Hallo! Mijn man en ik zijn nog niet zwanger, we gaan begin volgend jaar beginnen voor een tweede. Maar de discussie over namen is al wel flink losgebarsten! We hebben 1 zoontje, hij heet G.erard C.hristian, waarbij Christian de roepnaam is. Een meisjesnaam hebben wel al, godzijdank. Maar die nieuwe jongensnaam is wat lastiger.. We willen als roepnaam W.illiam maar omdat we dezelfde systematiek willen aanhouden moet er nog een naam voor.. Dus heeft iemand suggestief voor .. W.illiam?
Matthijs Willam Jonas William Tobias William Jens William Simon William Arthur William David William Oscar William Ruben William Thomas William Caspar William Olaf William
Hendrik William Frank William Daniel William Laurens William Pieter William Nathan William Floris William
David, Arthur, Nathan en Jonas zijn mijn favoriete tot nu toe! Ik vind vooral Engels en Scandinavische namen mooi..
Ik ben fan, dit zijn inderdaad ook de namen waar ik voor zou kiezen. Nathan en Jonas samengevoegd kun je ook nog Jonathan van maken wat ik ook een hele mooie jongensnaam vind
Nogmaals bedankt dames! Jonathan vind hij te lang, Maar van Jonas is hij helemaal fan! Zeker van de betekenis, namelijk duif.. en wij hebben zelf vliegduiven dus komt helemaal overeen.. Discussie hier thuis gesloten dus helemaal happy!