Iemand schommelwieg Noordzee?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door DaphneB, 29 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaphneB

DaphneB Bekend lid

25 jul 2011
    585
    68
    28
    #1 DaphneB, 29 dec 2012
    Laatst bewerkt: 29 dec 2012
    Jeetje wat een domper, hopelijk kan het opgelost worden.
    Misschien is hier iemand die vrij recent schommelwieg Noordzee heeft gekocht en al in elkaar heeft gezet?

Wij hebben het volgende probleem: Wij hebben de wieg in elkaar gezet en nu blijkt het "bakje" waar de baby in slaapt veel groter te zijn dan wij hebben gezien, zoals je ook op het plaatje van Babydump kan zien.
    Baby ligt in deze bak dus veeeel dieper en het schattige van die kleine bak, waarop wij hem hebben uitgekozen zie je niets van terug. gekke is dat op de doos wel wieg Noordzee staat.... heel vaag.

We hebben wel al een mail naar babydump gestuurd maar ze zijn pas maandag bereikbaar (hopelijk)... zit flink te balen hier... hoop niet dat dit een nieuw model opeens is want dit is niet wat wij willen en gekocht hebben...

wieg noordzee.jpg
    deze hebben wij dus gekocht

En zo ziet het er nu uit:
    2012-12-29 12.11.09.jpg

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

als je naar de foto kijkt zie je dat er een hele dikke matras in ligt ik denk dat dat het verschil maakt.\

maar de bak is wel dieper en ik denk dat dat juist goed is is een stuk veiliger

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

4. DaphneB

DaphneB Bekend lid

25 jul 2011
    585
    68
    28
    Ja raar he, die link lijkt ie veel meer op (zelfde fabrikant) maar dat getoogde dan weer niet.

Hij is zo lomp groot nu...
    Je ziet ook erg veel ruimte verschil aan de onderkant tussen het horizontale latje en onderkant van het "bakje".

5. DaphneB

DaphneB Bekend lid

25 jul 2011
    585
    68
    28
    We hebben ook express gekozen voor een iets hoger wiegje ivm keizersnede, dan hoef ik niet zo diep te bukken.

6. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Dat is het nadeel van kopen op internet... Als je nlk. heel goed kijkt dan zie je wel dat het klopt vind ik. Alleen de foto is zo gemaakt alsof hij minder diep lijkt en ook verder weg dan je eigen foto. Slim gedaan van de betreffende fotograaf want het werkt voor de verkoop dus prima. Alleen wel een domper als je dat niet verwacht.

Overigens vind ik het een leuke wieg hoor en dat hij dieper is is alleen maar veilig.

7. DaphneB

DaphneB Bekend lid

25 jul 2011
    585
    68
    28
    We hebben deze niet alleen via internet gekocht hoor, maar ook in de winkel bekeken zie foto.

Er is wel degelijk een verschil... en dat ligt niet aan hoe de foto gemaakt is.
    Je ziet bij de winkel/internet versie 4 plankjes aan de kopse kanten en die bij ons is nu opeens 5 planken diep.

IMG_2593.jpg

8. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Haha ik snap niet dat er mensen zijn die het verschil niet zien.. Afstand tussen onderste latje en bak hoort idd groter te zijn.. Waren er misschien geen 2 versies van?

9. DaphneB

DaphneB Bekend lid

25 jul 2011
    585
    68
    28
    Nee niets over kunnen vinden, en bij babydump ook niet over gesproken. Het rare is dat als ik op de site van de fabrikant Holland kijk onze "versie" ook nergens zie staan... haha heel raar dit... maar eigenlijk niet grappig ;)

En ja voor ons is het verschil overduidelijk!! dit heeft niets te maken met hoe je de foto maakt. het is een super groot verschil tussen de onderlat idd.

10. famke80

famke80 Bekend lid

2 aug 2012
    730
    1
    18
    NULL
    NULL
    Het is inderdaad een ander wiegje, raar. Ik zou ze maandag gewoon bellen, of langs de winkel gaan.

Deel Deze Pagina