Hebben ze niet gezegd dat het bij iedereen anders is met je menstruatie? Bij mij zeiden ze dat het soms wel na 2 weken pas kan komen.. Ik zou gewoon nog even afwachten en anders over paar daagjes bellen naar de gyn. Of je moet het nu al niet vertrouwen.. dan natuurlijk gewoon bellen
Neen, die zelfde avond nog ben ik ongesteld geworden dus... was niet meer nodig.Kan ik ook nog bij jullie clubje?
Hier ook een succes verhaal, ik ben zwanger geraakt door 100 mg chlomid 2de ronde van onze dochter die inmiddels 3 en half is.
Vraag, is er bij een van jullie gekeken na progesteron? Dat is namelijk mijn probleem word snel zwanger maar bmslijmvlies blijft niet dik waardoor eitje niet innestelt vandaar dat ik naast clomid utrogestan kreeg om progesteron oppijl ten houden en dus zwanger ten blijven.
Ze hebben bij mij een week na de eisprong gekeken, maar verder niet, volgns mij kunnen ze hier pas iets aandoen als je een miskraam (of meerdere) hebt gehad, ook voordat je utrogestan krijgt.. anders valt het niet echt te checken, tenminste zo begrijp ik het uit google
@meis85, bij mij is bloed afgenomen en toen zeiden ze dat dat goed bij me was. Dus geen verhoogde progestoron.
Progesteron is bij mij na eisprong goed maar na twee weken neemt het af en dan idd mk. Vandaar progesteron extra om het op pijl ten houden zeg maar
Oke.. maar zoiets kunnen ze pas zien als je een mk hebt gehad toch? Ik had anderhalve week na mn eisprong wel n hele lage progesteron...