Zal ik me ook even voorstellen,ik ben NoaSofia en ben 22 jaar,m'n vriend is 24 en zijn nu een jaar bezig voor ons eerste kindje
Hoi meiden, Toch fijn om te lezen dat we allemaal een beetje in hetzelfde schuitje zitten! Het is wel elke keer weer spannend hè, fm, eitje wel of niet gegroeid. Wel of geen eigen menstruatie. Ik ben erg benieuwd wat we vrijdag te horen krijgen. Toch ben ik bang dat als ik een test doe, deze wel erg vroeg is,dag 21! En als deze negatief is, moet ik dan wel met duphaston beginnen of kan ik beter een paar dagen later weer testen? Wat een twijfels.. Aan de ene kant wil ik natuurlijk zo snel mogelijk weer aan de volgende ronde Clomid ( dan 100) beginnen, maar aan de andere kant, wat als ik toch ( wel heel toevallig) zwanger ben en te vroeg test? De fm verpleegster zou trouwens in de fertiliteitsbespreking vragen waarom ik deze keer Clomid krijg ipv puregon/pregnyl/iui. Succes allemaal met afwachten/hopen/klussen
Hallo allemaal, alweer een paar dagen gemist.... Meende me te hebben geabonneerd op dit onderwerp maar er gaat blijkbaar iets mis... Charmed ik heb tot nu toe iedere keer 1 of 2 eitjes. Het zou dus een keer moeten lukken! Ik verwacht vrijdag of zaterdag ongesteld te worden dus heb vandaag Een vroege test gedaan. Ik weet zo de naam er niet meer van. Hij was negatief. Nu las ik net dat er een hoop zijn die deze test heel slecht vinden dus dan heb je weer stiekeme hoop. Dit is natuurlijk funest! Ik heb al de hele dag buikpijn en veel afscheiding. Is dit een voorteken van ongesteldheid?
Nee, die testen ken ik niet, heb altijd de dipsticks van L 10 lekker goedkoop En heb er beide x eren vroeg mee getest
Bassdevil; Hopelijk heb je as vrijdag een mooi eitje en springt ie in t weekend! Hopelijk zijn de andere onderzoeken goed!! Bij mij weten mn ouders, broer, s zus en zus het, en 2 vriendinnen. Schoonfamilie niet, weet eigenlijk niet waarom, maar het hoeft (nog) niet van mn vriend, en dat vind ik prima. Joli; Wat fijn dat ze zo positief reageerden!! En dat ze zeggen dat je je lekker moet concentreren op zwanger worden, dat zie ik op mijn werk niet gebeuren, dus zeg voorlopig ook niks.. Gwenny, Oh wat toevallig dat je schoonvader verpleger is en dat hij jou ging spuiten, vind je dat niet ongemakkelijk? Hopelijk heb je indd binnenkort een posi test!! Nijmelijntje; Dat is indd erg vroeg om te testen, zou nog een week wachten, en als ie dan nog negatief is, dan kun je altijd in overleg met je gyn beginnen met de volgende ronde. Succes vrijdag, hoop op goed nieuws!! H1985, Wat ik hier op het forum lees over die test is dat hij erg slecht is indd, dat ie vals positief geeft, en vals negatief. Dus eigenlijk weet je nog niks... Voortekenen van menstruatie weet ik niet, ben nog niet zo vaak ongesteld geweest om te weten wat voor klachten erbij horen. Had je de vorige keren voor je menstruatie ook buikpijn en veel afscheiding? Ik hoop toch echt dat je niet ongesteld word hoor!! Wat gezellig dat er al zoveel lezers zijn hier Vind t ook fijn om er met elkaar over te kletsen enzo
@ charmed, maar hoef jij dan niet rond je eisprong voor echo's naar het ziekenhuis? Ik km die onmogelijk allemaal zo plannen als ik niet hoef te werken. Ik heb werk waar ik wel vervangen moet worden als ik weg moet.
Hier weten collega's het allemaal en een paar vriendinnen! Familie niet, willen graag dat het een verassing blijft! Hier nog steeds geen menstruatie te bekennen
@Charmed: Nee ik vond dat niet ongemakkelijk. Ik heb een hele goede band met mijn schoonouders. Ze zijn ook van alles op de hoogte. Mijn schoonzus (hun dochter) is al meer dan 3 jaar aan het proberen en we praten er dan ook openlijk over. Mijn dichtste collega's weten het ook. ik heb het hen verteld zodat ze snappen waarom ik soms een huilbui krijg enzo Ik moest ook naar de gynaecoloog tijdens de werkuren. Mijn baas (directeur, want ik sta in het onderwijs) was er niet zo blij mee
Dat lijkt me erg vervelend als je baas er niet blij mee is. Hoe heb je dit nu opgelost op het werk ? die echo's kunnen niet savonds denk ik ofwel ? Ik moet er nog mee beginnen dus ik weet het allemaal nog niet zo goed, gelukkig is het op mijn werk geen probleem als ik iets later begin.
Probleem is vooral dat je een echo moet laten nemen op de 12de of 13 dag na je menstruatie. (Kijken of de eitjes groot genoeg zijn). De eerste dag van mijn menstruatie moest ik dan bellen voor een afspraak. Maar dan heb je maar het uur te nemen dat er nog vrij is. Nu was dat midden in de dag. Hopelijk kan ik volgende keer na werk gaan. Was erg frustrerend dat de baas maar niet wou snappen dat ik écht perse één van die dagen moest gaan en dat ik niet kon kiezen om hoe laat. Voor één keer wou hij het toelaten, maar het mocht niet meer voorkomen. Mocht het toch nodig zijn zal ik wel een manier vinden. Doktersbriefje ofzo. Maar het is niet leuk dat het zo moet gaan.
Bij mij weten ze het op het werk nog niet. Ik werk als huishoudelijke hulp, als oproepkracht. Ik werk dan vaak of 's morgens 3 uurtjes of 's middags 3 uurtjes. Meestal krijg ik de afspraken wel geregeld, zodat ik ook gewoon kan gaan werken. Anders kan ik mijn werk vaak nog verschuiven, mocht dat nodig zijn. Morgen weer echo, ik houd jullie op de hoogte!
Dat is wel erg Gwenny, hopelijk kun je volgende keren wel buiten je werktijd terecht! En hopelijk is het dan snel raak!
Wat rot dat je baas zo moeilijk doet.. hopelijk lukt het je om buiten je werktijden het te plannen, en dat t snel raak mag zijn! Ik werk in de zorg en dus erg onregelmatig, ik heb altijd wel 1 dag vrij, en daarnaast ook wel ochtend of middag vrij, dus tot nu toe gaat het niet moeilijk om naast t werk te plannen.. Ik moet morgen ook weer! Ben zo benieuwd! Balen dat je nog niet ongesteld bent Love!
Oh spannend zeg charmed, hoelaat moet je morgen? Ben heel benieuwd of er toch nog iets is gaan groeien Ja idd wel balen, had wel verwacht dat het iets eerder zou komen maarja gewoon geduld hebben
Snap dat je baalt, alles duurt lang als je ergens op wacht.. Hopelijk komt t echt snel hoor, dan kun je ook beginnen!! Moet morgen om 11.15.. Gelukkig weer in de ochtend, hoef ik niet de hele dag te wachten, ken ik niet tegen
Hoi dames, Gwenny, wat vervelend dat je baas zo doet, voor medische afspraken moeten ze je vrij geven als ze niet buiten werktijd kunnen plaats vinden. zo staat dat in bijna elk cao. maar vervelend is het wel. Love, nog geen ongi dus, jee ja wachten duurt lang. Charmed, jij morgen weer oooh spannend wie weet mag je ook wel even bloedprikken om progesteron te meten als ze neit zien dat ze dan naar waardes gaan kijken. En ja wachten verschrikkelijk, ik zei al tegen ML mocht het nu raak zijn zou we dan gelijk een datum kunnen prikken om de bevalling in te leiden hiii. (hoezo geen geduld ;P) ik heb 4 maart een afspr bij gyno, dus of ik ben overtijd of ongi en dan kijken hoe verder. en volgende week even bloed prikken, spannend!!
Charmed: Ik heb de afspraak om 11.20 uur, haha. Spannend! Zal voor je duimen. De rest ook succes met ongi worden of juist niet en met de vervolgafspraken
Toevallig! Zal ook voor jou duimen Haha Meis, geduld is een schone zaak... (maar wel heeeel moeilijk op te brengen soms!) Ik hoop dat t raak is meis, en dat je 4 maart een hele fijne afspraak hebt