Succesverhalen PCOS-Clomid

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Charmed, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    @ gwenny,
    Balen dat je baas zo moeilijk doet. Snap dat ze er niet blij mee zijn, maar wij doen dit toch ook niet voor onze lol.... ;)
    Weet je baas wel dat je in de mm zit en waarom je weg moet?

Ik heb afgelopen ronde van de 3 echo's in 8 dagen tijd er maar 1 onder werktijd..

2. Love2011

Love2011 Niet meer actief

Ik ben net rond half 10 ongesteld geworden! Nog nooit gehad in de avond! Weet iemand of vandaag cd 1 is of morgen pas?

3. H1985

H1985 Lid

4 jun 2012
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    @gwenny wat vervelend dat je baas zo doet! Ik sta voor de klas dus voor mij moet ook vervanging gezocht worden maar dat is gelukkig geen probleem!

Heb deze maand kans nr 4 en al 2 dagen buikpijn dus ik verwacht ieder moment ongesteld te worden. Hoop het natuurlijk niet! Maar heb wel steeds pijn in de onderbuik. Veel te spannend dit allemaal!!!

4. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Mijn gyno zegt altijd de eerste dag van je cyclus is als je ongi is begonnen al is het maar een druppel. Dus vandaag cd 1 voor jou.

Hup door aan de clomid ;) fijn dat je ongi bent hoop dat het niet mega is.

Dames die morgen naar zkh moeten succes!!

5. H1985

H1985 Lid

4 jun 2012
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn gyno zegt juist na 12 uur in de middag is pas de dag erna dag 1. Voor 12 uur in de middag is dag 1...

6. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Zo zie je maar, dat elk zkh andere regels aanhoud.
    Anders even bellen?? Love?

7. Love2011

Ja ik bel straks even, moet toch een afspraak maken voor eerste fm.. Oh ben zo blij, eindelijk beginnen :)

Succes vandaag dames in het ziekenhuis!

8. Gwenny

Gwenny Lid

4 feb 2013
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Love: Gynaecoloog zei dat eerste dag van menstruatie de dag is als je al met bloeding wakker wordt. Als je pas 's middags menstruatie hebt --> telt volgende dag pas als eerste

@ Joli: Baas heeft ook niet echt naar mijn uitleg geluisterd. Hij dacht er zo alles over te weten omdat zijn vrouw ook moeilijk zwanger geraakte. Hij vroeg me zelfs hoe lang ik al aan het proberen was. Toen ik zei 'een jaar ongeveer' (is nog niet zo lang eigenlijk) vond hij het een beetje stom dat ik nu zo al speciaal afspraken moest maken bij de gynaecoloog enzo. En dan begon hij zo een beetje een preek over dat het soms wat langer duurt om zwanger te worden. En dan ben ik beginnen vertellen dat ik 'een aandoening' had en zonder begeleiding niet zwanger zou worden.
    Maar eigenlijk MOET ik hem dat toch allemaal niet vertellen. Maar ik dacht maar open kaart te spelen en eerlijk te zijn.
    Hij heeft me echt wel gekwetst met te zeggen dat ik "toch nog maar een jaar aan het proberen was".

9. Love2011

Heb gebeld, moet vandaag als 1e dag rekenen idd.
    Ik kan 25 Februari terecht !

10. nijmelijntje

30 jun 2008
    54
    0
    0
    Commercieel mederwerkster Servicedesk
    Gouda
    @ gwenny, wat vervelend dat je baas zo moeilijk doet! Je zou hem helemaal geen uitleg verschuldigd moeten zijn! Ik heb deze keer nog niks verteld op mijn werk omdat tot nu toe alle afspraken buiten werktijd liggen( werk nu parttime) toevallig vanochtend afspraak, maar kon zeggen dat ik naar de dokter moest( de eerste keren valt dat nog niet op) en ik was maar 5 min later vandaag! Vorige keer wel verteld en baas gaf me alle vrijheid voor afspraken, hoefde alleen vrije dag op te nemen als ik een iui had omdat ik dan heel de dag niet kwam werken. Verder mocht ik naar alle afspraken zonder gezeur( werkte toen 36 uur)

@ allemaal net bij gyn geweest, geen groei te zien helaas! Baarmoederslijmvlies was nog wel steeds dik/ goed opgebouwd. Nu progesteron laten prikken om te kijken of er misschien toch een eisprong is geweest. Maandag bellen voor de uitslag. Als die uitslag negatief is, toch nog voor de zekerheid testen en als dat ook negatief is, waar we eigenlijk wel vanuit gaan, dan meteen beginnen met duphaston en daarna door naar 2e ronde clomid, maar dan 100mg. Nog ff (toch een beetje in spanning) afwachten tot

Gelukkig wel genoeg afleiding met de verjaardag van ons meisje zondag.

Succes weer allemaal!

11. debdev

debdev Lid

7 jan 2013
    77
    0
    0
    Eigen Bedrijf
    Zuid Holland
    Yay ! Net terug van de Gyn en een ei van 19mm !! Nu ligt alleen mijn man met een keelontsteking op bed :(

Arme ziel moet hij ziek klussen vanavond, morgen en zondag... Normaal heeft hij daar niet zo'n moeite mee.. Maar nu...

12. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Ooh beterschap voor je man, en hopelijk voelt hij zich snel beter!!
    klusze het weekend!!

13. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    @debdev, wat goed zeg, dit weekend dan maar heel gezellig maken samen ;) wel balen dat je man net nu ziek is!

@gwenny, wat een lompe boer is jou baas zeg!
    Wat ben ik blij dat ze bij mij wel goed reageerde. Ben wel eerlijk geweest en alles verteld. Ik denk dat ik zonder uitleg erbij er ook meer moeite voor zou moeten doen. Succes meis!

14. Love2011

@debdev: Wat fijn zeg !! Hopelijk heeft je man dit weekend toch nog een beetje puf om te klussen! :)

15. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Debdev; Wat fijn zeg! Hopelijk lukt t klussen n beetje! Veel plezier en beterschap voor je man!

Gwenny; jou baas is echt lomp zeg... pfff.
    Mag hopen dat ie snel normaal gaat doen, want dit is ook niks..

Nou hier kutnieuws van de gyn, nog steeds t zelfde beeld :(
    Heb nu weer provera meegekregen, morgen mee beginnen en dan clomid 100.
    Maar ergens wel verwacht, maar had nog wel n beetje hoop..
    Helaas, nu hopen dat ik weer snel ongesteld word!

16. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Charmed, he gets!! nou hopelijk snel ongi en dan aan de clomid 100. hoop dat dat dan aanslaat. (was toen bij mij wel zo)
    ja je lichaam moet ook wel wennen aan de medicatie is ook niet niets ik heb voor ik zwanger was van de 2de ook een cyclus niets gehad.
    Echt je bent vast snel zwanger Knuffie xx

17. Love2011

Aaahh balen zeg ! :(
    Hopelijk slaat 100 mg wel aan!

18. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Thanks Meis!

Ja we gaan ervoor Love.
    Trouwens, super dat je ongesteld bent geworden!
    Hoop dat je niet veel bijwerkingen gaat krijgen van de clomid, maar hoop wel dat het aanslaat!!!! :D

19. Love2011

Ja we hebben gister avond echt als een stel gekke door de kamer gedanst toen ik ongesteld was geworden hahahaha hoezo maf!! :)
    Had gelezen dat de menstruatie heel heftig kon zijn van provere maar hier gelukkig geen last van. Ben erg benieuwd of de clomid aanslaat en idd niet teveel bijwerkingen maar ben er bang voor.. heb nu al heel vaak huilbuien uit het niets, geen idee waarom ik dan huil.. of juist lachbuien waar ik niet mee kan ophouden haha.

20. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Lachbuien zijn wel leuk hihi.
    Ja ik werd toen op mn verjaardag ongesteld, mooiste cadeau ever haha, hoe blij kun je zijn met bloed zeg..
    Bij mij waren de eerste 2 dagen erg licht, maar daarna wooooooow wist niet eens da k zoveel bloed kon verliezen!
    Hopelijk krijg jij t niet te heftig, das echt niet fijn.

Deel Deze Pagina