Ik wil voor vaderdag een leuk t-shirt of jurkje bestellen met een tekst erop. Maar de tekst moet natuurlijk wel ergens op slaan en het liefste op mijn man (iets grappigs, stoers, leuks, etc.) Hij is projectleider in de sprinklerbranch. Dus iets met sprinklers zou leuk zijn, ik kan totaal niets bedenken...wie helpt me!
"Who needs a sprinkler to get wet with a man like you around?" "I'm on fire honey, please grab your sprinkler!"
Leuk maar niet echt voor mijn 8 maanden oude dochter meer voor een vrijgezellendag ofzo. hahaha Nog iemand ideeen?
@ Annabella : Ik zal even voor je denken Mama26. Ik zit met iets in mijn hoofd, maar weet het niet goed te omschrijven in een krachtige/lollige zin.
'daddy's little love sprinkler' 'sprinkle sprinkle little star' Pff ik weet het ook niet, knap lastig..
Papa, ik voel nattigheid... Kun je op twee manieren opvatten. Sprinklers die aan gaan. En een natte pamper.
de 2e vind ik wel leuk! Ik kan zelf echt niets verzinnen..... Of ik zat te denken aan: sprinkler jij of sprinkler ik? Neeeee....slaat eigenlijk nergens op
Kan het nog steeds niet goed omschrijven... Het idee erachter is in ieder geval dat papa niet de enige is die goed kan 'sprinkelen' maar dochterlief ook goed kan 'sprinkelen' (lees: van die scheetgeluidjes maken/spuugen met de tong) en daar dan een leuk plaatje bij zoeken...
lig helemaal in een deuk hier.. Die anabella "oh het is voor je dochter " En sprinkler jij of sprinkler ik? klinkt leuk hoor, maar slaat idd eigenlijk nergens op he? hahahaha echt humor hier haha Die ene van Anabella vind ik wel leuk trouwens (sprinkle sprinkle little star)
Ik denk dat ik maar een kei van de straat pluk en daar op schilder: je bent een kei van een papa! Is dat wel leuk?