woningruil

Discussie in 'De lounge' gestart door Snoopy82, 11 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ik had al eens eerder een topic hierover geopend, niet verdergekomen dus bij deze weer een oproep :)

Ik ben op zoek naar iemand die woningruil zou willen doen met mij. Ik woon zelf in Noord-Holland, 't Gooi in Bussum en ben op zoek naar een woning in Hilversum, Almere, Amsterdam met minimaal 3 slaapkamers en liefst beneden verdieping.

Wie o wie kent goede sites voor woningruil, sites met veel aanmeldingen waar je gratis kunt zoeken en wie weet ken jij iemand die ook woningruil wilt doen?

Graag hoor ik van mensen die mij hiermee kunnen helpen, goede sites kennen etc.. hopelijk word ik dit keer wat wijzer :D

alvast bedankt lady's !

2. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    www.woningruil.nl, via die site heeft mijn vriendin dat ook gedaan(van andere stad naar hier) Alles was binnen 2 maand rond (ook het verhuizen).

3. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.036
    2.901
    113
    't Gezellige Brabant
    Gaat het dan om een huur of een koopwoning?

4. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    ik kijk daar echt elke dag ! T probleem is denk ik: mensen willen niet naar Bussum :) of 3hoog wonen zonder lift en maar 2 slaapkamers trekt niet veel mensen :( ik zoek al maaaaaanden en ben radeloos .... sta ingeschreven , maar nog geen nr 1 ....

ik kijk ook op : www. woningruiler.nl en via google doe ik vaak woningruil met stad erachter en kijken wat er komt...

5. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Tis dat je in bussum woont
    Ik heb verleden jaar woningruil gedaan maar heb dr echt wel dikke spijt van!!
    Ben dus weer op zoek...

6. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    @ lief: t gaat om een huurwoning

@ gooischemama: jij wilt dus ook niet naar Bussum? Terwijl ik zooo gunstig woon he, dichtbij Hilversum, almere, utrecht etc en mijn woning is echt net 1 min vd snelweg af :D

Waarom heb je zo erge spijt dan, geen woning naar je smaak of?

7. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Nee ik zou echt never nooit naar Bussum willen nee
    Ligt totaal NIET aan de woning zelf hoor maar heb hele vriendelijke buren die midden in de nacht staan hout te hakken en vuur te stoken
    en als ik met mensen sta je te praten moet dat meteen door gespeeld worden naar me vriend
    Staan ook overal bovenop met hun snufferd zwaar irritant

Jongste dochter van jaar of 12 vond het nodig om aan me deur te staan en zichzelf uit te nodigen om bij mij film te gaan kijken
    en hun zoon van 16 kruipt zowat in de hol van me vriend

(kan natuurlijk aan me hormonen liggen dat ik me irriteer maar ik betwijfel het sterk!) vandaar dat ik spijt heb

Heb een hele mooie eengezinswoning echt bijna perfect alleen hun als probleem

Waarom wil jij daar weg??

8. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    @ gooische mama: er zijn er dus meer die zoals jou denken en Bussum niet zo aantrekkelijk is :)

Wat vervelend dat je een leuke woning hebt, maar de buren niet okay... Daar ben ik ook altijd zo bang voor: klik met de buren! Elke x dat je zal verhuizen loop je met die angst hoe je buren zullen zijn... Ik heb t hier zwaar getroffen kwa buren, helaas gaat mijn bovenbuuf weg wat mijn goede vriendin is geworden! Kan me voorstellen dat je dan irriteert en overal op gaat letten.

Ik wil hier graag weg:

- het is 3-hoog zonder lift en ik heb zware bekkenklachten en dus zwaar met trappenlopen
    - ik heb maar 2 slaapkamers en slaap met de baby wat totaal niet ideaal is. Kom dus een kamer tekort
    - heb een balkon en heb liever een tuin voor de kinderen.

Eigenlijk om deze 2 redenen , want mijn woning is best leuk om in te wonen en lekker ruime keuken met groot keukenblad etc

ontopic: nog anderen die goede sites kennen die ik nog niet ken, of mensen kennen die wel willen ruilen of een 3hoeks-ruil

9. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Niemand? :(

10. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Hahhaa nee we zijn al bezig met klachten naar de woningbouw alleen die doen er weinig aan
    maar komt vast goed

Ik zal me oren eens open houden maar ken dr weinig die naar bussum zouden willen

en de site's zijn bijna allemaal genoemd je kan ook bij de woningbouw in de boeken kijken eventueel??

11. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    ja heb wel iemand gevonden, maar die woont in almere stad ... Durf dat niet zo aan...hopelijk kom je eruit wat betreft de buren meid, en please mocht je wat horen of weten hou me op de hoogte! :) Ja idd Bussum is gwn niet aantrekkelijk !!! :( Dorpje he... Ja ik heb geen idee of ik alle sites al ken of dat er meer moet zijn...

12. SDonya

SDonya Niet meer actief

Kan je geen urgentie bij de woningbouw krijgen?

13. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    nee helaas,

tegenwoordig zijn ze daar heel erg moeilijk in geworden kwa voorwaarden.

Ik heb ooit eens aangegeven dat ik de deur niet meer uitkom en geisoleerd ben geraakt omdat de 3hoog trappen op en af mij gewoon veel te zwaar zijn als alleenstaande met 2 kids, maar helaas zware bekkenklachten en de redenen omheen waren niet voldoende ;)

14. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Niemand??? :(

15. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    :( vraag ik t onmogelijke? :) hihihi

16. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Tsja.. wij willen ook heel graag aan woningruil doen..maar ja, wonen nu in een klein dorpje waar niemand wil wonen haha..

Kan je dus verder niet helpen..maar wil je wel succes wensen!

17. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    erg hee, mensen hebben liever de stad en dat begrijp ik best ! Maar ik wil zo graag weg en zo slecht is t hier niet, dus t is niet echt een dorp met niets :)

hahaha, we hebben pech! Waar woon je dan als ik vragen mag en waar wil je heen? Hopelijk vind je snel wat! Ik heb gister reactie gehad op mijn advertentie, maar die wonen in purmerend ....

jij ook succes !

Deel Deze Pagina