Zoals de titel zegt. Willen ik en mijn man heel graag de namen samenvoegen van onze opa's. Aangezien dit echt ons laatste kindje is 😅😂 Nu ben ik altijd best creabea maar lukt me gewoon echt niet. En hoop dat jullie mij zouden kunnen helpen. De namen waar het om gaat is. Cees en Frans Wie O wie heeft er leuke jongensnamen 😍😍
Cis? Ik denk dat Cees komt van Cornelis En Frans van Franciscus? Dan kom ik bij Cis of eventueel Cisse.
Er zjn wel wat mogelijkheden door een aantal letters van iedere naam te nemen, maar de vernoeming is dan niet meer herkenbaar. Ik weet niet of het een probleem is, dat de vernoeming onherkenbaar wordt, je hebt er namelijk niet bijgeschreven of het herkenbaar moet blijven. Arne : cEes fRANs Cas : CeeS frAnS Carsen : CEeS fRANS Ferre : cEEs FRans (2x de -r- van fRans) Rens : cEeS fRaNS Sean : cEeS frANS Senn : cEeS fraNS (2x de -n- van fraNs) Senne : cEES fraNS (2x de -n- van fraNs)
Wauw ik moet zeggen dat er nu toch wel namen zijn die ik al in me achterhoofd ga houden. Hou me nog aanbevolen voor meer hihi. 😂
Lastig zeg@ Wil je Cees en Frans als roepnaam samenvoegen of deze gebruiken in de doopnaam? evt. voor doopnamen: - Cornelis Frans - Cees-Jan Francis ideeën roepnaam: Faas Frank Cees of Cees-Jan Kasey Cedrick Andreas Casper Lukas