spannend de eerste echo! kun je idd zien of alles een beetje in beweging is..!! knap dat je het zo over je heen laat komen dit keer... Onze poging is ook van 2 cryos tp.. dus donderdag weten we hoeveel het er zijn.. Mijn dochter was ook van 2.. succes!! Gelukkig hoef ik niet te spuugen.. maar wel de hele dag door misselijk en boven de wc hangen.. maar komt niets uit haha...
Die houding klinkt goed Lieank! Dus jij bent alweer begonnen met de echo's, doe je nu in een eigen cyclus of moet je nu dan ook prikken? Hier heb ik het hele weekend gelezen over de keuze WEL of NIET, ik word soms gek van mezelf. Het komt hier waarschijnlijk ook omdat ik afgelopen week niet echt helemaal fit was en dan maalt het natuurlijk nog meer hè? Zo van, ik ben al zooooooo moe soms, hoe krijg ik een 2e dan groot........... Etc. etc. Ik wilde het schema al weggooien en afbellen, maar ben nu alweer zover dat ik het het schema morgen toch es ga inzien, want dan zal ik over een korte tijd toch al moeten gaan prikken. Zie er best tegen op deze keer. De miskraam en de afgelopen TP zijn me niet in de koude kleren gaan zitten en dat wil ik nu echt voorkomen. Maar ja, hou je gevoelens maar es in balans zeg........pfffffff. En Pimm, super hoor. Ik heb het idee dat het helemaal goed zit bij je en ik hoop op een mooie echo donderdag!
hoi dames, Wou even laten weten dat we op de echo een mooi kloppend hartje hebben kunnen zien 1 beeb is het nu hopen dat ie goed blijft zitten..
Ik snap het wel hoor, je wilt zo graag testen, maar de dagen duren zo lang he? Probeer er even zo min mogelijk er aan te denken, of maak even een aftelkalender voor jezelf. *dig knuff*
Gisteren een terugplaatsing erop zitten (het was een hele mooie blastocyste)... Ik voel me veel beter aangezien het nu volledig natuurlijk gebeurt. Enkel met behulp van pregnyl... Amai Pimm al 9 weken zwanger, wat gaat de tijd snel! Niet te veel ongemakken? Sneeuw: de pick-up al achter de rug zeker? Hoe gaat het verder? Groetjes
Lieank wat een gioed nieuws! hoop echt voor jullie dat ie goed blijft zitten! spannend hoor die 2 weken... mag je zelf testen of moet je bloedtest doen? ppff die 2 weken wachten vond ik elke keer zooo zwaar! Ik heb vrijdag weer een echo.. spannend.. ik merk wel dat ik zwanger ben hoor.. echt hele dagen misselijk en boven wc hangen wel vervelend omdat we al een peuter hebben rond lopen.. maargoed.. hopen dat het snel minder gaat worden!
Ik ben gestopt met de behandeling, zag het niet meer zitten. Zeker na de vorige cryo was het me duidelijk dat ik er te veel mee bezig zou zijn en het teveel van ons gezin zou verlangen. Ik zou vandaag moeten beginnen met prikken, tja.......... het was een zeer moeilijk besluit, maar ik wil er vrede mee hebben dat we een superkind op de wereld hebben gezet en daar helemaal tevreden mee zijn. Er waren teveel redenen om er niet meer mee door te gaan, zie mijn ander topic. Vind het nog wel moeilijk, omdat ik weet dat er NU nog een kans zou zijn, maar ik vind het prikken, controles, hormonen etc. nu teveel belasting geven en ik wil nu juist genieten van de kleine..... Had al jaren geen hoop meer dat ik nog moeder zou worden, dus eigenlijk is het goed zo, maar toch............ben ik best wel een beetje verdrietig hoor........... Pimm, super meid, wel balen van die misselijkheid, zelf nooit gehad, maar hoor wel dat het zware tijden kunnen zijn inderdaad. Lieank, tjonge al een TP gehad, superspannend, ik blijf jullie nog wel even volgen hoor, want ondanks dat ik zelf een zeer moeilijk besluit heb genomen, gun ik een ander het wel hoor!!
Jeetje sneeuw. Wat ze je het er moeilijk mee hebben. Maar wat knap van je dat je een keuze heb kunnen maken hoe moeilijk dat ook is! Heb respect voor je dat je deze keus durft te maken! Knuf
Dankjewel, ja het is ook best moeilijk maar ik denk dat het goed is zo, er waren teveel dingen waar ik tegen aan liep o.a. mijn leeftijd, risico's en ik ben heel bang dat ik niet de energie op kan brengen voor 2 kleine koters, zeer spijtig, want ik heb alles fantastisch gevonden ad zwangerschap en daarna, maar ik ga hier vrede mee hebben en heel erg genieten van mijn zoon. Vind jij het nu ook moeilijk met een jongemeid erbij, zeker als je misselijk bent lijkt me, bah..........
Knap van je hoor! Ja op dit momemt vind ik het erg zwaar, mijn moeder komt vaak bij ons als mijn man werkt, ik kan nu gewoon niet goed die kleine aandacht geven, lijkt beetje op zware griep zoals ik me nu al 2 weken voel. Voel me ook erg schuldig dat die kleine nu minder aandacht van dr mama krijgt. Gister weer echo gehad. Er was al een beetje een mini mensje te zien. Dat moment weet je en zie je weer even waarvoor je het doet. Al ben ik ook wel beetje bang hoe alles straks gaat met 2 kids!
Poging 2 mislukt... er is wel 'iets' geweest, want mijn HCG was wat verhoogd... Volgende week woensdag alweer follikelmeting... en dan ontdooien ze 2 cryootjes... hopelijk overleven ze alletwee en kan er zich ééntje innestelen... 't Was even een zware dobber, want had enorm veel symptomen... en nog steeds eigenlijk, héél erg raar... Sterk van je, Sneeuw... geniet maar ten volle van jullie eerste wondertje! Knuffel!
Och meid wat jammer en zeker ook omdat je toch wel het idee zou kunnen hebben dat het gelukt was, hè bah. Maar super dat je zo snel weer door kunt gaan, dat is in ieder geval wel fijn.Trekken jullie het samen nog een beetje? Hier alles redelijk onder controle, ben spullen ah verkopen op marktplaats en dat is best moeilijk, maar is ook wel goed denk ik. Deze maand toch rekening gehouden met de vruchtbare dagen en ach wie weet, kan me niet voorstellen want ik kan niet makkelijk spontaan zwanger worden. Was wel misselijk tijdens de bevruchting en had afgelopen week ook echt het idee dat ik voelde dat er een bevruchting plaatsvond. Ach, waarschijnlijk allemaal niets, maar dan merk ik toch weer dat ik er wel mee bezig ben. Over 3 weken afspraak bij gyn om te kijken welke anticonceptie voor mij geschikt is, want daar ben ik nog niet over uit. En Pimm, hoe gaat ie bij jou meid?
Ook hier even laten weten dat ik zwanger ben van de 2e cryopoging... Met 2 cryootjes... Nu nog afwachten of het er ééntje is of twee Jullie nog nieuws? Groetjes!
Echt fijn hoor, dan zijn we alledrie (die dit topic veel bezochten) zwanger!!! Ik had het nooooooit meer durven hopen en dachten zelfs al na over het soort anticonceptie, hihi, was daarvoor al bij de gyn geweest. Hoe raar kan het lopen............super
Haha wat een raar topic! Ik kwam het toevallig tegen omdat het bovenaan stond, wat leuk dat jullie nu allemaal zwanger zijn Sneeuw: kun je kort vertellen wat er is gebeurd?
Hihi, het is ook een heel raar verhaal ja......maar nu nog even te herkenbaar als ik dat hier allemaal typ, dus ik geniet gewoon maar even van wat me overkomt en was ook eigenlijk helemaal niet de bedoeling om dit topic weer naar boven te halen, maar het is ok!