Om maar een keer niet met een poll te komen en gewoon open te staan voor ALLE suggesties. Nieuwe ronde, nieuwe kansen, maar ook nieuwe afleiding gewenst Wat vinden jullie mooie jongens- en meisjesnamen naast de naam van mijn zoon? Sito, maar dan omgekeerd.
Kwam laatst Simcha tegen. Is unisex, maar vind het zelf vooral heel leuk voor een meisje. Misschien is dat wat?
O. & Ziva O. & Lina O. & Sion O. & Kyan O. & Jessy O. & Maceo (spreek uit: Mee-sie-joo) Hoop dat er wat bij zit! Ben benieuwd
Ohhh wat slecht, ik kreeg helemaal geen meldingen! Svea en Ziva gaan weer terug de lijst op. Niet dat dat de enige mooie namen zijn uit het lijstje, maar de rest vind ik er niet zo goed bij passen, vindt mijn man niet mooi, is niet onze smaak of zijn al vergeven Om iets meer een richting te geven (maar ook niet té veel want we staan open voor andere opties): deze namen vinden we mooi: Kaiser, Jones, Domien, Lev, Sonny, Eloi, James, Miller, Ezra, Aiden Bibi, Jimi, Odine, Ivy, Svea, Nila, Sofia, Charlie, Jackie, Bodil, Riva In willekeurige volgorde.
Ik denk dat je hele leuke lijstjes hebt met goede opties voor jullie smaak! Misschien Edine ipv Odine naast Otis?
Edine vind ik dan weer niet zó. Vergeet ik verdorie Ziva en Amélie nog op de lijst erbij te schrijven!
Maar het dan ook weer niet dé naam. Zucht. Ik denk dat ik op zoek ben naar iets onvindbaars. Namelijk dé klik zoals ik die ook met O. heb.