Hoihoi, Ik heb de Mura 4 en moest de riempjes bestellen, de schouderriempjes zijn geen probleem maar het riempje wat tussen de beentjes gaat ziet er iets anders uit dan ik had maar hoe maak ik die vast? Aan het stoeltje bedoel ik. Als iemand mij dat wilt uitleggen dan graag!
Eerst de bekledin eraf. Als je aan de onderkant van het stoeltje kijkt zie je dat hij opeerdere plekken "geklemd zit die moeten eerst allemaal los te beginnen met de middelste dan uiteindelijk kan dat deel ook uit elkaar en kom je bij de lange lus van het stoeltje ( even uit mijn hoofd , wagen ligt nog in de auto) het staat ook in de gebruiksaanwijzing van het stoeltje, deze is ook op internet te vinden. Het kost wel een engelengeduld en een hoop gepriegel .
Bedankt voor je hulp! Heb nog eens gekeken en had de elastieken lus wel ergens omheen waarvan ik dacht dat goed was maar die leek veel te lang, elastiek kwam nog een paar cm boven de bekleding van het stoeltje uit maar net dus gekeken en wat strakker aangetrokken aan de binnenkant van het stoeltje en blijft gewoon zitten Ze slaapt nu maar als ze wakker is dan ga ik nog eens passen en meten met haar in het stoeltje. Ze kan nog niet echt zelfstandig zitten dus stoeltje is nog niet in gebruik maar ze zal nu iets meer dan 8 kilo wegen denk ik, morgen weer wegen en meten, maar ze wordt wat lang voor de bak, haha, mag ook wel met 7 maanden. Dus 1 dezer weken zal ze helaas wel in het stoeltje moeten.