Bas, wauw wat een mooie echo een tweeling!! jee gefeliciteerd!! Charmed ik ga even o de site kijken, ja wij hebben zelfs een friese achternaam hiii voel me super hoor moe, maar kids zijn ook ziek aan de bovenkant en onderkant komt het er uit de de wasmachine maakt overuren heb was 3 al aanstaan van vandaag
Wat leuk daiss!is Nederland tog nog wel erg klein he Love in Zuidbroek mischien??wat dom dat er iemand mee leest,is niet leuk als ze dingen gaan doorvertellen natuurlijk Ja leuk idee charmed!eerst met de dikke buik en dan de kiddies samen spelen ,wij hebben al wel ideeën met namen,als het een jongetje word willen we m naar m'n vader vernoemen want die leeft niet meer,willen ook wel graag weten wat het word! zó leuk om alles in een bepaalde kleur te doen,als het een meisje is komt er veel roze hihi Wat grappig meis!in het Juliana ziekenhuis!ik moet altijd naar die ander,het lukas,wat is de wereld dan klein he!hopen dat ze dan gauw weer opknappen bij jou!beterschap daar! Waar woon jij dan djoon??
Wauw bass gefeliciteerd een tweeling wat leuk! Ja zuidbroek idd noa! Mijn vader leeft ook niet meer dus zou ook graag mijn kind vernoemen maar dan in de tweede naam..
Zoooo basdevil, gefeliciteerd!!! Super leuk!!! Wij weten ook al de namen, we hebben 2 meisjes en 2 jongensnamen .. M'n ovulatietest was weer negatief, maarja toch aan de klus vanavond hoor hihihi
Dat is weer de hele andere kant op ja!wij zijn wel is bij centerparcs daar geweest,port zelande,wel leuk Zeeland
@noasofie, jaa het is heel mooi hier komen jullie met jullie kindjes gewoon en x hier op vakantie lekker bij de zee en strand kunne de kids lekker zandkastelen bouwen en wij lekker zonnen
Hoi allemaal Ik woon in een dorp onder Rotterdam. Wel leuk dat we over heel Nederland verspreidt wonen. @ Charmed Ik heb een zoontje van 3 jaar. Hij heet Mitchell. Voor diegene die zwanger zijn Het buikje kan heel snel komen hoor. Ik was 2 mnd zwanger en ik had al een hele buik. Na 6 mnd vroegen de mensen op straat of ik al op aller dag liep. Ik heb vandaag de wandelwagen maar opgeruimd. Hij stond hier in de gang en iedere dag liep ik er tegen aan en werd ik geconfronteerd met PCOS. Weet iemand hoe het normaal gaat als je man zijn zaad wil laten invriezen. De gynaecoloog liet zo iets vallen omdat mijn man op de vrachtwagen zit.
Ohh leuk dames!moeten we echt doen! Wij waren vandaag bij het babykamerpaleis voor een hekje voor de hondjes en ik werd naar de kinderwagens toe getrokken haha zó leuk,we hebben ff een rondje door de winkel gereden en m'n vriend overtuigd van mijn keus hihi kan echt níet meer wachten!
@daiss mijn ovutest was oook negatief dus zal nog wel even duren, gewoon lekker aan de klus idd :d Haha goed plan djoon! Ik woon ook in het oosten S!