Ik ben zelf wel gelovig (Christelijk) en ik wordt hier gewoon boos om. Omdat ik weet dat God dit soort praktijken niet goedkeurt, ook niet als Hij Allah genoemd wordt! En ik geloof ook niet dat de meeste moslims achter dit soort praktijken staan. Dat kan ik me niet voorstellen.
Hier om ging ik op mijn vingers zitten vanwege een eerdere reactie van jou ook. Je moet de bijbel maar ook eens gaan lezen. Zal je zeker wel meer gaan begrijpen. Ik ben christelijk opgevoed maar niet hypocriet
Dames, asjeblieft! Laat dit tpoic niet dichtgaan vanwege zoiets. Vecht dat asjeblieft via pb uit. Voor deze vrouw en haar kinderen moet aandacht blijven!
Daar las ik van de week nog wat over... Weet niet meer precies wat het was. Iets over aanklachten of zo geloof ik. Die mensen waren overleden allemaal toch?
Tuurlijk niet, maar daar word op het forum door bepaalde personen vaak wel op aangestuurd. Wanneer priesters erge dingen met kinderen doen heeft dat toch ook totáál niks met het Christendom te maken. Dan vind jij het als gelovige ook niet leuk als dat erin betrokken word. Zo heb je ook mensen die dingen doen in naam van Allah, maar dat rechtvaardigt de daad niet, maakt die persoon ook geen moslim. Beter de pijlen richten op deze vrouw in plaats van discussies voeren die leiden tot het sluiten van een topic (en het kwetsen van personen die beter weten m.b.t hun geloof).
Ik kreeg de andere link in de op niet open en heb deze gelezen. Het kindje van 2 is ook vastgeketend..... Echt waar, gestoord en ziek, ik ben er helemaal misselijk van :x
Maar zo zie ik het ook, ik leg het alleen misschien wat directer (en lijkt misschien onaardiger) uit. Jij zegt het een stuk subtieler
Ik kan zoiets ook niet loslaten hè. Was doodmoe...maar nu ineens weer klaarwakker. Ben ook een beelddenker.
Oke, want daden van mensen die zich 'gelovigen' noemen maken diegene nog geen echte gelovige. Noch zegt dat iets over de religie. Veel mensen maken helaas hun eigen regels. Maar los daarvan zitten hier wel wat meiden die erg kwetsend kunnen zijn wat betreft islam en moslims. En bij bepaalde onderwerpen (die eigenlijk niks met geloof te maken hebben) grijpen ze gelijk weer de kans met modder te gooien. Maargoed.