Maakt niet uit dat hebben we allemaal wel eens toch! komt helemaal goed meid.. proberen positief te blijven!
Was wel een heel leuk gezicht he die zaadjes love!ik heb wel twee pendels voor maart en een voor april dus het zou maarzo kunnen,er is geen tweeling voorspelt haha ik moet het maar op me af laten komen,meer kan ik niet doen,die fert arts had het over de dosis verminderen aangezien er bij mij twee follikels groeiden en dat niet telkens de bedoeling was
Ja was echt een heel leuk gezicht, ik werd er helemaal blij van ahha van die kleine visjes die aan het rond zwemmen waren Ja precies dat is de goede instelling laat het maar gewoon op je af komen idd! gaan ze dan 25 mg voorschrijven ?
Ik heb trouwens ook laten pendelen, een aantal maanden geleden pendelde iemand bevallen of zwanger worden juni/juli en nog een die pendelt juni.. allebei een meisje.. ben benieuwd haha
Zooooo ik heb even bij gelezen! My god! Haha. Wat een goed nieuws love !!! Spannend nu! Geeft niks Noa, gooi het er lekker uit!! Vandaag dag 14, temperatuur is nog steeds laag. Deze week niet geklust, we zijn laat thuis en kapot van het werken! Maar dit weekend er even flink tegenaan hahaha ! Ovulatietest was nog negatief net. Ik moet ook vrijdag 5 april bloed prikken. Krijgen jullie de uitslag dezelfde dag nog? Anders moet ik dit ook even regelen volgende week.
@Noa ik begrijp je wel een beetje. Ik ben nu zwanger van een tweeling en aan de ene kant is het hartstikke leuk, maar aan de andere kant heb ik ook veel zorgen, vooral op financieel vlak. Ik zelf heb haast geen spaargeld en ook geen volledige baan en we hebben ook nog eens een terugbetaling bij de belasting lopen, waardoor we iedere maand 120 euro missen. Maar ik weet zeker dat ik straks van alle kanten steun zal krijgen. Ik kan tips vragen aan mijn buurvrouw (die heeft 2 jaar geleden ook een tweeling gekregen) en aan mijn schoonmoeder, want mijn man is er 1 van een tweeling. Dus niet zoveel zorgen maken, komt vast goed!!
Op dag 16 heb ik m'n eisprong gehad,toen had ik een ei van 17mm en een van 22mm,volgens mij allemaal wat te snel.. Lief van jullie dat ik hier m'n hart mag luchten,heb ff op bed gelegen toenstraks een uurtje,en voel me weer iets beter gelukkig Daiss ik heb vanmorgen bloed geprikt en werd vanmiddag al gebelt voor de uitslag maar charmed moest geloof ik tot 4 april wachten,dus het is overal anders
@noasofie, geeft niks hier mag je zeuren en alles dikke knuffel!! @lov, ben heel benieuwd. Mij lijkt dat ook zo mooi die zwemmers. Bij mij eerste echo werd gesegt dat ik wel wat verdikte baarmoederslijm had.. Kan dat kwaad?? Weet iemand dit? @hier,was ne bij prental, pff liep daar kwijlend rond in die winkel zoo lief wil het allemaal kopen maar was er voor me werk dusja. Ik werk op kdv en ha vndaag een kindje van 10weken ik bennzo verliefd op der haha denk dan wel eens als ik al zoveel hou van me kindjes op me werk hoeveel zou ik dan wel niet van me eigen kindje houden..? Haha dan ben ik denk ik constant een emo vrouw haha Verder al twee weken verkouden Ik ga me ook is laten pendelen.. Maar dat kan aleen als ze online zij toch?
Dames weet niet of jullie dit een leuk idee vinden maar zullen we anders een prive clubje oprichten? Kunnen we iets uitgebreider praten..? Vinden jullie dat ook leuk?
Ja dat lijkt me wel een goed idee ook ivm meelezers.. Je kunt dan alleen de handtekening niet meer zien dat is wel jammer..
Love, ik weet niet hoe groot me eitje toen was, op dag 14 was hij 18mm, dag 16 hebben ze niet verteld en op dag 18 issie gesprongen.. dus ook rond de 22 denk ik Djoon, lijkt me leuk, is vast makkelijker praten haha Weet jij hoe je zoiets 'begint', of iemand anders? Ik ga ff heeeeeeeel lang douchen, voel me belabberd
Ja bassdevil op financieel gebied is het ook zwaarder natuurlijk,had m'n moeder net gesproken,die weet ervan en zei ook dat zij en m'n zusje me ook hoe dan ook helpen,voel me er nu ook weer beter onder gelukkig,die hormonen ook..
Fijn dat je je weer beter voelt Noa! Hmm dan zal mijn eitje wel iets eerder springen als bij jullie want ik zit nu op 21.5 op dag 16.. pff wachten is niet leuk
Mag ik ook meekletsen in het priveclubje ... Vanmorgen de eerste clomid 100 ingenomen..zei tegen mezelf op naar een mooi ei haha...
Zoo meiden als het goed is heben jullie nu een uitnodiging gehad..? Ben ik iemand vergeten? Roep gauw dan nodig ik jullie uit