De Italiaanse Giulia Elia uit Napels mag zich met haar 29 jaar de jongste oma van Europa noemen. Haar dochter beviel op veertienjarige leeftijd van een meisje, meldt de Duitse krant Bild zondag. De geschiedenis heeft zich eigenlijk herhaald, zegt Giulia in de Duitse krant Bild die op haar vijftiende een dochter kreeg. Eigenlijk had ik Anna een andere toekomst toegewenst, ik weet hoe zwaar het is om een tienermoeder te zijn. Geluk Maar nu het kindje er is, straalt de jonge oma dan toch van geluk. Giulia: Ik ga goed zorgen voor mijn kleindochter, ik zie haar als mijn tweede kind. Intussen is de 18-jarige vader van het kind bij Giulia ingetrokken. Zo kan hij na schooltijd voor zijn dochtertje zorgen. Anna is gestopt met school, want ze heeft haar handen vol aan de baby, aldus de Duitse Bild.
Volgens mij was hier al een topic over. Maar wel jong zeg. Poeh. Dan had ik bijna oma kunnen zijn....
Ik heb ooit een nog jongere oma gekend: de oma van een marokkaanse cliente van me. Die had op d´r 14e een dochter gekregen en die dochter kreeg dus weer op haar 13e een dochter... Toen oma op bezoekuur kwam, ging iedereen er van uit dat dat dus de moeder was van mijn cliente. Eh, nee hoor, ze was de oma... Okeeeeeee.....
Dat was ook t eerste wat in mij op kwam. Ik ben nu 36 en me oudste zoontje is net 3 jaar. Ik vond me schoonmoeder al vroeg oma op dr 43ste
Das wel heel jong inderdaad!! Mijn moeder was 44 toen ze haar eerste kleinkind kreeg, is nu nog steeds 44 trouwens, dit jaar word ze 45 Mijn zusje is 14 nu.. zie haar nog echt niet met een baby!
Het enige waar ik aan kan denken is:Hoe krijg je in godsnaam een kind uit een kind????Met 14 jaar ben je toch nog helemaal niet volgroeid....?