Lief! lifestyle

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door ThunderAngel, 25 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Als kersverse moeder ben je tegenwoordig zowat verplicht iets van het merk "lief!" in huis te hebben... het lijkt wel of íedereen het heeft, de IKEA onder de baby- en peuterkleertjes...

Even rondgeneusd op hun site en uiteindelijk 3 shirtjes, 1 jasje, 1 spencertje en een trappelzak besteld, was gelijk 144,65 kwijt :confused:
    Groot voordeel is wel dat ik het na Ideal-betaling de volgende ochtend al in huis had!

Leuke kleding hoor, niks mis mee, maar je betaalt toch echt voor de woordjes "Lief!" "Stoer!" en "Macho" die erop staan...kun je net zogoed zelf erop naaien :rolleyes:

Daarbij zag ik in het label "Made in China" en "Made in India". Zullen er kleine kinderhandjes bij te pas gekomen zijn? Lekker hypocriet, als ze wel Orange Babies sponsoren :confused:

Oké, even inventariseren. De voordelen: goede kwaliteit, snelle levering, wel leuke ontwerpjes. De nadelen: de enorme prijzen, made in India/China, werkelijk ÍEDEREEN heeft er wel iets van, erg random.

Waarom zijn wij moeders zo in de ban van dit merk?

Edit moderator: Verplaatst naar baby-uitzet.

2. randi

randi Niet meer actief

k zou het niet weten want heb er geen enkel kledingsstuk van, vind ze zelfs niet echt mooi of origineel maar eerder gewoontjes. kijk persoonlijk niet naar merk of niet maar gewoon vind ik het mooi of niet. de ene keer komt het van de wibra de andere keer uit een boetiek dus. waarom ben jij der zo van in de ban ?

3. ThunderAngel

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Omdat iedereen het heeft :oops:

Maar hey, ik geef tenminste toe dat ik een kuddedier ben! :)

En sommige dingen zijn best leuk, maar dat geld vind ik het niet waard...bij Prenatal heb ik dubbel zoveel kledingstukken voor de helft van het geld!

4. randi

randi Niet meer actief

achja zolang je het mooi vind is het toch goed, kuddedier of niet ;) k vind dat babykleding over het algemeen best kostelijk is vooral als je ziet hoelang ze der maar in kunnen maarja vrouwen en shoppen hé :)

5. ThunderAngel

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja, idd! :D

Ik kom altijd wel thuis met iets voor Dean, dan heb ik zelf kleding nodig en kom ik weer met iets voor hem thuis :D
    Kan het niet laten! :D

En het is idd duur, want ze kunnen er maar een paar weken in...maar daarna verkoop altijd een gedeelte door, via Martkplaats :D
    De rest (de écht leuke dingen :D) bewaar ik voor als ie groot is.

6. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    Ik vind mezelf niet echt een kudde-dier, maar vind sommige Lief-kleertjes wel hardstikke leuk! Thomas heeft een pyama met Slaap! erop gehad; stond hem super goed. Ik hou erg van felle kleurtjes en ben niet zo van de zoete kleren! Maar idd wel heel duur dat merk! Volgens mij krijg je wel korting bij Lief als je de jonge-ouders pas (of hoe heet dat ding..) hebt. En die pas is maar een tientje per jaar...

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ik vind lief! een heel leuk merk. leuke knalle kleuren en die teksten vind ik schattig. maar idd wel duur. dus ik koop er 1 leuk shirtje van (roze met stoer) en dan op een hema broekje ofzo.
    en ik heb er een nachtlampje van (6 of 7 euro) met een schaapje. ze hebben ook leuke knuffelbeestjes.
    idd niet een merk om de halve garderobe bij te kopen (zeker niet als je bedenkt hoe snel het niet meer past!)

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik heb ook veel van lief! voor ymke in de kast liggen.
    Ten eerste vind ik de kwaliteit waaaaanzinnig goed. Lekker zacht en een heel mooie pasvorm. Ik vind ook wel dat kleertjes niet zo duur hoeven te zijn, maar de iets duurdere kleertjes zitten wel veel mooier!
    Ymke heeft 1 streepjesshirt met eigenwijs, die is redelijk standaard, ze heeft een tanktop achtig ding met Nina=meisje met een roosje erop, dat vind ik echt niet standaard en 1 wit hemdje (wat langer) met lief en broderie erop. Die laatste 2 zijn niet verkrijgbaar in de webshop en ik vind het heel apart.

Ik kijk echt niet naar wat anderen hebben, ik volg gewoon mijn eigen smaak en wat Ymke mooi staat. Als veel anderen dat met me eens zijn maak ik daar geen probleem van ;)

Enneh, trappelzakken koop ik dus wel een stuk goedkoper! Zo ook pyama's... ;)

9. Nemo

Nemo Niet meer actief

Wij hebben niets van lief en als ik die prijzen zo hoor komt dat er hier ook nooit. Jemig wat duur.

10. Ik vind ze persoonlijk niet echt mooi,zou ze nooit halen voor die kleine van mij.En vind de prijzen belachelijk..

11. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    voor zo kort ze er in passen, kopen wel voordeliger ergens anders!

12. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Lief heeft hele leuke kleertjes te koop (ook gewone spullen)
    Het is ook belachelijk duur maar wel goede kwaliteit!
    Scheelt dat mijn nicht er werkt en ik tot nu toe alles van haar gekregen heb en krijg via haar 20% korting :)
    Anders kocht ik er niet zo snel iets.

13. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :rolleyes: ehm wij moeders :(: hahah nou ikke niet ;) .

Heb 1 truitje ervan met STOER! erop en een paar sokjes met lief erop, enneh die kom en van oma en opa haha dus kostte me geen geld.

Vind het inderdaad leuke dingen maar veeeel te duur.
    Ga ik liever naar de hema voor leuke dingen kun je meer voor je geld kopen dan van LIEF etc ;)

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik heb er heeel veel van cadeau gekregen! Echt een hele cadeau mand! En ik heb er niet om gevraagd ! Ik heb T-shirtjes, vestjes, een pet, sokken, schoentjes, nachtlampje, koffertje..... :confused:
    Ik vind de kleuren erg leuk, de teksten hoeven van mij niet zo. (tenminste niet overal op) Ik houd ook niet zo van die baby kleurtjes. Maar vind het zelf ook erg duur, e zal er ook niet snel zelf iets van kopen. (Ja, 1 gebreid vestje met strepen, zonder tekst. Gekocht toen ik 12 weken zwanger was, das alles)

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik vind trouwens de shirtjes bij de hema super leuk! Geen geld, en als ik er ben dan zie ik er zo 10 die ik mee zou willen nemen voor Finn. Maar goed das off topic! :)

16. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    vindt alleen een paar dingen met tekst erg leuk

heb voor beide jongens het aquablauwe shirt gehad met witte letters stoer erop......stond indd erruggg stoer
    en heb voor de jongste het zonnehoedje met Macho erop

Maar moet wel zeggen....het shirt met stoer van de jongste heb ik gekocht met korting en weer voor een mooi prijsje verkocht op marktplaats toen het hem niet meer paste dus al met al heeft het mij niet veel gekost.....de biedingen gingen achter elkaar dus het zal wel geliefd zijn indd en de kwaliteit is super

17. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.861
    113
    Ik heb er een broekje en een shirtje van gehad met Made in Holland erop en een molentje (haha, maar made in India ofzo op het label).
    Verder tja, wat komt er niet uit India of China? Denk wel dat ze er op letten dat het niet van kinderarbeid afkomstig is, want zoiets kunnen ze niet gebruiken als dat uitkomt.
    Ik vind het een heel leuk shirtje en superkwaliteit. Verder heb ik er inderdaad nooit meer wat van gekocht, omdat je het zoveel ziet. Maar als ik het niet leuk zou vinden, zou ik het niet kopen omdat iedereen er toevallig in loopt, doe ik met mijn eigen kleren ook niet. En ik wissel het ook af met Wibra etc., maar zie toch wel duidelijk verschil.

18. mel1977

mel1977 Actief lid

Ik heb voor Sam een truitje met 'stoer' erop cadeau gekregen. Zelf ben ik niet zo weg van dit soort dingen, maar goed, ik vind het een hoop geld voor een truitje.
    Wat ik wel moet zeggen is dat het toch wel erg "stoer" staat, het is van goede kwaliteit, het gaat niet lubberen, de kleur blijft echt onwijs mooi en ik vind het jammer dat hij het pas waarschijnlijk voor de laatste keer aan heeft gehad :(

Veel plezier met je aankopen! (klinkt erg bekend hoor, de stad in gaan voor jezelf en dan met kleren terugkomen die je zelf echt niet gaat passen, aangezien ze voor een ander persoontje zijn :) Heerlijk!)

19. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Hier ook geen "Lief" in de kast hoor. Ja tòevalling heb ik vanmorgen van een mama op de psz een winterjas van Lief gekregen voor Misha, maar die was helemaal gratis :D Maar als ik deze niet gekregen had, dan was er verder geen Lief in huis gekomen hoor, vind het belachelijk duur en erg origineel is het ookal niet, omdat je inderdaad ieder kind er bijna mee ziet lopen. Leuk, allemaal dezelfde shirtjes aan op het kdv :)

20. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :) :) Ja errug origineel dan he? Hihi najaa maakt niet uit, een ieder voor zich denk ik dan weer ;)

Deel Deze Pagina