sufferd dat ik ben!!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door sneeuw, 28 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieank

lieank Lid

4 sep 2011
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Ik ben op deze pagina gekomen omdat ik via google ook aan het zoeken was naar nog ongeduldige zielen :)

Ik zit op wachtdag 10 nu... heb afgelopen vrijdag negatief getest en ook vandaag waren de testjes negatief. Ik gebruikte die van het KV (met paarse dop) en de vroegtijdige test van predictor...
    Ik voel me ook een sufferd, vrijdag was véééél te vroeg om te testen en vandaag, tja... 10 dagen na de terugplaatsing zou je toch al positief moeten testen als je zwanger bent hé... :(
    Ons embryootje (een top-embryo trouwens... 0% fragmentatie, mooi egaal en blijkbaar ééntje voor in de boekjes) was 3 dagen oud bij de TP...

Ik gebruikte geen pregnyl omdat het om eiceldonatie gaat...

Sneeuw, ik duim alsnog voor een positief bloedresultaat... Pimm: een hele dikke proficiat !!

Wij hebben al een dochter van 14 maand (na 1 poging kunstmatige inseminatie)... dit is onze eerste poging voor een broertje of zusje! Het is inderdaad wel leuk als je er al ééntje lopen hebt natuurlijk... je kan je daar zo wat aan optrekken hé...

Maar toch ben ik héél erg teleurgesteld. :(

Groetjes...
    een ongeduldige mama

2. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi lieank, welkom.

Ik had ook gedacht dat je vanaf wd 10 wel iets zou moeten zien, dus ik verwacht nu helemaal geen goeds meer, helaas. Nu wd 13, morgen de echte testdag, maar bij ons doen ze geen bloedonderzoek, dus de thuistest wordt als uitslag gerekend zeg maar.

Sterkte en laat maar horen!

3. Pimm

Pimm Actief lid

2 feb 2011
    225
    0
    0
    Heerlijk he het weer van gister! wij ook lekker met ons uk naar familie geweest en genoten van het zonnetje!

Ik liep al vanaf mn 16e bij de gyn met allemaal kleine kwaaltjes eigelijk..
    Toen mijn bleek dat mijn baarmoederslijmvlies op een bepaald moment eindelijk eens goed bleek, stelde de gyn voor dat als we kids wouden om het te gaan proberen.. binnen een halfjaar zou het wel raak m oeten zijn zei ze gezien mijn leeftijd.

Helaas lukte het niet.. dus besloten ze mijn man te testen.. en daar kwam helaas uit dat hij maar 0.06% levend zaad had en dat, dat percentage wel leefde maar niet zwom... zo doende meteen begonnen met ICSI.. en zijn we van nl na dusseldorf gegaan omdat we daar een beter gevoel bij hadden :)

Zijn jullie er zeker van dat dit laatste poging was?

@ lieank, welkom! idd ook vroege test.. maar kan me voorstellen! ik kon ook echt niet wachten.. wel teste ik alleen met kv 2v5 euro.. had vrijdag nog cb plus test gedaan en die was positief maar 3 uur later was het kruis weg! pfff
    Dus ik vertrouw alleen de 2 voor 5 euro testjes :) en die testen erg vroeg! strekte met wachten!

4. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    ok, vandaar, ja dan snap ik het helemaal natuurlijk. Toch fijn dat het dan wel gelukt is hè! Ik ken ook 3 stellen bij wie het uiteindelijk niet gelukt is en ik prijs mezelf dus meer dan gelukkig hoor. Maar ja, het kriebelt toch waar het niet gaan kan. We hebben het er vandaag nog es over gehad en manlief is eigenlijk helemaal tevreden zoals het nu is, maar zegt mij wel in alles te steunen als ik heel graag nog een poging wil doen. Eigenlijk baalde ik ervan te horen dat ik dus nog gewoon 3 pogingen tegoed heb, dan ben ik echt een jaar verder en al heeeeeeeeeeeeeel oud:x. Dat klinkt heel lullig natuurlijk, maar als ik nog maar 1 tegoed had was de keuze misschien makkelijker en daarna gewoon basta. Eigenlijk zou ik er dus blij mee moeten zijn, maar ik baal gewoon van mijn leeftijd.

Ik ken ook niemand die op latere leeftijd nog kinderen kreeg, dus ik vind het een erg moeilijke beslissing. Daarom hoopte ik ook dat deze cryo zou lukken, omdat deze al 2 jaar geleden 'gefabriceerd' was en het dus een goede lichting is, zoals later bleek bij de geboorte van mijn wondertje:D. Dus ik denk en ik denk en ik pieker en ik pieker................ Wel of niet, wel of niet............ en ik kom er niet uit. Ik verleg steeds mijn grenzen maar waar stop ik dan???

Nou ja, we zien wel.........................

Jij mag morgen bellen, hè! Spannend wanneer je de eerste echo hebt zeg!!

5. lieank

lieank Lid

4 sep 2011
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Waw toch nog 3 pogingen! Ik zou ervoor gaan... Ik dacht dat je zei dat je 41 was? Dat valt in mijn ogen toch nog héél goed mee... Als je dit echt wil, moet je dit doen, ongeacht je leeftijd... Althans, da's mijn mening natuurlijk ;)

Hier waag ik morgen nog een testje. Heb al 3 dagen last van buikpijn, een opgezwollen en enorm drukkend gevoel naar onder toe... Gisteren ook allerlei steekjes... maar geen maandstonden te bespeuren hoor, al kan dit wel aan de utrogestan liggen natuurlijk :(
    Ik weet niet meer wat ik moet denken. Als ik negatief testte met een test die tekent vanaf een hcg van 12,5 (op dag 10 na de TP), is de kans klein dat ik zwanger ben. Al voelde ik me een aantal dagen geleden serieus misselijk en krijg ik 's avonds soms geen hap meer door de keel... Mijn lichaam speelt een spelletje en ik vervloek dat soms zo hard hé... :( Ik lees dan op internet allemaal negatieve reacties op de vroegtijdige Predictortest - dan begin ik toch stiekem terug te hopen... maar ik mag niet, want moet me behoeden op een nieuwe teleurstelling morgen...

Veel succes bij het bellen trouwens, Pimm!

6. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Hoihoi...
    ik heb alles meegelezen.Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit voor NOD getest heb.Bij mijn laatste zwangerschap teste ik nog negatief 4 dagen na NOD! Pas de volgende dag teste ik positief met cb digitaal.
    Ik heb 4 kids..heb een nieuwe vriend en wil graag nog een kindje met hem.Ik ben al 42 jaar,maar voel me nog jong en wij gaan er nog helemaal voor!!:)

7. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wil alleen even delen dat ik vanochtend een vaag tuurstreepje in het daglicht had, wat moet ik daar nu weer mee????????????????????????? Manlief zag 'm ook. Maar volgens mij is dit veel te laat. Al met al toch bloed laten trekken, uitslag volgt.................grrrrrrrrrrrrrrrrr ohhhhhhhhhhhhhhh

8. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    ps, echt super te lezen dat jullie de leeftijd niet al te oud vinden! Manlief en ik hebben gisteren besloten in ieder geval nog een poging te doen!! Tenzij dit vaaaaaaaaaaaage streepje toch iets betekent

9. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Daarom doen ze in het VU een bloedtest. Pfffffff snap dat je er niet lij van word.
    Kan je niet aandringen op een bloedtest?

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @leeftijd: jullie geven mij hoop dat een 3de kindje nog lang niet van de baan is :)
    Als ik namelijk wacht tot Suzannah naar school gaat ben ik ook 40 als ik voor een derde wil gaan :) kansen zat dus

11. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bloedtest negatief, dus op naar de volgende poging

12. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Balen meid! Knuffel voor jou.

13. lieank

lieank Lid

4 sep 2011
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    #73 lieank, 5 sep 2011
    Laatst bewerkt: 5 sep 2011
    Veel sterkte, Sneeuw... Wat was je hcg-waarde? :(

14. Pimm

Pimm Actief lid

2 feb 2011
    225
    0
    0
    sterkte sneeuw.... jammer.. maar wel goed te lezen dat jullie toch nog een poging gaan doen :)

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Dat is snel die uitslag!! Wel fijn dat je duidelijkheid hebt meis :(

Ik duim voor je dat je toch snel zwanger bent hoor!

16. lieank

lieank Lid

4 sep 2011
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net een test gedaan (LifeTest)... Een heel dun streepje kwam tevoorschijn na 2 minuten... en dit niet met ochtendurine (al heb ik de ganse dag nog niet zoveel gedronken)... Ik ben voorzichtig, want het lijntje is hééééél erg dun, maar iedereen zegt altijd: "een streep is een streep" ? Toch?

Hohhh ik ben er toch niet helemààl gerust in, maar de positieve gevoelens nemen wel de bovenhand nu... wellicht een late innesteling zeker? Ik zit nu op dag 11 na de TP...
    ;)

Mijn test:

17. Pimm

Pimm Actief lid

2 feb 2011
    225
    0
    0
    ziet er toch wel positief uit zou ik zeggen! of is het een + testje?
    duim voor je maar als het een test is met streem denk ik wel dat je zwanger bent! voorzichtige felicitatie :)

18. lieank

lieank Lid

4 sep 2011
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het zou een streep moeten zijn... Is héél vaag en héél dun, maar het staat er wel hé... Als het morgen negatief is, klaag ik de firma aan ;)
    Bedankt... Maar we durven nog niet te juichen!

19. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lijkt mij een positieve streep hoor. Ik had er wel zo eentje willen hebben op wachtdag 11

Mijn hcg waarde was minder dan 10, dus ik ben gestopt met de medicatie en wacht nu op ongi. Misschien mag ik komende maand al voor nieuwe ivf behandeling en anders de maand erop. Zie er wel een beetje tegen aan nu, had zo enorm gehoopt op deze cryo, maar misschien moet ik er juist minder op hopen............en wie weet.

Vind het wel jammer dat de kansen voor ons toch iets kleiner zijn dan bij de vorige IVF, waaruit onze zoon is geboren. Toen plaatsten we telkens 2 terug en toen hadden we zoiets van, we zien wel. Maar nu nog een tweeling erachteraan, dat lijkt me toch wel veel van het goede, dus we gaan er telkens eentje terugplaatsen, maar ja dan is de slagingskans natuurlijk ook kleiner.

Zie er ook tegenop omdat ik weet dat ik er weer veel mee bezig zal zijn, medicatie, spuiten, punctie, TP en wachten........... Eigenlijk wil ik die tijd daar helemaal niet aan besteden, maar wil ik juist genieten van het kleine wondertje wat we wel al hebben.......... Ik probeer het dus luchtig te doen en niet zoals afgelopen maand, maar moeilijk vind ik het wel.............

Wat zeiden ze bij jou Pimm?? Wanneer mag je voor echo??

20. Pimm

Pimm Actief lid

2 feb 2011
    225
    0
    0
    Pfff kan me goed voorstellen hoe je er tegen opziet... ik ben erg blij dat deze poging tot nu toe gelukt is.. nog een keer icsi zal me ook zwaar vallen met al die hormonen etc..

Wij nemen de gok van een 2-ling wel.. maar we verwachter er wel maar 1 hoor.. bij onze dochter hadden we er ook 2 terug geplaatst.. idd om de kans te vergroten.. maar als het er wel 2 zijn zal het wel zwaar worden idd.. maar ik denk daar nog maar niet aan tot de echo..

Ik krijg met 7 weken (22 sep) en 9 weken een echo... geen idee waarom 2, vergeten te vragen.. bij mn dochter had ik alleen 7 weken bij gyn en toen 12 weken bij verlos... We zullen zien.. wel weer een spannende tijd..

Hoop voor je dat je cyclus snel weer opgang komt.. gun je echt nog een mooie ukkie in je buik...

Deel Deze Pagina