Hallo allemaal ! Ik heb sinds kort deze zeer leuke Japanse puzzels ontdekt ! Erg leuk om te doen en je bent er wel even mee bezig ! Fijn om lange weken voor dat het dan eindelijk echt gaat beginnen om he krijgen, toch ? Groetjes, Nikki F
hahaha erg verslavend ja, ik heb hem ook elektronisch. wel goed puzzelen af en toe hoor pff, maar goed moet ook niet te makkelijk zijn
zoooo verslavend!! haha ik heb een paar boekies naast mijn bed. de ene keer binnen 10 minuten af en de andere keer doe ik er dagen over. haha maar indd heel leuk
zijn idd leuke puzzels en ook goed voor de hersenen te kraken haha, idd je krijgt er je tijd wel mee om
Ik heb Sudoku op me telefoon gezet. Was er ook me halve zwangerschap zoet mee. Nu heb ik er geen tijd meer voor
Hahaha wat grappig, mijn man is er ook helemaal verslaafd aan. Elke dag maakt ie ze van de Metro en Spits als hij in de trein zit (naar zijn werk). Ik vind er niets aan, maar ben ook helemaal geen puzzel mens... Ik heb hem van de week ook zo'n computertje gegeven waar het op staat
Hier nog een verslaafde Ik speel het meestal online (websudoku.com) of ik print ze uit. Tot nu toe ben ik nog maar bezig met de medium levels want de evil levels zijn me nog echt veels te moeilijk ! Hoe dan ook, het is zeker verslavend
Hier ook... heb een boekje naast mijn bed liggen en moet er elke keer een paar doen voorik ga slapen... erg verslavend
hihih, hier nog één die er erg aan verslaafd is........ Ik had nu een 3 in 1 pakketje gekocht maar die is me veel te makkelijk, de moeilijkste heb ik nog binnen 10 af. Ik moet dus weer ff op zoek naar een moeilijker variant.
@Anakin Ja bij ons vinden ze het ook fantastisch! We plaatsen er ook steeds een paar in de schoolkrant.
Ik doe het ook regelmatig mijn vriend had hem op de pda, en ik heb een boekje. Maar ga zeker ook eens op die site kijken die Noebie zei.
ik heb zo'n electrische en een boekje. ik had het mee op vakantie en het ligt ook wel naast mijn bed voor als ik niet in slaap kan komen en het is best verslavend. liefs san.
in de libelle zat een sudoku boekje bij daar staan veel soorten van sudoku in ben er ook erg mee bezig. vind het erg leuk om te doen
Leuk zeg, dat zoveel mensen het spelen ! Had ik niet gedacht ! Ik heb een boekje gekocht, vol met deze puzzels. Heerlijk om te doen ! Groetjes, Nikki F
Ik vind het ook erg leuk om te doen, vaak moet je hem ff wegleggen en als je hem dan weer pakt los je hem zo weer op, ja ik ben verslaafd!!! liefs fredje ps heb er 1 in mijn tas, 1 op mijn nachtkastje en 1 in de krantebak oeps............
toevallig net 2 cdrommetjes bij de blokker gekocht voor een paar euro... beginner en gevorderden haha