Succesverhalen uit de MMM (zwangerschappenverzameling)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door helena115, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Pril maar toch.
    Eindelijk mag ik ook pronken!

Sinds 2007 bezig en sinds eind 2008 in de MMM.
    Conclusie: slechte zwemmers en een lage eicelvoorraad.

Maar na 5 verse ICSI's, 2 cryo-pogingen, 6 tp's van in totaal 11 embryo's ben ik zwanger van de laatste 2 Yeti's!
    Teruggeplaatst in een natuurlijke cyclus nog wel.
    Zonder hormonen, zelfs geen Pregnyl ter ondersteuning van de eisprong.

Nu hopen dat het goed blijft gaan en we over 2 weken een hartje horen kloppen!

2. carodb

carodb Nieuw lid

26 mrt 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog een succesverhaal:

-Besloten voor kindjes te gaan toen mijn man en ik 30 waren (wij zijn nu 35)
    - Na 3 jaar vruchteloos proberen naar gyn gestapt
    - Testen bij man waren prima
    - Testen bij mij waren ook prima
    - Toch laproscopie laten doen; wederom niets aan de hand/ te vinden
    - 1,5 jaar geleden gestart met IUI icm Clomid
    - Derde IUI: zwanger!
    Ben inmiddels 16 weken in verwachting en wilde heel graag een hart onder de riem steken bij eenieder voor wie het ook moeizaam gaat en/of lang duurt. Heel veel succes, iedereen en geef de moed niet op!

3. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Carodb, jouw succesverhaal maakt m'n dag nog beter ;). Altijd fijn om succesverhalen te lezen van stellen waarbij ook geen oorzaken zijn gevonden en toch zwanger zijn geraakt via IUI :)

Oh en niet te vergeten, GEFELICITEERD met je zwangerschap!

4. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Succes verhaal:

Mijn man en ik hebben vanaf gelijk na ons trouwen geen AC genomen. Ik was toen 23, en mijn man 25!
    In totaal 2 jaar in mmm gezeten, geen aanwijsbare redenen gevonden, en na 2 pogingen IUI met puregon injecties, RAAK!

Inmiddels een jaar terug bevallen van een prachtige zoon!
    En nu onderweg voor nummer twee, weer via IUI.

5. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Wauw, nog een succesverhaal met geen aanwijsbare oorzaken! Dit soort verhalen geven me goede hoop dat het bij ons vast ook wel een keer zal lukken ;).

6. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    Ik ben zo blij met dit topic!
    :)
    na dip ga ik hier altijd ff teruglezen,
    hoop dat ik dit jaar ook mij nsuccesverhaal mag toevoegen.
    xx

7. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Dit topic staat ook bij mij in mijn favorieten. Hoop altijd weer op een nieuws succesverhaal!!!

8. Delia

Delia Actief lid

20 jun 2010
    140
    0
    0
    NULL
    zuid holland zuid
    Hier nog een succesverhaal

Tot mijn 28ste geroepen geen kinderen te willen, daarna de strijd verloren met het biologische klokje :D
    op mijn 30ste naar het streekziekenhuis gegaan, 2 jaar diverse onderzoeken gehad (ik heb heel zelden een eisprong, oorzaak onbekend)
    Toen ze het bij mij niet meer wisten zijn ze bij mijn man gaan zoeken, biopten genomen e.d. maar daar wisten ze het ook niet meer... Toen hebben ze ons maar doorgestuurd naar het EMC

Die hebben alle dossiers door de papierversnipperaar gegooid en zijn helemaal opnieuw begonnen. Weer veelal de zelfde onderzoeken als in het streekziekenhuis ondergaan... oorzaken onbekend.

Bij mijn man dmv TESE zaadjes weggehaald en ingevroren en mij aan de hormoontjes gezet. (ICSI)
    En verrek zeg.... de eerste poging was gelijk raak !!!
    Sinds 21-02-10 zijn we supertrotse ouders van onze zoon Finn

Veel succes voor iedereen die bezig is met behandelen

9. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    wat fijn om te horen, gefeliciteerd. dit geeft hoop!
    xx

10. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Ik ben niet heel actief meer met meeschrijven op zw.pag, lees nog wel regelmatig. Maar hier wil ik toch mijn verhaal kwijt. Om iedereen te laten lezen dat er dus inderdaad ook positieve verhalen bestaan.

Ik heb geen ei-sprong uit mezelf en het zaad van mijn vriend was wel veel,maar te weinig goed bewegende.

In de zomer van 2006 ( ik was toen 26) begonnen met Clomid, dit 11 rondes gebruikt zonder resultaat.
    Daarna 2 keer IUI, ook zonder resultaat.
    En in oktober 2007 IVF gehad, 1e poging.
    8 maanden en een beetje later kregen wij onze fantastische zoon, die a.s. vrijdag alweer 2 jaar word.
    (En... vanmiddag gaan we weer een afspraak maken voor nog een (ivf)wondertje.

Meiden, de mmm is zeer slopend, ik weet er alles van.... het wachten is killing, en de negatieve testen zo mogelijk nog erger.
    Maar... als het dan eindelijk zover is... is het het allemaal dubbel en dwars waard geweest!

11. Maj

Maj Lid

7 aug 2007
    48
    1
    0
    Ook hier een succesverhaal!

Leeftijd
    33, mijn partner 32. Twee jaar in de MMM gezeten, wel met regelmatig een aantal maanden pauze.

Probleem
    Follikels groeiden niet

Behandeling
    Clomid (had totaal geen effect), vervolgens Puregon gespoten (wederom geen effect) en uiteindelijk dankzij het spuiten van Menopur meteen de eerste ronde zwanger geraakt!

12. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    valt me op dat er best wel veel dames (waaronder ik gelukkig) door Menopur wel zwanger worden.. echt super!

Deel Deze Pagina