Succesverhalen PCOS-Clomid

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Charmed, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha ook al zo bang,ik ook,heb er een paar keer een gedaan,wat voel je je naar zeg als die wit is,ik wacht denk ik sowieso tot 7 april,dan zou ik ongesteld moeten zijn..

2. djoon

djoon Niet meer actief

@noasofie, ja dat denk ik ook. Alleen ist zo'n gek dipje wat je daarna had. Maar als hij nu lekker oploopt heb je je ei zoiezo gehad:) Nu hopelijk over twee weken een posi test:)

@Lov, Yesss:)

3. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Ja daar ben ik ook bang voor, maar zeer waarschijnlijk kan ik toch niet wachten haha, en dan kan ik samen met vriend een test doen, daarna heb ik een reeks avonddiensten en als ik dan alleen heb getest, moet ik de hele dag wachten om het te vertellen, en ook nog werken! :p

Pfoeee, volgns mij zou m termometer nu wel 40 graden aangeven, zo voelt het dan..
    Ik heb zo'n hekel om me ziek te melden.....

4. djoon

djoon Niet meer actief

@bubs, he meid wat balen zeg:(
    Hopelijk volgende ronde gewoon snel raak:)

Ik ben in juni 2012 gestopt. Ben ook nog twee keer weggestuurd door de dokter hoor @noasofie :(
    Hij zei bij mij ook je bent nog zo jong..
    Maar toen had ik hem nog een keer telefonisch gebelt en weer alles uitgelegd en toen zei hij ga maar naar de gyn:)

5. djoon

djoon Niet meer actief

@Charmed, aah beterschap meis. Mja ziek is ziek he..

@meiden, hebben jullie dit ook echt heel erg maar ik kijk nu best wel vaak op mamalicious en op noppies om naar zwangerschapskleding:) hahah wil zooo graag zoiets kopen:) hihi zie mezelf er al helemaal mee lopen heerlijk:)

6. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Charmed spannend maar ziek is ziek, hoop op innesteling hoor jee zou leuk zijn he. Drie dagen voor nod teste ik al licht positief.

Ooooh vind spannend hoe meer zwangere hoe beter leef met jullie mee meiden!!

7. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Stom he djoon!hoe oud ben je ookal weer?heb ik ook wel is naar gekeken hihi kijk ook telkens naar de kinderwagen die ik wil en baby kamertjes op internet,wat zou ik blij zijn als het zover is en ik er écht voor kan kijken :D
    Charmed,ziek is ziek inderdaad!aan jezelf denken en gewoon lekker ff thuis blijven

8. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het bij jou meis?

9. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    WIE IS WIE

Bassdevilxs - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 zwanger - clomid 50
    Bubs - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 - clomid 50
    Charmed - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 - clomid 100
    Daiss8 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 - clomid 50
    Debdev - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 zwanger - clomid 100
    Djoon - 23 jaar - 1e kindje - nog onbekend
    Gwenny - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 - clomid 50
    H1985 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 zwanger - clomid 50
    Joli86 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 - clomid 150
    Love2011 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 - clomid 100
    Meis85 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 1 zwanger - clomid 50
    Miss me - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 - clomid 50
    Noasofia - 22 jaar - 1e kindje - ronde 1- clomid 50
    Nijmelijntje - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 - clomid 100
    S1984 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 - clomid 100
    Sterre21 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 1 -clomid 50
    Traan - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 - ???

NOD LIJST

21 Maart: Sterre21
    24 Maart: Gwenny
    ?? April : S1984
    ?? Maart: Traan
    ?? Maart: Joli86
    ?? Maart: Miss me
    ?? Maart: Nijmelijntje
    4 April: Bubs
    4 April: Charmed
    7 April: NoaSofia
    ?? April: Love2011
    ?? April: Daiss8

♥ZWANGER♥

♥ Oktober 2013 ♥
    H1985 - ronde 4
    ♥ November 2013 ♥
    Meis85 - ronde 1
    Debdev - ronde 1
    Bassdevilxs - ronde 1

Ff m'n nod bijgewerkt :D

10. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Ja, ik heb toch maar gebeld..
    Morgen maar goed uitzieken, en hoop dat ik donderdag weer kan werken :)

Haha jaa dat heb ik ook.. wiegjes, kleertjes, kinderwagen haha.
    Er zijn ook zoveel leuke spulletjes!!

11. djoon

djoon Niet meer actief

Oow dat is zoo heerlijk:) welke wagen willen jullie? Ik heb hem bijna al uitgezocht maar is zoo duur:) ik vind die joolz met fab zooo vet:)
    Dus ja wie weet word het ooit wel een tweedehanse of ouders of schoonouders lief aankijken:) haha

@noasofie, ik ben 23.

Ik vind het ook zo spannend voor jullie. Ik had nog een vraag. Kan je als je pco heb ook uitgaan van een gemiddelde cyclus? En dan nog wat na onze vakantie gaan we naar de gyn voor clomid. Maar als ik nu net ongesteld bijv ben geweest? Moet ik dan eerst weer wachten?

12. Daiss8

Daiss8 Actief lid

7 sep 2012
    232
    194
    43
    NULL
    NULL
    Hihi ik zat in augustus al gelijk t kijken naar kamertjes etc.. Daarna was het wel wat rustiger, maar vorige maand zat ik weer op die sites te kijken.. Hahaha

Wij willen een kinderwagen van Maxi Cosi, weet nog niet of we voor 3 of 4 wielen gaan hahaha...

Van de week het babykamertje gezien van vrienden van ons! Pfff dan begint het echt te kriebelen. Zelfs m'n vriend zegt elke dag dat ie hoopt dat het heel snel gebeurt.. Dat ie niet meer kan wachten hahaha .. Ahh best lieff! Dat bevestigt het toch extra, hij wordt dit jaar 22 namelijk :) en ik 25

13. Love2011

Love2011 Niet meer actief

Oh daar ben ik totaal nog niet mee bezig Haha heb nog helemaal niet rond gekeken! Doe ik wel als het zover is hihi anders wordt ik gek :D

14. s1984

s1984 Actief lid

2 dec 2012
    301
    0
    0
    jaaaaa dat doe ik ook hoor, dat rondkijken op internet naar wagens kamertjes etc...was het maar zover! ideeen zat, hihi....

ik ben in mei 2012 gestopt met de pil, in het begin was mn cyclus wel lang maar nog redelijk regelmatig, tot aan oktober toen bleef ie ineens weg. aangezien mn zus hetzelfde traject heeft doorlopen (nu een prachtige zoon:D) dacht ik dit zou bij mij ook nog wel es zo kunnen zijn. dus in januari naar de ha, wou me eerst ook afschepen. heb het wat overdreven dat ik al langer gestopt was enzo...beetje op aangedrongen om naar een gyn te kunnen voor verder onderzoek.
    en ja de rest is geschiedenis...dames dit wordt ons jaar hoor, voel het!;)

beterschap charmed, laat je maar lekker vertroetelen

15. s1984

s1984 Actief lid

2 dec 2012
    301
    0
    0
    moeten jullie trouwens ook steeds voor een uitgangsecho, om te kijken of alles er rustig uitziet voordat je met clomid start? ikke wel, heb nu voor morgen een afspraak gemaakt, alleen mn ongi is nog steeds niet doorgezet...wacht morgenvroeg maar ff af, als ik dan nog geen helderrood heb moet ik de afspraak maar weer afzeggen...hoop het niet

16. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Op dag 3 van je menstruatie moet je beginnen met Clomid dus als je daarvoor bij de gyn bent kun je meteen beginnen,anders moet je wachten djoon,hoop dat je gauw kan beginnen!dan begint het echt!
    Ik vind de stokke leuk,als het een meisje word vind ik de roze zo leuk:D maar m'n vriend wilt dan liever de beige of bruine zodat we m nog een keer kunnen gebruiken als we nog een kindje krijgen maar denk dat ik dan een nieuwe wil haha

Vrienden van ons zijn ook zwanger,als ik dat echo foto'tje zie krijg ik ook echt de kriebels,m'n vriend kan ook nieteen wachten :D

17. poppedop

poppedop Lid

25 dec 2012
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag mijn eerste afspraak bij de gyno gehad, pff dat hebben we ook weer gehad! Hele aardige gyno dus dat scheelt... zit nu op dag 29 van mijn cyclus en over 1 week testen niet zwanger dan aan de provera. DAg 3 mag ik starten met 1 pilletje clomid... Vind het zo spannend en ben benieuwd hoe het zich allemaal gaat onwikkelen en of er uberhaupt iets gaat ontwikkelen... zijn hier nog meer dames die pas hun eerste afspraak hebben gehad???

18. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ohh fijn dat je nu kunt beginnen poppedop!

Hier 37,1 graden!jeeejj haha hopen dat het zo door blijft gaan!
    Hoe gaat het nu met jou charmed?nog erg beroerd?

19. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Thanks S1984! Ik hoefde niet voor een uitgangsecho te komen, is je ongi al doorgekomen?

Succes poppedop, fijn dat je ook bijna mag beginnen!

Noa, dan heb je je ei écht gehad!! Super zeg!!
    Voel me al iets beter, geen koorts meer, zat gister in de 38..
    Vanmorgen was ie weer 37, gelukkig.
    Heb nog wel erge buikpijn, en heb geen paracetamol in huis, ibrufen durf ik nu echt niet te nemen!!
    Het begint zo langzaamaan wel heeeeel spannend te worden he :D

20. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja echt wel!heb zo'n moeite met het wachten,moet tog dingen gaan verzinnen voor de afleiding,merk echt dat dit de eerste échte ronde is!en dat na een jaar al bezig te zijn!

Deel Deze Pagina