Succesverhalen PCOS-Clomid

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Charmed, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. H1985

H1985 Lid

4 jun 2012
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik ben nu in ronde 4. Komende week weer spannend. Dit wordt wel iedere maand spannender. Het zal toch een keer moeten lukken? Toch voel ik me net als anders en daarom heb ik er ook deze maand een hard hoofd in.
    Het is fijn om te lezen dat ik niet de enige ben.

2. Love2011

Love2011 Niet meer actief

Nou hopelijk kun jij dan ook een stijging zien charmed!

Hier nog niet ongi, hoop vandaag of morgen :)

Spannend H1985, zou mooi zijn als het deze ronde raak is idd! zal toch vast wel een keer moeten gebeuren denk ik :) succes igg !

3. debdev

debdev Lid

7 jan 2013
    77
    0
    0
    Eigen Bedrijf
    Zuid Holland
    Ik lees steeds mee hoor ladies! Wij zitten sinds jan in de mmm. Semen was extreem bij mijn man, 419 milj! Ja zelfs de gyn was onder de indruk. Maar ik ook pco. gyn werkt gelukkig snel. Ik heb gelijk primolut gekregen. En ben 4 februari begonnen aan 100 mg clomid. Vrijdag had ik,ijn eerste fm... 1 was ietsje groter en bms was 4,4 mm.. Nog niets zeker dus. Morgenochtend voor 2e meting. Dus duimen !

Iedereen veel succes !! Erg fijn om te weten dat je niet de enige bent, want iedereen om mij heen is ""ineens" zwanger

4. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    H1985; Ja het is echt allemaal spannend he.
    Heb je alle drie rondes nu wel een eitje gehad?
    Hopelijk zegt het niks dat je je niet anders voelt dan de andere rondes... Succes meid.

Love, jou ongi laat echt niet lang meer opzich wachten!!

Debdev; Fijn dat bij je man iig alles wel goed is!
    Hoop dat je morgenochtend een mooi eitje hebt!
    Laat je t weten? :)

Hier nog steeds n vreemd gevoel onderin, maar in de maanden dat ik wachtte op mn ongi voelde ik ook van alles, dus wacht t rustig af tot vrijdag..

5. Love2011

Debdev fijn zeg dat het bij je man allemaal goed was en dat je zo snel kon beginnen, hopelijk is het deze ronde raak!

Charmed, ik ben hier aan het duimen voor je hoor dat je toch nog een eitje hebt!

Ik heb gelezen dat het bij sommige wel 2 weken duurt voordat ze ongi zijn na provera, hoop ik niet hoor haha heb niet zoveel geduld :) maarja zal ik toch moeten hebben!

6. sammie80

sammie80 Actief lid

12 jul 2012
    197
    0
    16
    Ook hier een succesverhaal: Gestart met provera om vervolgens clomid te slikken. Tot aan de hoogste dosering had weinig tot geen effect (heeft 4 maanden geduurd) Maand erna een leo behandeling gehad (ik kon hieruit kiezen of gelijk met hormonen spuiten beginnen). Na de leo behandeling precies 4 weken later ongesteld. Daarna niet meer..... weer gestart met hoogste dosering clomid, hier had ik weer te weinig profijt van en toen gekozen om toch te gaan starten met spuiten. Terwijl dit besproken werd met de gyn, zat ik in de wachtperiode om weer ongesteld te worden...je raadt het al...ik was gewoon zwanger geworden met clomid....dit was volgens de gyn echt bijzonder gezien mijn waardes. Uiteindelijk 9 maanden na de start met clomid dus zwanger.
    Zeven maanden na de eerste bevalling SPONTAAN zwanger (verrassing!). En nu na 2 jaar wachten weer spontaan zwanger, wilden nu de mmm niet meer in.
    Succes!

7. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Wauw Sammie, wat een mooi verhaal!
    Dat je 2x spontaan zwanger bent geraakt, en 1x met clomid!
    Nou daar krijg je toch hoop van?!
    Bedankt voor t delen van je verhaal :)

@ Love, ja het kan indd tot 2 weken na de laatste provera..
    Zei mijn gyn ook, ik zag t al helemaal gebeuren dat ik weer terug moest voor weetikwatvoorpillen..
    Gezien jou klachtjes denk ik dat het eraan komt hoor!
    Ik duim voor jou!! :)

8. Love2011

Wat een mooi verhaal Sammie, en fijn dat je 2x spontaan zwanger bent geraakt!

Meis85 hoe is het gisteren gegaan bij jou?

Heb jij al een eisprong kunnen ontdekken in je temperatuur charmed?

Hier nog niet ongi maar zal er vast snel aan komen idd :)

Fijne dag allemaal !

9. debdev

debdev Lid

7 jan 2013
    77
    0
    0
    Eigen Bedrijf
    Zuid Holland
    Nou Ladies :)

Zojuist terug van de Gyn/ echoscopiste. In mijn linkereierstok was een mooi eitje te zien van 11mm op dag 12 van mijn cycus en mijn baarmoederslijmvlies zit op 6,4 mm. Vanmiddag moet ik bellen. Ze gaat namelijk overleggen met mijn Gyn. Wanneer ik terug moet komen voor de volgende meting. Ik ben zo blij en ook zo terughoudend. Je wilt zo graag en bent zo vreselijk bang voor teleurstelling.

Heel erg Fijn al die positieve verhalen, Dames dit is ons jaar !!

10. Love2011

Wat fijn zeg, dat is goed nieuws dus! dan zal hij binnen nu en een week ofzo springen ? ik heb er geen verstand van hoor, moet nog beginnen met clomid dus heb nog een metingen gehad.

Ja, hopelijk is dit ons jaar idd :) we gaan er gewoon voor !

11. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Goedemorgen dames,

Gister echo gehad, een knal ei van 21.5mm dus op doktersrecept klussen gister en vandaag. en volgende week bloed prikken of eisprong is geweest.
    Bmslijmvlies was ook al mooi aan het groeien.

Ik moet er snel weer van tussen meiden!!
    XX

12. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een goed nieuws allemaal!
    Ik had net bij afvegen heel veel slijm en het was heel elastisch en doorschijnend,is dat nou vruchtbaar slijm?

13. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Noasofia, ja klinkt wel als vruchtbaar slijm!! dus eisprong in aantocht bij jou?

14. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Wat fijn dat jullie n mooi eitje hebben!
    Jou eitje staat echt op springen nu Meis!
    Veel klusplezier :)

Dat slijm kan indd betekenen dat je eitje eraan komt!
    Spannend!!

Ik heb nog geen eisprong kunnen ontdekken in mn temp kaartje..
    Had gister toen ik weg was opeens t gevoel of piste ik in mn broek!!! ieeeeuwwwww zoveel slijm opeens...
    Maargoed, ook dat heb ik vaker gehad en dat betekende toen ook niks helaas.
    We zijn wel goed aan de klus iig ;)

15. Love2011

Wauw meis dat is echt goed nieuws!! hopelijk heb je over 2 weken een mooie positieve test !

Dat kan idd vruchtbaar slijm zijn Noasofia! lekker aan de klus dus ook ;)

Idd Charmed, ik had dat ook heel vaak dat ik dacht dat ik ongesteld was geworden ofzo maar was gewoon veel slijm maar helaas geen ei :(

Succes met klussen jullie allemaal!

16. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja dat slijm dat er als water uitkomt heb ik ook wel eens gehad!
    Nou dan moet ik maar aan de klus!haha en hopen dat het een eitje is!

17. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Het zekere voor t onzekere nemen! Wie weet meid! :)

Ik deed net een ovulatietest, had ik nog liggen en had opeens de neiging om die te doen.
    En er was best wel een duidelijke 2e streep, niet positief maar wel duidelijk.. heb ik nog nooit gehad!
    Heb alleen zo een slaapdienst, en wil vanavond nog een keer testen, dus ga ik dat wel stiekum als iedereen op bed ligt doen haha :p

Klusze! :)
    En hopelijk komt jou ongi echt snel love!!!!

18. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Charmed jij heb vast net als ik morgen eisprong ;)

19. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Haha zou leuk zijn! We lopen nu al precies t zelfde, en als we hopelijk zwanger mogen worden deze maand is dat ook nog precies gelijk!

20. Love2011

Dan zal de clomid toch misschien aangeslagen zijn!! Hoop het echt voor je! En dan idd allebei zwanger jullie! ;)

Deel Deze Pagina