nieuwe haartjes

Discussion in 'Baby en dreumes' started by mamita feliz, Nov 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamita feliz

mamita feliz Actief lid

Oct 20, 2007
    260
    0
    0
    docente
    Lima
    Even een vraagje

Mijn zoontje werd met behoorlijk veel (pik zwart) haar geboren en inmiddels is daar niet veel meer van te zien. :) Hij heeft een lekkere kale plek achter en verder is het echt heel dun. Wanneer beginnen de haartjes meestal weer te groeien?

2. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    als het goed is nu zo'n beetje;
    hier had mijn zoontje best dik zwart/donkerbruin haar bij de geboorte toen viel het allemaal uit en nu heeft hij donkerblond fijn haar....(met 4 a 5 maandjes begon het weer te groeien en hard!)

3. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    als het goed is nu zo'n beetje;
    hier had mijn zoontje best dik zwart/donkerbruin haar bij de geboorte toen viel het allemaal uit en nu heeft hij donkerblond fijn haar....(met 4 a 5 maandjes begon het weer te groeien en hard!)

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier werd Joris ook met best veel haar geboren (donkerblond) en na een maand was hij hartstikke kaal :) Maar wanneer het hier echt weer begon te groeien weet ik niet meer precies, het was zo licht dat je het bijna niet zag! Ondertussen (8 maanden) heeft hij nog niet heel veel haar, maar hij heeft weer haar ;) Alleen nu hartstikke blond!

5. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,308
    0
    0
    Scott werd geboren met rood pluishaar over zijn bolletje.
    nu heeft hij alleen nog van dat pluis haar in zijn nekje en achter de oortjes.
    bovenop groeien er sinds een week of 3 blondachtige haartjes. zijn ook gladder lijkt het.
    ziet er wel grappig uit als hij ligt te slapen, je ziet echt een scheiding lopen.

ben wel benieuwd wat voor een kleur het nu gaat worden.

joyce

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Vigo werd ook met veel en donker haar geboren. Ook dat is vooral aan de zijkanten uitgevallen. En achter op zijn bolletje heeft hij zo'n mooie ligplek :) Hier groeien er sinds een weekje of 2-3 weer nieuwe haartjes.

7. Niet meer actief

sinds 1 a 2 weekjes wordt danisha kaal achterop haar hoofdje en beetje aan de zijkant..

he jammer begon ze eindelijk haar te krijgen :)

8. PoezieQ

PoezieQ Bekend lid

Jan 31, 2007
    580
    0
    0
    Ha ha Robinn wordt kaal bovenop haar hoofd. Ze heeft echt zo'n ouwe mannenkapsel :) . Ik hoop wel dat ze er gauw wat voor terug krijgt

9. mamita feliz

mamita feliz Actief lid

Oct 20, 2007
    260
    0
    0
    docente
    Lima
    Ik ben benieuwd wat voor kleur zn haar dan gaat worden. Ik ben blond en mn man heeft zwart haar. Waarschijnlijk zwart

10. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    tamer had bij de geboorte ook veel zwart haar. mar dat werd steeds minder en had ook veel kale plekken. rond de 7 mnd hebben we hem kaal geschoren en toen kwam er veel haar en het is niet meer kaal geworden, het bleef maar groeien en sneller dan eerst.

Share This Page