sufferd dat ik ben!!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by sneeuw, Aug 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pimm

Pimm Actief lid

Feb 2, 2011
    225
    0
    0
    ik ben ook nog steeds in spanning hoor... tis zo vroeg getest! dus wel spannend tot nod en dan idd of het er 1 of 2 zijn! ik blijf je volgen! ebn erg benieuwd!

2. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hou je op de hoogte hoor. Voel je je ook anders nu? Ik blijf dat rare onderbuiksgevoel houden, heel licht menstr.achtig, maar vorige keer was ik dus hardstikke zwanger........... en toen voelde ik dat ook. Het zegt allemaal net niks.......

3. Pimm

Pimm Actief lid

Feb 2, 2011
    225
    0
    0
    ja heb al paar dagen last van mn borsten.. en af en toe idd buikkrampjes... spannend is het he!

4. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net getest, helaas negatief.............. KV2v5 waren allemaal op, dus heb nu kruidvat met zo'n + gedaan, helaas alleen een -............... Ben benieuwd hoe het morgenochtend met ochtendurine is, nu ik toch op de hobbel ben doe ik er maar elke dag eentje......

5. Pimm

Pimm Actief lid

Feb 2, 2011
    225
    0
    0
    pffff irri zeg.. blijft spannend.. geen idee of die ook goed zijn.. las volgens mij niet erg posi dingen over die test.. CB heeft oo testen die je 4 dagen voor je nod kunt gebruiken... ik duim voor je!

6. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,671
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik baal gewoon enorm dat ik echt nergens die KV2v5 kan krijgen, want die zijn supergevoelig en dat weet ik dus uit ervaring, maar om morgen nu overal te zoeken naar die dingen............. ik zal es bij CB kijken inderdaad.

Besef jij het al een beetje????

7. Pimm

Pimm Actief lid

Feb 2, 2011
    225
    0
    0
    ik vandaag toevalling bij een nieuwe kruidv geweest hier in de stad.. denk dat niemand de winkel ontdekt heeft, ze hadden nemelijk het hele vak nog vol met die test! alles andere winkels ook helemaal op!

ja las het op de site van cb daar staat bij elke test bij vanaf wanneer je kan testen..

nee ik durf nog net echt te genieten,.. denk dat als ik zaterdag een mega test in handen heb en maandag dusseldorf kan bellen dat het gelukt is, dat ik het dan meer kan genieten.. al blijft het erg spannend tot de echo!

8. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,671
    0
    0
    NULL
    NULL
    De 3 allerlaatste testen van Kruidvat in een klein dorpje hier vlakbij meegenomen, haha.

Maar begin 'm nu wel te knijpen, hagelwit!!! Kan me niet indenken dat dat in een paar dagen nog zal veranderen, maar ja, het is pas 8 dagen na TP.............

9. Pimm

Pimm Actief lid

Feb 2, 2011
    225
    0
    0
    haha!! 8 dagen ooww toen was die van mij ook nog wit! moet zeggen dat de test van gister pas redelijk goed te zien was.. dus 5 dagen voor nod.. zondag zag ik zelf wel wat dacht ik maar manlief helemaal niets... en toen ik die gister met de nieuwe vergeleek was die van zondag toch best wit! er is nog hoop voor je!

10. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,220
    1
    38
    Ik lees mee, ooo ik hoop het zo voor je sneeuw! Ik duim ;) En Pimm jij gefeliciteerd!

11. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop en hoop en hoop............... Ik doe dit ook echt NOOIT weer, zo vroeg testen.

Nu hoop ik dat er nog meer vroegtesters onder ons zijn, die na een terugplaatsing negatief hebben getest en die toch heerlijk zwanger zijn geworden. Zit me al af te vragen of ik er een nieuw onderwerp aan moet wagen, omdat hier vast niet meer zo snel gelezen wordt en ik ben toch zeer benieuwd naar de ervaring eigenlijk.

Dankjewel Manoe!!

En jij op naar de zaterdag Pimm!! Ik hou je in de gaten hihi, put toch enigszins weer een beetje hoop uit jouw verhaal.

12. Pimm

Pimm Actief lid

Feb 2, 2011
    225
    0
    0
    dank manoe! sneeuw? nog poging ondernomen vanavond? *duim duim*

13. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, vanochtend met kv2v5 getest.....hagelwit. Geen wonder dat ze die uit de handel halen, want ze testen niet goed!!!!:x Er hoort een 2e streepje te komen!!!!!

Nou ja, begin de moed nu wel een beetje te verliezen, alhoewel ik maandag pas officieel mag testen. Maar vorige zwangerschap zou ik morgen al redelijk aanwezig 2e streepje hebben en nu nog echt helemaal niets.

Zat er tussen jouw hagelwitte en de dag er na met streep een groot verschil tussen? Was het echt supervaag of best duidelijk te zien, de eerste streep na de negatieve testen, zeg maar.??

Toch gek, blijf onderbuiksgevoel houden van ongi, al daaaaaaaaaagen en vorige keer was ik gewoon zwanger. Kan me niet voorstellen dat ongi zich al een week van te voren aankondigt, maar toch heb ik het idee dat er van binnen iets gaande is, weet alleen niet wat!!! Moet ook echt heel vaak plassen.

Als het morgen nog negatief is, dan ga ik maar van het ergste uit, denk ik. Nu is er nog iets hoop.

En jij???? Hoe istie??? Nog elke dag een testje?? Super hoor. Wel spannend dat je 2 hebt terug laten plaatsen. Dat maakt de kans natuurlijk groter dan het lukt, maar hoe sta je tegenover een tweeling eigenlijk? Vast wel goed, anders zou je het niet doen natuurlijk, maar ik vind die keuze best rot, 1 of 2 x terugplaatsen. Laat van je horen, hoor!

14. Pimm

Pimm Actief lid

Feb 2, 2011
    225
    0
    0
    Goede morgen! gatsie nog niets.. heb net eve gekeken.. ik had van een nauwelijks (heb de test uit elkaar moeten halen)te zien streepje na een duidelijke de dag er na.

Hier vandaag meer buikpijn.. dat vind ik wel weer eng...
    Mijn dochter is ook van 2 cryo's en de gok op een 2-ling willen we wel nemen.. zijn we meteen klaar mocht dat zo zijn, haha..

Moet zeggen dat ik vandaag echt meer last heb dan tot nu toe gehad.. dus ik hoop dat alles daar binnen goed gaat!

Ik blijf voor je duimen meis! miss maak je de hcg wel minder snel aan dit keer? of is dat ook niet verschillend per zwanerschap??

15. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,671
    0
    0
    NULL
    NULL
    En was dat nauwelijks te zien streepje die van zondag??? Wat een vragen hè, ik word ook gek van mezelf.

Hmmm last vd buik, kan me zo indenken dat je allles wat je voelt je nu zorgen baart, echt waar. Dat had ik ook zo enorm de eerste keer, nou ik duim enorm hard voor je mee hoor. Vaak is het niets en ontwikkelt zich iets moois in jou.

Ja precies, 2 in 1x, dan ben je helemaal klaar, haha. Fijn om te lezen. Wij hadden er nu nog maar eentje, dus er was geen keus, maar anders zou ik er wel over na moeten denken.

Ohh wat een spannende tijden zeg!

16. Pimm

Pimm Actief lid

Feb 2, 2011
    225
    0
    0
    hey.. nee zondag had ik echt nouwelijks een streepje.. moets de cassette echt kapot maken.. en man lief zag het niet.. maandag kon ik het zien.. haha is niet erg al die vragen! weet hoe het is!

Wij doen icsi in dusseldorf.. daar laten ze je vrij in kiezen van 1 of 2 cryo's terug plaatsen.. wij hebben er nu ook nog 1tje over..

hier nog steeds buikpijn.. raar bij mn 1e zw totaal niet gehad... gatsie er zit niets anders op dan weer wachten wachten wachten!

17. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi moest wel lachen om het kapot maken van de cassette........... dat heb ik echt nog nooit gedaan.

Hmm, ja kan me indenken dat die buikpijn je toch wel een beetje dwars zit. Is het echt pijnlijk dan?

Heb je nog getest vandaag? Ik blijf duimen hoor!

Is dit een cryo trouwens uit dezelfde 'lichting' als je dochter? Dat lijkt me zoiets bijzonders.......

18. Pimm

Pimm Actief lid

Feb 2, 2011
    225
    0
    0
    Ja is uit ze zelfde lichting haha...

test vandaag was nog duidelijker... bel maandag gewoon de gyn op om te zeggen dat het gelukt is en dan vraag ik van dat buikpijn gewoon even..

haha ja triest he, cassettes openbreken! whahah

19. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goh, wat gaaf, dat zou bij ons nu dan ook het geval zijn namelijk. Hoe oud waren deze cryo's van je? Die van ons nu 2 jaar oud.

Goh, dapper hoor, ik zou vrijdag al bellen naar het zkh, zeker omdat je buikpijn hebt................ Zullen ze je niet kwalijk nemen toch??

20. Pimm

Pimm Actief lid

Feb 2, 2011
    225
    0
    0
    die van ons zijn in nov dan 3 jaar oud..

Durf niet zo goed voor nod te bellen die is zaterdag,. bang dat ze dan meteen zeggen dat pas na je nod testen en dus bellen??

Share This Page