Succesverhalen samen verder na ontrouw?

Discussie in 'De lounge' gestart door Luja, 25 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Heeft jouw relatie ontrouw overleefd?

1. Nee

2. Ja, maar het vertrouwen is weg

3. Ja en ik vertrouw hem weer

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Precies dit! Je stelt je héél afhankelijk en desperate op, wellicht omdat je bang bent dat het straks nóg moeilijker is als alleenstaande moeder van drie kleine kinderen om weer een relatie op te bouwen met iemand anders.

Maar dat voelt deze lamzak ook wel aan en dacht mooi een dubbelleven erop na te kunnen houden, in plaats van jou extra te steunen en helpen met je kindjes! 😡 Volg je verstand, echt waar, dat ben je aan je kindjes verplicht. Dump deze zak hooi en werk idd aan je eigen zelfbeeld en zelfvertrouwen, daar doe je je kinderen tenminste een plezier mee. Nu zijn jullie nog maar kort bij elkaar en hebben geen kinderen samen...als je struisvogel bent is het straks nog veel ingewikkelder en pijnlijker allemaal.

Jullie passen helemaal NIET zo goed bij elkaar meid, dan zou dit niet gebeurd zijn. En helaas was je vorige ex helemaal een schoft om ook nog eens afstand van jullie drie kinderen te doen. Als je straks wat meer zelfvertrouwen hebt en eigenwaarde zal je keus in mannen ook vast een stuk verbeteren. Want ook jij verdient een lieve vriend die echt helemaal voor jou en je kleintjes gaat....alleen moet je dat zelf nog geloven. Heel veel sterkte EN wijsheid gewenst. 💪🏼💪🏼

2. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Ik wil je veel sterkte toeswensen ts. Knap dat je er überhaupt aan denkt om er aan te werken...

Voor mij zou vreemdgaan in welk vorm dan ook einde huwelijk betekenen.. Ik snap best dat je hem in elkaar wilt rammen! Wil jou een dikke knuffel geven.

Een kapote relatie lijkt mij ook niet gezond voor de kinderen btw....

3. Miles

Miles Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.372
    885
    113
    Vrouw
    Mijn ervaring is dat je hart het nu wint van je verstand. Jij was immers nog vol in de relatie, totaal niet bezig met een ander. Zodra je het weer gaat proberen samen, zal je verstand het winnen van je hart, want je kunt maar zo lang een gebroken hart bijeenhouden.. De vraag is, wil je die tijd door gaan maken? Wantrouwen zal je hem sowieso, elke dag. Ik begrijp je, ontzettend goed, als je vanuit je gevoel spreekt en zegt dat je hem mist. Er is niemand die dat gevoel uit kan schakelen, dat kan alleen maar slijten..

Deel Deze Pagina