Hoi dames! Derde wondertje is op komst en heb echt moeite met namen vinden die me aanspreken. Het is nog vroeg gelukkig maar wil er goed te tijd voor nemen Wat past mooi bij Daisy en Luna? (Luna is met de u ook als u uitgesproken! Niet als oe!! ) Heel eerlijk ben ik bij de vorige zwangerschappen niet geslaagd in het vinden van een jongensnaam maar mn gevoel was ook niet bezig met een jongen. Nu dus wel! Hebben volgende week donderdag geslachtsbepaling maar wil toch voor beide ideeën opdoen! Wat ik voor een jongen mooi heb gevonden is: Kaj/Kay...maar twijfel of het wel bij de dames past. Voor een meisje ben ik ook een naam tegen gekomen die ik wel aardig vind: Bay-Lin. Maar ook daar heb ik nog niet HET gevoel bij. Ik ben benieuwd waar jullie mee komen! thnx!
Deze namen vind ik wel passend bij je twee oudere kindjes: Meisje: -Ann -Lynn -Lily -Rose -Lily-Rose -May-Linn Jongen: -Kaj -Finn -Sem -Sepp/Zeb -Max
Indy Mardée Xadé Britt Zinzi Danique Danae Manouk Chloë Noa Quinten Xavi Mats Nolan Falco Jafet Boaz Noam
Het blijkt een jongen te zijn! ...wauw na twee dames.. zo bijzonder! Dus als iemand nog suggesties heeft? Wij zijn op zoek naar een jongensnaam die bij Daisy en Luna past!
Kai / Kaj (uitspraak kaj) vind ik tof, ook bij de namen van zussen! Kay (uitspraak kee) wat minder (Daisy begint met dezelfde klank). Qua klank zijn de namen Daisy en Luna allebei opgebouwd uit eerst een medeklinker, dan een klinker dan een andere medeklinker en dan weer een andere klinker. (D-ee-s-ie en L-uu-n-aa). Lijkt me mooi omdat weer te doen, maar dan andere klinkers en medeklinkers op dezelfde plekken te gebruiken Dus wat vind je van.. Boele Fabe Feije / Feie Feike Fido, Fito / Vito Guido / Gido Hero, Hiro Jago, Jage Jaro, Jiro Jeije Jirou Jore, Jorre Jove, Jave / Jáve Kare Kauko Keije / Kije Kiro Kobe Maro, Mauro Matthé Mijo Mikai, Nikai Milo / Mylo, Mailo Miro Nero Nilo, Niko / Nico Nimo Nio / Niyo Noé Paco, Pavo Paulo Peije, Peijo Peike Philo Raiko Reijo Rico Roué Sage Seije Sido Siebe, Sieme Sijme Simo Tabe Taro, Tarou Teije / Tije / Teie Tibo / Thibault Tico / Tiko Tiebe, Tibo Tijme Tilo / Thilo Timo Tito Tobe Tygo / Tycho / Tigo / Ticho Vico Vigo / Figo Warre Wibo, Wiebe Zaro (Lees nu pas dat het een jongen is haha! Voor een meisje had ik: Bibeau Bieke Bijou Bodée Camée Caró / Karó Cató / Kató Fauve Fieke Filou / Philou Hieke Jade Jalou, Janou Jolé / Jolée Madée Maire / Meire Maite / Maithe Malou, Milou Mare, Marre Marée, Marij Maudé Maure, Maurée Meije / Meie Mieke, Meike / Maike Mirre Namée Nieke, Niké Nieve Nilou Noé Nolé Nore Nyree Rhodée Rive Romée Sage Sare Sarée Sive Solé Vieve / Vive Wieke)