Je mag ze wel van mijn forum nemen hoor (moet je alleen degene die je wil even op eigen pc opslaan en met de ftp uploaden,ik heb er een hotlink protectie opstaan namelijk) http://forumsmilies.berner4life.com/
Dat bedoel ik juist, jouw site is ook weer een samenraapsel van smileys die overal vandaan komen. De rechten van veel smileys zijn totaal niet bekend, maar dat betekend niet dat ze zomaar gebruikt kunnen worden. Nu zullen de meeste makers er wel niet zo zwaar aan tillen, maar het is iets om eens over na te denken
Wat betekend die hotlink protectie? Kun je ze dan niet rechtstreeks van die site hier (of ergens anders) neerzetten? (ben niet blond )
Dat kan. Dan zit hij in het geheugen (cache) van je browser en wordt hij wel weergeven, omdat het kan geen contact maakt met de server.
leuk nieuwe smilies! maar persoonlijk ben ik er geen voorstander van dat als je een woord schrijft, er automatisch een smilie komt te staan. zo onduidelijk!
ik wou gewoon even zien of je een smiley kon posten... Zien julie hem ook? Ik wil wel graag meer smileys, maar ook liever niet dat ze automatisch verschijnen.
ik ook niet meer. Maar Bas heeft het op pagina 2 uitgelegd waarom je hem wel/niet kan zien... Maar ik begrijp niks van die uitleg... kan ik er zelf iets aan doen? Want ik vind het wel leuk om smileys extra te gebruiken.
Om het simpel uit te leggen. Die link is dus van mijn forum,maar als iedereen die smiley's gebruikt voor bv forums kost mij dat veel dataverkeer,zodoende dat ze bij mijn site beveiligd zijn.