Ik heb een vraagje, niet zo belangrijk verder. In een ander topic werd gesuggereerd dat de beheerders dankzij dit forum brood op de plank hebben. Is dat zo? En hoe werkt dat dan? Ik vind het zo onlogisch om aan een forum geld te verdienen. Ik hoef niet te betalen om hier te komen en een website hebben kost geld, dus wat binnenkomt doordat er reclames in de kantlijn staan zal wel gewoon hard nodig zijn.
Beste wasmachine, Zwangerschapspagina.nl haalt zijn inkomsten grotendeels uit advertenties. We hebben er bewust voor gekozen om alles op Zwangerschapspagina.nl gratis te houden voor onze leden. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Het klopt dat Zwangerschapspagina.nl deel uit maakt van onze bron van inkomsten. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Je kunt de waarde van zp zo nalezen: zwangerschapspagina.nl estimated worth is $ 113,040.00 Adverstentie-omzet: 157 USD per dag Waarde van zwangerschapspagina: 113.000 USD.
Alle respect voor de Modjes dan! Ik zou het persoonlijk niet kunnen hoor: werken voor iemand die zich, mede door mijn inzet, verrijkt, en me dan af laten schepen met een kerstpakket. Ik was vroeger wel zo naief, maar die tijd is voorbij...
Ben ik het eigenlijk wel mee eens. Sommige besteden uren per dag aan het modereren en het beheer verdient er geld aan terwijl je als modje soms wel 20 of meer uur onbetaald werk verricht per week. Een soort vrijwilligerswerk dus. Superlief dat de modjes het gratis doen, maar ik vind het wel best "raar" dat jullie niet een kleine compensatie krijgen, zoveel modjes zijn er nu ook niet om bijv 1 vaste kleine vergoeding per maand te betalen oid.