Voetbalvrouwen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Carmina26, 28 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carmina26

Carmina26 Actief lid

3 jul 2014
    473
    382
    63
    Vrouw
    Laborante
    Puurs, België
    Ik was eens benieuwd hoeveel vrouwen er hier rondhangen waarvan de vriend/man voetbal als hobby heeft :D
    Zo kunnen we eens over iets anders babbelen :D

2. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    De mijne zit elke thuis wedstrijd op de tribune. Moet zeggen dat ik ook niet vies ben van een potje voetbal kijken. Maar hebben toch fox sport opgezegd kijken nu meer naar buitenlands voetbal dus hebben sport 1 ook voor de formule 1 trouwens.

3. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

De mijne is vrij fanatiek ja. Zowel elke week spelen op zaterdag als ook alles kijken ;) Dus geregeld staat de televisie op voetbal. En uiteraard droomt hij er al van dat ons zoontje een prof-voetballer zal zijn :p

4. Boommm

Boommm Niet meer actief

Mijne is van het kijken. Elke thuiswedstrijd gaan we er samen heen, met nog wat vrienden van hem. Tegenwoordig moet z'n dochter ook al mee haha. En als ze uit spelen volgt hij het trouw op tv. Ook moet elke zo dag studio sport op. Voor welke clubs zijn jullie?

5. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Ik kijk (bijna) elke wedstrijd. Behalve gisteren moest werken:(.
    Man gaat elke thuiswedstrijd. En kijkt elke uitwedstrijd. Ik ging regelmatig mee maar tijdens de zwangerschap en nu even niet.

Buiten dat het gisteren een kl wedstrijd was.... We gaan europa in!

6. Carmina26

Carmina26 Actief lid

3 jul 2014
    473
    382
    63
    Vrouw
    Laborante
    Puurs, België
    Ik kom uit België, mijn vriend speelt zelf, in 4de provinciale (laagste klasse :D). Ik ben supporter van die club, heb hem trouwens zo leren kennen :D
    Daarnaast kijken wij wel eens op tv, maar staat hier voor de rest bijna nooit op.

Deel Deze Pagina