Succesverhalen PCOS-Clomid

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Charmed, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    :d :d

2. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    :d :d

3. bubs

bubs Lid

29 apr 2012
    21
    0
    0
    Zuid Holland
    Ach charmed ik vermaak me prima heel de week hoor. Ik ben niet anders gewend. Maar net na de geboorte was het wel zwaar zo alleen. Maar mijn moeder woont aan de overkant en die kon/kan ik gelukkig ieder moment van de dag/nacht bellen en dan komt ze hier heen.

4. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    ola!

Hoe gaat het hier met de hopelijk bevruchte eitjes???
    Super dat jullie eisprong is geweest charmed en noa!

En love wat goed van je ei :D

Bas, jij van harte gefeliciteerd met je tweeling zwangerschap!
    Hopelijk blijft alles goed gaan want het is echt SUPER leuk ;)
    Mocht je vragen hebben of iets, je mag me altijd pb-en.. haha..

5. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    De hopelijke bevruchte eitjes zitten nu hopelijk ingenesteld haha :D
    Nog even geduld en we weten het, zo spannend dit!

6. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaa ben zó blij dat het zo goed gaat en dat met de eerste ronde Clomid 50 al,nu maar hopen dat het ingenesteld is :D spannendd!

7. bassdevilxs

bassdevilxs Actief lid

13 feb 2013
    230
    0
    0
    NULL
    Uden
    Thnx ikke!!

Heb gelukkig nog niet zoveel last van kwaaltjes, met vlagen misselijk. Maar heb er alle vertrouwen in dat het goed komt.

Heb nu een vraagje voor jou over de kinderwagen.. ik wil graag een kinderwagen waar de kindjes achter elkaar kunnen, heb je daar tips voor?

8. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Weer even een teken van leven van mij... Alles prima hier!
    Ben na een kuur Provera op dag 6 ongesteld geworden, dagje later als de vorige rondes.. Nu mag ik morgenavond met de Clomid 150 beginnen. Hoop zo dat deze aan gaan slaan zonder al te veel bijwerkingen! Gelukkig heb ik daar bij 50 en 100 bijna geen last van gehad.

Basdevill, een tweeling, leuk zeg! En ook spannend!

Charmed en noa, wat fijn meteen een eisprong! Allebei met 50 mg toch?

9. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @bas, ken je de Zooom wagen heel handig en is voor tweeling ideaal achterelkeer en je kunt ook maxicosi erop doen.

10. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Joli, wat fijn dat je alweer bijna mag beginnen met clomid! :D
    Hopelijk slaat het dit keer goed aan!
    Ik heb met 100mg een eisprong gehad, 50 deed niks.
    Ben je ook uitgenodigd voor het prive clubje?

11. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik met de 50,ben echt blij dat het aansloeg,aangezien het bij veel niet aanslaat,succes met de 150 Joli!hoop op een goed groeiend eitje voor jou!

12. Gwenny

Gwenny Lid

4 feb 2013
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit na inname van Ultrogestan ook te wachten op de menstruatie. Vorige keer kreeg ik ze 2 dagen na het innemen van de laatste pil.
    Nu duurt het wel langer... dacht dat menstruatie vorige woensdag zou beginnen, maar was niet zo.
    Zal wel normaal zijn dat niet altijd even snel werkt :(

Heb het wel moeilijk laatste tijd. Zijn verschillende mensen rondom mij zwanger. Ben beetje jaloers :(

Succes Joli!!

13. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Nee geen uitnodiging gehad, maar ben hier ook niet zo vaak online.
    Maar als jullie het goed vinden wil ik daar wel mee kletsen. Misschien dat het een beetje een stok achter de deur is om vaker te schrijven ;)
    Merk toch wel dat ik in de Clomid/echoweken zit ik er vaker mee bezig ben en meer of t forum kom.

14. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja lastig is dat he Gwenny,hier zijn ook ineens veel zwangeren,dan word je er zo mee geconfronteerd

15. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik hoop ook dat ze zijn ingenesteld dames :D

Bas, ikzelf wilde echt absoluut geen wandelwagen waarin ze achter elkaar zitten. Wij hebben de bugaboo donkey, maar als je er echt 1 achter elkaar wilt, zou ik ook voor de zoom gaan. Hij is compact en dat is fijn met een wagen achter elkaar. Je moet als je gaat proef rijden met verschillende wagens er goed opletten dat je er fijn mee rijd en niet dat het sturen zwaar is met bochten maken. Hij moet ook niet te lang zijn want dat lijkt me ontzettend lastig.

Je hebt ook nog de icandy. Ook daar hoor ik veel goede verhalen over en is nog compacter als de zoom, alleen weet ik niet of het heel handig is.. ik vind hem er een beetje onhandig uitzien maar heb er zelf nooit naar gekeken naar die.
    Succes meid!

16. bassdevilxs

bassdevilxs Actief lid

13 feb 2013
    230
    0
    0
    NULL
    Uden
    Thnx voor de tips dames!!

17. bubs

bubs Lid

29 apr 2012
    21
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo Allemaal

Wat is het hier rustig zeg.

Weet iemand trouwens wat er gebeurd als je je clomid pas op de 4 of 5 dag start in plaats van de 3 dag ?
    Zou je dan je eisprong ook verplaatsen of zou het dan niet werken.

Ik neem van avond de laatste primolut . en dan zou ik theoretisch over 2 dagen ongesteld worden en dan zou ik de eisprong echt in het midden van de week hebben maar de echo net na het weekeinde. Dus dan is er geen enkele kans op bevruchting.

Ik hoop trouwens wel dat als ik weer een keer de menstruatie moet opwekken dat ik dan weer duphaston krijg. Wat ben ik sacherijnig van de primolut zeg.

18. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Zou t niet zomaar op dag 4 of 5 starten, dan krijg je wss een langere cyclus, maar je weet nooit wanneer je eisprong is, kan ook in het weekeinde zijn, er is niet een vaste dag voor..
    kan op dag 14 maar ook pas op dag 21..
    Misschien kun je nog overleggen over zaad invriezen?

Jij zit nu toch ook in het prive clubje, volgns mij zag ik je naam staan, dus daar is het wat drukker :D

19. Gwenny

Gwenny Lid

4 feb 2013
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet zo goed of ik morgen de gynaecoloog al zou bellen...
    Vorige keer waren mijn eitjes niet genoeg gegroeid en had ik besloten om niet later nog eens op controle te komen maar om gewoon mijn menstruatie op te wekken met Ultrogestan. Vorige keer begon mijn menstruatie dan 2 dagen na laatste pilinname. Nu ben ik al een week later en nog geen bloed ... zou dit normaal zijn of zou ik toch eens informeren?

20. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Zou wel even bellen als je vandaag nog niet ongesteld word, dan weet je iig waar je aan toe bent..

Deel Deze Pagina