Hoi meiden, Ben wel benieuwt hoe het bij jullie ging,mijn vriend was al een tijdje verliefd op mijn toen ie ermee kwam en het me vertelde,ik ken hem al 6 jaar maar heb er nooit bij nagedacht dat ik met hem een relatie zou kunnen krijgen want hij is helemaal mijn type niet(dacht ik) dus bij mij was het dan ook geen liefde op het eerste gezicht maar is het wel langzaam gegroeid en dat doet het nog steeds Liefs Palmie
bij mij was het liefde op het eerste gezicht eigenlijk bij ons moet ik zeggen.. hha bijmn man ook.. heel leuk.. was dat.. nou aj is dat moet ik zeggen he
Hoi! Hier ook liefde op het eerste gezicht en vanaf 1996 bij elkaar en ook inmiddels getrouwd Liefs, Mili
haha bij mijn eerst niet moest er eerst niks van weten niet van hem maar gewoon een relatie haha hij liep al bijna n jaar achter me aan xxx
ik heb mijn vriend ontmoet op een forum...vond het maar een betweter...we kregen ook een heftige discussie waar hij het niet met mij eens was...wat een kwallebal dacht ik...totdat onze discussie over ging in de pb-tjes en er toch wel wat groeide...en toen gingen we een kopje koffie drinken en ik dacht wauwie wat een leuke vent...nou ja ik ben niet meer weggegaan bij hem!
Toen ik mijn man voor het eerst zag, was ik stiekem wel gelijk geïnteresseerd. Niet zo zeer dat het direct liefde op het eerste gezicht was. Iets in hem sprak mij ontzettend aan al ontkende ik het in alle hevigheid. Hij vond mij eerst ook maar bijdehand maar had al snel hetzelfde gevoel. We waren vrij snel tot elkaar gekomen en zijn nu inmiddels (bijna) 10jr erg gelukkig samen!
Wij hebben elkaar op het werk leren kennen. Werkten bij KPN en zaten bij elkaar in het team. Heeeel spannend was dat...heb weken lang niet kunnen eten op m'n werk. M'n collegas hadden het na een half jaar pas door, hi hi.
Hier was het ook liefde op het eerste gezicht. We kenden elkaar eerst alleen van chatten op msn maar toen we een keer de webcam aandeden kreeg ik meteen vlinders in mn buik,en hij ook Toen we elkaar in t echt gingen zien was het meteen een klik en we waren niet bij elkaar weg te slaan En nu hebben een schat van een dochter en zijn we getrouwd
Hier ook liefde op t eerste gezicht van allebei de kanten. Hij werd ontslagen omdat hij zijn werk niet goed deed en ik was aangenomen in plaats van hem. Door een fout van de roosteraars moest hij me inwerken
hallo bij ons was het geen liefde op het eerste gezicht bij ons is het ook best wel raar gegaan ik en mijn vriend mochten elkaar totaal niet als ik een keer bij vrienden was en hij kwam binnen ging ik naar huis zo erg was het toen maar ineens veranderde hij zo erg werd ineens aardig en toen konden we ineens met elkaar lachen en normaal praten en toen paar maanden later werden we verliefd hihi en nu zijn we ondertussen al 6jaar bij elkaar
Hier ook liefde op het eerste gezicht. Tijdens het uitgaan hebben we elkaar 4.5 jr geleden ontmoet. Ik was met een vriendin die zijn vriend kende, zo raakte we aan de praat en sindsdien zijn we onafscheidelijk!
totaal geen liefde op het eerste gezicht, hij was 20 jaar mijn buurjongen! Ik was altijd hoteldebotel van zijn broer maar die had het te druk met andere meisjes. Gelukkig maar....8 jaar geleden zijn we elkaar tegengekomen in een discotheek door een wederzijdse vriendin aan de praat geraakt en elkaar daarna nooit meer losgelaten .
Hier ook geen liefde op het eerste gezicht, we hebben elkaar leren kennen via chatplaza. Ik had ook nog als schuilnaam de naam van zijn ex, dus dat was helemaal niet zon beste start. Maar na een maandje discussies voeren toch maar eens een x prive gepraat en dat klikte opeens geweldig. En nu zijn we ruim 6 jaar bij elkaar waarvan 1 getrouwd
Nee niet echt. Vond hem wel erg interresant maar stond er niet voor open. Het is echt gegroeid! Van zijn kant wel.
Bij mij en mijn vriend ook wel. Ik werkte in een bar waar hij kwam. Daar was altijd al een soort van spanning tussen ons(elkaar heel diep in de ogen aankijken. Beetje flirten. Ook gaf hij gaf mij verschrikkelijk veel fooi echt heel erg veel. Eén keer gaf hij 5 euro fooi. Toen zei mijn collega ''is dat alles wat je voor haar over hebt?'' en toen gaf hij er nog 30 euro(alles wat in zijn portomonnee zat)), iedereen zei ook daar ''die twee zijn verliefd op elkaar''. Toen ik uiteindelijk aan zijn msn kwam heb ik hem na een tijdje verteld dat ik hem leuk vond en hij vond mij dus ook leuk haha. Ben naar hem toe gegaan en sindsdien ook niet meer weggegaan
Bij mij was het geen liefde op het eerste gezicht. Mijn man was totaal mijn type niet. Ben blij dat hij zijn zin een beetje door heeft gezet. Zo heb ik ons toch een kans gegeven. Ben zo blij met hem.