Sudanese vrouw (ter dood veroordeeld) is bevallen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Bkoenen, 27 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    dan hebben onze buren dus echt pech gehad.
    vind het stiekem best sneu om te zien het is niet dat ze echt iets mankeren wat aan de buitenkant duidelijk te zien is maar als je ze beter leert kennen vallen er toch aardig wat dingetjes op.

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Klopt....

Maar doe dat keer op keer ( generatie op generatie) en dan is het toch wel anders...

Inteelt - Wikipedia

Noodzaak van selectie

De adel en koningshuizen hebben hier ook veel mee te maken (gehad)

3. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Snap ik maar als "wij" (of ik dan) er iets van zeggen is het gelijk moslim-bashen. Ik ben blij dat er veel meer moslims zijn die hun geloof wel op een vredelievende manier belijden maar door de vele vele mafkezen die er tussen zitten heb ik toch niet zo'n positief beeld van de Islam. Ik heb trouwens ook geen hoge pet op van het Christendom of Jodendom of wat voor geloof dan ook maar moslims zijn ook wel heel vaak in het nieuws met vreselijke dingen die ze naar eigen zeggen doen met Gods wil..
    Er is zoveel geweld,waarom toch?

4. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    eens

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik snap pluis wel en de afkeer wat ze krijg tegen het geloof door dit soort daden.
    Af en toe vind ik wel dat je het anders moet brengen, en eens zou kunnen vragen hoe bepaalde zaken zitten.

Maar aan de andere kant zou het de islamitische mensen ook sieren om zich niet telkens zo aangevallen te voelen. En toe te geven dat sommige zaken ook te ver gaan.

6. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    netjes verwoord lovely83:)

7. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    een voorbeeld. toen ik nog werkte , werkte er een turkse meid bij mij. op zich niks mis met die meid maar als er eens een keer over geloof oid dergelijks werd gesproken werd ze zo fel als een valsgemaakte hond. ik vroeg haar op een gegeven moment of zij die aanslag van 11 september nou ok vond. nou mennn ze draaide er gewoon om heen en gewoon niet zeggen dat dat idd gruwelijk is. nee het had een doel en bla bla. sorry maar in mijn ogen denk je dan niet normaalen ben je gehersenspoeld door je geloof

8. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Dank je wel voor deze reactie. Ik moet het misschien soms anders verwoorden inderdaad maar ik heb zoveel onbegrip voor dit alles,kan er gewoonweg met m'n verstand niet bij.
    Ik begrijp dat ontkennende gedrag (wat TinaTeenslipper ook benoemt) niet, het lijkt of veel moslims geïndoctrineerd zijn door het geloof.
    Zien zij dan zelf niet dat er binnen de Islam wel heel veel afschuwelijke dingen gebeuren? Vinden zij ook dat het Gods wil is? Als moslim mag je toch ook anders denkend zijn?

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Het erge aan dit verhaal is, is dat ze waarschijnlijk door haar moeder christelijk is opgevoed nadat haar vader hun had verlaten. Wat dat betreft klopt het totaal niet wat ze nu doen en heeft dit helemaal niet meer met de wet te maken maar is dit echt de regering die de bevolking wil laten zien wie de baas is. En daarnaast is haar moeder zuideling en zij dus half en die hebben volgens de regering geen rechten.

10. Mnon

Mnon Niet meer actief

Maar wat ik dan niet snap.... Als je in zo'n land woont, waarom ga je dan risico lopen en dus je laten bekeren tot christen? Waarom zweer je je geloof niet af om zo je leven en het leven van je kinderen te redden? Ik vind de situatie absoluut onmenselijk. Maar dat zijn heel veel geloofgerelateerde dingen! (naar mijn inzien)

ik ben echt blij dat ik niet geloof en niet hoef te geloven.

11. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.283
    2.984
    113
    Omdat topics over het geloof niet zijn toegestaan doen we dit topic dicht.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina