Succesverhalen uit de MMM (zwangerschappenverzameling)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door helena115, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Nog maar een keer up!! Wordt tijd voor nóg meer mooie verhalen hier!! Wie o wie volgt....???!!

2. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    Ik zal het topic even naar boven halen :D

Ik zal mijn verhaal hier ook even neerzetten.

Mijn vriend en ik zijn al sinds dec 2007 bewust bezig voor een klein wonder. Helaas werd ik maar niet ongesteld. Na 10 maanden ben ik naar de huisarts gegaan en ben ik door verwezen naar een gyn. Daar kreeg ik te horen dat ik PCO heb.
    Dus aan de provera en door met clomid 50mg. Helaas deed dit niks. Zo heb ik bijna een jaar aan de clomid gezeten met heel verschillende resultaten. Maar op een gegeven moment deed het niks meer.
    Ik werd door gestuurd naar de fert. arts. Ik kreeg een laparoscopie en alles was goed. Dus we gingen door met Puregon / Pregnyl.
    Eerste ronde : overstimulatie
    Tweede ronde : wel een mooi ei maar niet zwanger
    Derde ronde : wel een mooi ei maar niet zwanger
    Vierde ronde : wel een mooi ei maar niet zwanger
    Vijfde ronde : 2 mooie eitjes.....en zie banner!!! Ik ben nu net 4 weken zwanger!!!

10 mei eerste echo. Kijken of alles goed gaat en of het er 1 of misschien wel 2 zijn!!!

3. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    super!! :D:D:D:Dgefeliciteerd Lima, wat een super, fantastisch nieuws! Wie weet zijn het er idd wel 2. Op naar de eerste echo :D

4. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    Dank je wel :D.... Kan het nog niet helemaal bevatten maar dat komt vanzelf wel!!

5. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

wij hebben lang op een wonder gewacht en ik heb heeeeeeeeeeel lang geduurt voor het echt doordrong..... gevoelsmatig.
    Ik ben nu door een cryo zwanger van een 2e en ik heb het weer!
    we zijn 14 weken zwanger en ik weet het, maar soms dring het nog niet helemaal door!

6. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Het is ook heel onwerkelijk, maar dat had ik ook met de zwangerschappen van mijn boys hoor. De eerste dag voelde ik me zo raar zo anders. Maar ook heel onzeker.

7. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    lima en brenda, super! gefeliciteerd!

Dit soort berichten doens ons goed! hoop houden.
    Ik ga volgende week voor het afrondend gesprek naar de gyn, ws mei starten met iui. nov 2008 gestopt met de pil.

geduld....aaaaah

8. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Wauw gefeliciteerd hoor!
    Hier ook 2 mooie eitjes, en IUI met alleen pregnyl.
    Zou leuk zijn hè, een tweeling?? Ben je in 1x klaar! ;)
    Succes met de echo!

9. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

en als ze graag 4 kindjes zou willen:D

10. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    :$ Hahaha! Nou idd, nog helemaal niet over nagedacht...
    Ach, beter 4 dan geen (zei zij huiverig!!)!

11. sr07

sr07 Actief lid

13 jan 2010
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik heb nog niet meegeschreven in dit onderdeel, maar wel in het prematuur gedeelte. Om hopelijk anderen een hart onder de riem te steken zal ik kort mijn verhaal vertellen.

Begin 2007 gestopt met de pil (was toen 30). Helaas werd ik niet meer ongesteld en bleek ik dus geen eisprong te hebben. Dus na een half jaar naar de huisarts, bloedonderzoeken (bleek niets uit) en na overleg met een gynacoloog ben ik toch doorgestuurd. Daar weer de nodige onderzoeken gehad en aan de provera en clomid gegaan. Het wachten duurde voor mijn gevoel zo ontzettend lang. 50 mg werkte niet, 100 mg werkte niet, was al bang dat ik injecties moest krijgen maar gelukkig werkte 150 mg wel en na 2 rondes werd ik dan in 2008 gelukkig zwanger.

De zwangerschap ging erg goed, maar m'n dochtertje werd na 32 weken toch plotseling geboren (ik was toen 32). Ze is erg ziek geweest maar heeft zich er goed doorheen gevochten en is nu een leuke dreumes van 18 maanden. En ze krijgt voordat ze 2 wordt er een broertje of zusje bij want ik ben inmiddels weer bijna 16 wk zwanger. Dit keer ging het veel sneller. Eerste keer 50 mg clomid (ik hoefde niet eens aan de provera) en daarna met 100 mg ben ik zwanger geworden. Waarschijnlijk door de hormonen van m'n eerste zwangerschap.

Heel veel glitters en hcg gewenst in de hoop dat de rest ook snel zwanger is.

12. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Wat fijn om te lezen dat er zulke positieve verhalen zijn van meiden die ook in de MMM hebben gezeten :)
    Ik zit nu in mn 4e ronde clomid 100mg, cyclus van 40 dagen...
    Nog afwachtende op t 2e zaadonderzoek van mn man en dan maar weer verder kijken...

Maar dit soort verhalen geven weer hoop :)

13. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Hallo meiden,
    Ik zal mijn succes verhaal hier ook maar even neerzetten dan......
    Ik was in Augustus van 2006 gestopt met de pil.Ik weet nog hoe spannend die eerst maanden daarna waren en gek genoeg verdween onze wens een beetje op de achtergrond.

In Januari 2008 begon mijn partner ineens over naar de dokter gaan en vragen waarom het zo lang duurde.
    Ik dacht inmiddels voor 100% dat het aan mij zou liggen dus ik durfde niet te gaan. Na lang zeuren van mijn vriend z`n kant hebben we in September van dat jaar de stoute schoenen aan getrokken en zijn naar de huisarts gegaan. Eenmaal in het ziekenhuis en na vele bloed, sperma en mijn onderzoeken kwam eruit dat mijn vriend z`n zaad niet of nauwelijks leefde.

Zo slecht dat ze gelijk over ICSI begonnen.
    Ons avontuur begon 2e kerstdag 2008. Mijn eerste spuit was gezet en de spanning in huis steeg. We hoopte op de laatste kerst samen......
    Begin Januari had ik mijn 1e punctie en eenmaal in het ziekenhuis aangekomen bleek dat mijn eisprong al was geweest.....we waren te laat. Dat gaf niet veel vertrouwen voor de toekomst.

maar na dit was de 2e punctie perfect......en toen wachten.....
    wat een drama en wat een zenuwen.

Gelukkig kregen we snel antwoordt er waren 2 bevruchte eitjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    We hebben ze allebei terug laten plaatsen en zie mijn banner ik heb een wolk van een dochter die alweer bijna 6 maanden is!!!!!!!!!!!!!

Sorry voor het lange verhaal maar ik hoop dat het jullie veel positiviteit zal geven.

Een dikke knuffel voor iedereen die in de MMM zit en ik duim voor jullie allemaal.

Veel liefs Romy

14. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Fijn, om deze succes verhalen met wondertje te lezen.
    Er mogen er nog veel meer bij komen en hopelijk kan ook ik ooit mijn succes verhaal hier vertellen.

15. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    up!!

heel mooi om te lezen van deze wonder wondertjes, geeft de burger moed! Thanks meiden

16. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hoi hoi!

hier ook een succesverhaal!
    wij zijn sinds 2006 bezig geweest voor een beebje, eind 2008 toch maar eens besloten om naar de HA toe te stappen..
    februari 2009 kregen we te horen dat zaad van mannetje behoorlijk slecht was (2e analyse was alles dood) toen een chromosomenonderzoek gekregen, uitslag kregen we na 3 maanden en die was twijfelachtig dus moest opnieuw, weer 3 maanden wachten en toen was alles goed, toen zijn we overgestapt naar een ander ziekenhuis, opnieuw werd bevestigt dat het ICSI zou worden want er waren maar 3000 zaadjes gevonden..
    eind november begonnen we met de 1e ICSI, maar een paar dagen voor de punctiedag werd het afgebroken want er groeide maar 1 eitje..
    eind februari zijn we gestart met de 2e (al noem ik hem gewoon de 1e) maar dit keer met hogere dosis menopur, er zijn bij de punctie 7 eitjes gevonden, alle 7 zijn bevrucht en kreeg er 1 terug geplaatst (en 6 cryo's), en we zijn zwanger!
    heb vorige week al 2 x een echo gehad, 1 spoedecho op de afd vk vanwege erge buikpijn, toen zagen ze dat er nog follikels zaten en veel vocht in mn buikholte, twee dagen later op de afd fertiliteit en met 'beeb' was alles goed en moest goed rusten en veel drinken om de follikels en het vocht weg te krijgen..

en vandaag zijn we 7 weken en hebben we over een uurtje de 1e echte officiele echo!

Meiden, geef de moed nooit op he! en ik duim voor een ieder die nog bezig is voor een beebje!

heel veel liefs!

17. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Nog even een update van het bericht hierboven,
    we hebben een kloppend hartje gezien!

18. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009