ontdekken bij mij dus kon al gauw naar de gynaecoloog, mijn huisarts is gelukkig wel snel en de gynaecoloog ook.. Dus daar ben ik wel blij mee! Dat zou zeker toevallig zijn op 1 april
Ja lijkt me ook wel vroeg, ik denk dat ik echt pas op NOD ga testen.. Maar wat een rare huisarts heb jij dan pff.. ik heb naar de vrouwelijke arts gevraagd toen ik er heen ging, die begreep me tenminste
Is 3 dagen voor NOD, maar dan ben ik uitgegaan van 14 dagen na de eisprong, en dat kan natuurlijk ook minder of zelfs langer zijn.. Misschien verander ik nog van gedachten.. Echt een rare huisarts ja, heb ik ook.. Is ook nog veel voorgevallen voordat ik stopte met de pil.. Sommige mensen zijn gewoon echt niet geschikt voor hun werk...
Jij ookal charmed?snap ook niet dat ze dit werk doen,hij neemt mij ook nooit serieus,zit met een lach tegenover me,voelde me net een klein kind toen ik kwam met m'n kinderwens
Ja vreselijk, kom je daar met je probleem en word het weg gelacht.. als je dan weer thuis was voelde ik me echt zwaar k*t en was je nog geen stap verder...
Hmm dat is lekker dan zon huisarts! pff wordt je ook niet vrolijk van! ja is ook moeilijk charmed om te wachten met testen.. ik ben alleen zo bang voor een witte test dus wacht denk ik liever of ik ongi wordt of niet