Ik lees overal op internet dat morgen de release is van het boek 'Grey', het vervolg van 50 tinten grijs, alleen dan vanuit het oogpunt van Christian Weet iemand of dit ook echt zo is? En wie gaat hem nog meer lezen? Had begrepen dat ie in Amerika al uit is; iemand deze al gelezen en wat vond je ervan?
Heb hem ook al een poosje uit, hier kwam hij namelijk veel eerder in de winkels. Vond het een leuk boek! Geen hoogstandje, maar dat waren de andere boeken natuurlijk ook niet haha.
Nog niet gelezen maar ben ook erg benieuwd! Het boek heet grey en komt inderdaad morgen uit. https://m.bol.com/nl/p/grey/9200000045678184/?tpsQuery=/N/8299
Ik ben bezig in de Engelse versie. Net begonnen, hij moet haar nog alles vertellen. Maar tot nu toe prima weg te lezen. Vind het origineel in het Engels sowieso beter dan de Nederlandse vertaling van de boeken.
Hij komt 27 juli uit in het nederlands. Ik werk bij een boekhandel en heb de vraag een paar keer gehad en vrijdag opgezocht wanneer precies.
Ff gegoogled en zelfs in de telegraaf staat dattie vanaf morgen verkrijgbaar is: Rooie oortjes voor vierde Grey-boek|Telegraaf tv nieuws| Telegraaf.nl