Ik heb mooie suede laarzen gekocht en ben niet op het verkooppraatje ingegaan dat ik er per sé die speciale spuitbus bij moest hebben omdat ik nog van alles in huis heb liggen. Nu zie ik dat er op mijn onderhoud- en schoonmaak spuitbussen nergens specifiek suede staat, wel 'alle soorten leer'. Zal suede hier ook onder vallen of toch maar even terug naar de winkel?
Ik lees mee mijne waren niet ingespoten en het was zomert tot het regende nu dus wel insprayen maar heb idd ook gewone leren dus hopelijk kan je dezelfde gebruiken
Suede is ook leer. Dus in principe kan het er wel op. Kijk alleen wel even of de bussen niet ouder zijn dan een jaar. Ik persoonlijk gebruik wel altijd suede spray voor mijn suede laarzen. Maar dan de verzorgings spray dus echt wat het materiaal voedt em verzorgt, blijven ze veel mooier door. Gewoon tegen de regen kan wel met een spray wat voor alle soorten leer kan.
bij de action hebben ze ''alle materialen'' spray. ( blauwe bus met zwarte dop) die kost iets van 1 en is echt supergoed! ik kocht altijd dure bij de durlinger van een tientje, maar deze is precies hetzelfde. Oa je uggs ( die puur suede zijn) kun je daar prima mee insprayen, het water stroomt ervanaf, er komt geen water op te liggen, ideaal.. gebruik die spray nu al 1,5 jaar en nog nooit problemen gehad op suede artikelen.