Suffe vraag: hoe log ik uit bij de YouTube app

Discussion in 'De lounge' started by Brunette, Jul 15, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Brunette

Brunette Bekend lid

Aug 22, 2008
    690
    277
    63
    Female
    Veluwezoom
    Wie kan me helpen? Ik gebruik mijn YouTube-app altijd uitgelogd. Mijn kinderen gebruiken op de tablet YouTube met mijn account, dan heb ik een beetje zicht op wat ze zien. Nu heb ik per ongeluk ingelogd op mijn account op mijn gsm (Samsung Galaxy S8, Android dus) en het blijkt ONMOGELIJK om weer uit te loggen. Wie kan me vertellen hoe ik het voor mekaar krijg?
    Ik heb er natuurlijk al op gegoogeld, dan staat er een stappenplan naar de optie "youtube uitgelogd gebruiken" maar dat krijg ik niet in beeld. IMG_20180716_001359.jpg

Dit is dus wat ik zie, terwijl ik volgens Google dit zou moeten zien:
    Screenshot_20180716-001602_Samsung Internet.jpg

Ik voel me een ontzettende muts, maar het moet toch mogelijk zijn? Help...

2. iMoeder

iMoeder VIP lid

Oct 30, 2015
    5,943
    6,290
    113
    Euhm, ik ga gokken want ik weet het niet. Op dat plusje drukken en dan kiezen voor account wisselen en dan uitloggen?

3. Jolandaa

Jolandaa Actief lid

Aug 14, 2016
    334
    336
    63
    NULL
    NULL
    Heb je Android?
    Als je bij het scherm bent wat je heb gescreenshot zie je rechts bovenin 3 puntjes. Daarop klikken en dan zie je uitloggen staan.

Staat lekker onduidelijk Angegeven was ook een best boekwerkje voor mijn.

4. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

Sep 13, 2013
    1,100
    197
    63
    Female
    Jouw google resultaat werkt op een Iphone (net gecheckt), maar zo te zien aan je screenshot heb je geen Iphone, dus zal het anders zijn inderdaad.

5. Fuddey

Fuddey VIP lid

Oct 6, 2015
    16,382
    12,678
    113
    Ik heb op mijn android een soort ‘account pagina’ (voor jou kom je daar als je op de E rechtsbovenin het rondje drukt denk ik) waar bv mijn geschiedenis en favorieten staan, daar staan dan 3 puntjes rechtsbovenin, en als ik daar op druk staat er onderaan ‘uitloggen’.

6. Brunette

Brunette Bekend lid

Aug 22, 2008
    690
    277
    63
    Female
    Veluwezoom
    Bedankt voor het meedenken!
    Maar die 3 puntjes waar jullie naar verwijzen, die staan er bij mij niet. Iemand anders nog een suggestie?

7. Chels89

Chels89 Bekend lid

Apr 22, 2014
    799
    128
    43
    Bij je eerste screenshot zie je 'mijn kanaal' staan, daarop klikken. Scherm daarna heb je wel 3 puntjes rechtsbovenin en daar staat uitloggen bij.

8. Brunette

Brunette Bekend lid

Aug 22, 2008
    690
    277
    63
    Female
    Veluwezoom
    Nee, bij "Mijn kanaal" staat het ook niet. Ik weet nu wel waar het zou moeten staan, maar het staat er gewoon niet. Uiteindelijk heb ik de hele app maar van mijn telefoon verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Nu kan ik wel gewoon in- en uitloggen zoals de beschrijving in mijn eerste google-resultaat beschrijft. Er zat blijkbaar een foutje es in de versie die ik had ofzo. Het is nu in ieder geval opgelost. Bedankt voor 't meedenken.

Share This Page