week gtst gemist ! help !

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Ligakoekjuh, 2 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi vorige week heb ik een hele week geen gtst kunnen kijken ivb op vakantie zijn. En helemaal vergeten op te nemen !
    Waar kan ik alle afleveringen terug zien ?
    Of het liefst wie kan mij een samenvatting geven van vorige week ? Alles terug kijken lukt mij niet meer denk ik.
    Al vast bedankt !

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Op de site van GTST kun je alles terugkijken

3. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks ! Haha logisch eigelijk:D

4. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Of op de app van RtlXL!

5. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Hihi, ik mis het soms een paar weken achtereen, en als ik dan weer ga kijken kom ik vaak tot de conclusie dat ik helemaal niks gemist heb :')

Rtlxl inderdaad!

6. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Heb je dan wat gemist dan ;) hahaha er gebeurd de laatste weken niet echt heel erg veel :p

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Rikki kwam door wiet tot de conclusie dat ze anton jaloers moest maken. Dua kuste ze een vriend van hem die ze laatst bij de golfbaan tegenkwamen.

Bing werd bedreigd met pistool door aysen en aysen heeft toen haar liefdesverklaring aan bing gedaan dat ze zo geworden is door hem omdat ze zoveel van hem hield. Bing kreeg opdracht om goed voor nuran te zorgen. En ging dus ook met nuran zwemmen liet haar bijna verzuipen en huppa mevrouw kon dr tenen weer bewegen.

maxime accepteerd dat Vincent en nina een relatie hebben geeft een etentje en dan komt de moeder van Vincent binnen gehuppeld.
    2 top actrices spatten van het beeld af.

lorena staat met haar namaak tasje in een blad met intervieuw en jef vind dat zw dr vrienden niet slecht behandelen

sjors is nog op zoek naar tim en gaat uiteindelijk met anton naar meneer willem. Meneer willen heeft tim neergeslagen en mond dichtgeplakt in een hoekje gestopt dus sjors is er teveel mee bezig volgens anton.
    en dan vraagt ie of ze nog ff in het stalletje wil kijken

noud gaat met janine over lucas praten en plannen dan een interventie thuis om menno naar therapie te sturen. Als iedereen weg is word luuc totaal in elkaar geramd en toeeennnnnnn was het weekend.

:)

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Oh ja bianca heeft roel gedumpt.

9. Daydreamy