Succesverhalen PCOS-Clomid

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Charmed, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Love2011

Love2011 Niet meer actief

Nee zou idd mooi zijn als we die 3 maand niet meer nodig hebben maar we zullen zien :) zou echt geweldig zijn idd als we allemaal snel zwanger zijn! hoeveel DPO zitten julie nu ? bijna een week toch ?

2. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Werkse Love!

Ja ik heb ook het gevoel ongesteld te worden :(
    Ik heb vooral 'savonds echt van die menstruatiepijntjes...
    Maar dat zou veeeel te vroeg zijn voor ons!

3. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Zou een gezellige boel worden ja, dan lopen we ook alledrie bijna gelijk!! :D

Nu 6/7 DPO :D
    Die wachtweken zijn echt stom, elke dag word ik zenuwachtiger, en mn vriend ook haha :p

4. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaa same here!mn vriend zegt steeds dat ik zwanger ben haha

5. Love2011

Hhahah dat zou wel super zijn Noa als hij gelijk heeft :D
    Mijn vriend zou zulke dingen nooit zeggen, denk dat hij pas enthausiast is als het zover is!

6. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zou wel leuk zijn als het zo is:D maar wil eigenlijk niet te enthousiast zijn,dan word het straks zo'n teleurstelling..

7. Love2011

Ja dat is ook zo.. eigenlijk gewoon denken dat het niet raak is maar dat is juist zo moeilijk hihi

8. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaa hahah

9. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Charmed, die krampjes had ik ook maar dan was het raak, dus hoop dat dat bij jou ook zo is!!

Noa, jij al vage kwaaltjes bijv last van borsten en zo

Love hoop dat jij ook deze maand zwanger bent.

Hoop dat jullie snel mooie knaltesten hebben!! jeeee ik kan jullie wel zwanger kijken hiiii.

10. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja m'n borsten zijn wat gevoeliger en heb nu ook krampjes,alsof ik m'n buikspieren getraind heb ofzo haha

11. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0

ooooh herkenbaar (klinkt als zwanger) ik had dat ook krampjes en buikspieren kwam eind van de avond als een oud omatje van de bank hiii

12. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    :d:d:d:d:d:d

13. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ohh hij pakt de smileys niet,zullen er wel te veel zijn

14. s1984

s1984 Actief lid

2 dec 2012
    301
    0
    0
    spannend weer hier dames;)...lees inderdaad wel vaker dat een zwangerschap begint met menstruatieachtige kwaaltjes, laten we het hopen voor jullie!
    ik heb nuchter als ik ben (haha toch iets minder dan ik dacht:p) een pendel laten voorspellen...ze zegt een positieve test in april, hihi, nou hoop dat ze gelijk heeft dan sluit ik me zo bij jullie aan!
    Morgen beginnen met de clomid100, mn hoofdpijn is ook weer lekker aanwezig, klaagklaag...sorry hoor. Ben blij dat er een lekker lang weekend voor de boeg staat. Ik heb alleen zo'n behoefte aan zon, echt heb soms gewoon helemaal geen energie meer, bleh.
    nou mijn duimen draaien voor jullie, wanneer kunnen jullie testen charmed en noa?
    love, hoop dat je eitje springt en jullie nog ff goed kunnen klussen...

15. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat zou leuk zijn!allemaal een posi test in april!:D
    Ik had ook zo'n hoofdpijn van die menstruatie opwekkers en Clomid,vreselijk!de 22ste heb ik als het goed is een eisprong gehad dus we zijn morgen een week verder,weet eigenlijk niet vanaf wanneer je al kan testen,ze zeggen twee weken maar sommige doen het al eerder,ik wacht denk ik af wat charmed doet hihi we hebben waarschijnlijk op dezelfde dag een eisprong gehad :D

16. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Welke testen gebruiken jullie? Als tip mag geven ik gebruik ultra gevoelige dipstick van L 10.nl goedkoop en betrouwbaar drie voor vijf euro en gratis verzenden vaak. Test ermee vier/drie dagen voor nod

17. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier hebben we de zon ook hard nodig!haha word er ook depri van

18. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ohh zal is ff kijken meis,dankje voor de tip!
    Heb m'n temp kaartje bijgewerkt,zit een mooie stijgende lijn in:D heb m in m'n foto album staan

19. Love2011

Mooi kaartje noa! Ik ben zo bang dat het vanavond weer niks wordt.. Moet er heletijd aan denken. Denk dat mn eitje wel snel gaat springen want verlies nu heel veel rekbaar slijm.. Pff wat een tegenvaller :(

20. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Noa, mooi kaartje!!

Love, knop op nul en gaan met die banaan. (hier ook een man met prestatieangst lastig maar hou hem altijd maar voor dat het NU echt moet anders moet ie volgende maand weer hiii)

Deel Deze Pagina