Suggesties (groot) cadeau van a.s. opa?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Queen1986, 29 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Queen1986

Queen1986 Actief lid

23 jul 2012
    308
    0
    0
    Hallo dames,

Hebben jullie nog suggesties voor een (groot) cadeau dat ik aan mijn vader kan vragen? Ik weet dat hij bij mijn zus heeft meebetaald aan een bakfiets, dus het cadeau mag zo'n 300 euro kosten.

Dit zijn de grote spullen die we al hebben: bed/ledikant/kast, complete kinderwagen, babyfoon met camera, box. Ik zat zelf nog te denken aan een wipstoel (bijv. Nuna Leaf) of een electrische borstkolf (maar ik hoor van iedereen dat je daar beter mee kunt wachten totdat je zeker weet dat de borstvoeding op gang komt).

Alle suggesties zijn welkom! Alvast bedankt!

2. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    je hebt het ledikantje al maar heb je ook matrasjes? Een goede is duur dus dat zou een mooi cadeau zijn om te krijgen. Verder een autostoeltje?
    Of gewoon meerdere kleine dingen?

3. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Een stoel,bv de stokke of een andere die je graag ziet.

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

je hoeft voor een baby geen duur matras te hebben hoor. als het maar een hard matras is en het liefst met wasbare tijk. pocketveren enzo in voor een baby echt niet nodig. dat maak je het jezelf veel duurder als dat het is.

@ts heb je al een eet stoel? je kan het maar vast in huis hebben ;) en anders het kado achter de hand houden tot de kleine geboren is?

5. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik vind een kinderstoel ook een goed idee :)

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik zou een kinderstoel vragen dan denk ik. Ben zelf erg te spreken over de Stokke Tripp Trapp :)

7. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Ja een tripp trapp stoel zou ik dan vragen!
    Wij hebben er van mijn schoonouders ook één gekregen inclusief baby en newborn set. IDEAAL!

8. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    kinderstoel of autostoel 1, maar persoonlijk zou ik t bedrag lekker op een spaarrekening zetten voor je kleintje.

9. Queen1986

Queen1986 Actief lid

23 jul 2012
    308
    0
    0
    Dank voor alle reacties! Kinderstoel hebben we al (twee zelfs). Ook matras voor in het bedje hebben we al.

Autostoel is wel een goede optie. Beeb kan natuurlijk niet de rest van zijn leven in de maxicosi in de auto.

Nog meer suggesties? :)

10. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    een goede draagdoek, als je daar t type voor bent.
    een foto-shoot, heel erg mooi!
    een waardebon om speelgoed te kopen, als hij groot genoeg is om te spelen.
    dingen voor 'later' een peuterglijbaan, schommeltje, zandbak etc.

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Oh ik zou t wel weten, wil nog zoveel dure dingen haha. Ik zou de stokke tripp trapp met new born set en babyset vragen. Maar aangezien je al een stoel hebt, zou ik gaan voor de Nuna Leaf.
    Of een ergonomische drager?

12. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    heb je al een buggy??
    mooie slaapzak of wrapper. lodger bunker. wipstoel....

13. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Een mooie draagdoek inderdaad, een autostoeltje, mooie wrapper, buggy, mobiel voor boven de box, een mooie cursus (babyzwemmen, muziek op schoot, babymassage), fotoshoot, bumbo seat, babycook.

14. sjak

sjak Niet meer actief

Hier heeft opa een bankrekening geopend, daarop een begrag gestort en daar komt elke maand tien euro bij.
    Wij hadden ook alles al en mochten ook een groot cadeau uitkiezen, hij kwam zelf met de "studiefinanciering".

Deel Deze Pagina