als jong meisje had ik al een erg lange cyclus, als mn zusje weer ongesteld werd, dacht ik jippie ikke lekker nog niet. nu is het heel erg vervelend om telkens zo lang te moeten wachten. ik mag nu clomid gaan slikken. Wat is jullie ervaring daarmee? wordt de cyclus daar al snel gewoon een maand ongeveer van?
Mijn cyclus was ronde 1 28 dagen met een een geschatte eisprong op dag 12-14. Nu mijn LH piek rond dag 14 gehad. Verwacht weer rond 28-30 dagen te zitten. (en heel stiekem hoop ik natuurlijk zwanger te zijn)
De getallen in mn onderschrift is hoe mijn rondes zijn verlopen. Mijn cyclus is niet goed ivm de PCO die ik heb. Als ik deze ronde niet zwanger ben beginnen we met IUI. Ik weet nog niet of we die met Clomid gaan doen, eerst controleren of er een eisprong is geweest. Ik hoop dat je cyclus gauw korter zal worden !
ohja sorry ik zie het nu. nou dan duim ik nog een beetje extra dat je niet aan IUI hoeft te beginnen.
Mijn cyclus was niet altijd heel lang, maar gewoon enorm onregelmatig. Voordat ik aan de pil begon kon het tussen de 2 en 10 weken zijn! Nadat ik met de pil was gestopt in eerste instantie heel regelmatig elke 30 dagen, om vervolgens 48 dagen weg te blijven en de cyclus daarna is mijn menstruatie met Primolut opgewekt na 107 dagen...
Mijn cyclussen waren ook erg lang. Nu slik ik clomid en hoef even 3 maanden niet naar het ziekenhuis, want heb met clomid 100 een eisprong, en word nu dus ook uit mijzelf ongesteld. Heb nu cyclussen van 28/29 dagen. Dus als je van clomid een eisprong krijgt word je vaak vanzelf ook ongesteld. Het kan wel zijn dat de cyclus iets langer is want met clomid is je eisprong iets later. Vaak springen ze pas met 25mm en als je een gewone eisprong hebt al met 20mm. Dus ze zijn vaak ook 2/3 dagen later gesprongen als gewoon. Succes, hoop dat je snel posi test.