hai allemaal, Eigenlijk wilde mijn vriend en ik pas volgend jaar trouwen, maar nu ik zwanger ben heb ik ineens het gevoel dat het nog van te voren moet. (Hormonen? ) We willen in september of oktober gaan trouwen. En dan mogelijk in de herfstvakantie of in november op huwelijksreis. Heeft iemand leuke ideeen? Het mag dus niet al te duur zijn, maar warm weer (strand) lijkt me wel erg lekker. En volgens mij moet je als je zwanger bent opletten met tropische gebieden / inentingen? Groetjes Smartie
wij zijn vorig jaar in oktober getrouwd en vonden niet echt een betaalbare huwelijksreis in een warm gebied. Alleen egypte bleef over maar sprak ons niet zo aan. Dus zijn we na ons huwelijk een paar daagjes richting disneyland gegaan en zijn we nu net terug van onze echte huwelijksreis naar Mallorca.
Wij zijn op 13 oktober getrouwd (2001) en een paar dagen later naar Andalusië vertrokken voor 10 dagen. Heerlijk strandweer daar, niet al te warm, helemaal geweldig en ook een heel mooie streek. Is zeker een aanrader, wij gaan er ook echt nog eens een keer terug.
Wij zijn ooit eind oktober naar Fuerteventura (can.eil.) geweest. Heerlijk weer gehad daar, ca 25 graden elke dag en heerlijk zonnig. Geen inentingen voor nodig. Hoe lang ben je zwanger tegen die tijd? Want vaak mag je ook maar tot 32 weken vliegen van de luchtvaartmaatschappijen.
Ik ben 7 weken zwanger, dus dat zal wel goedkomen. Is de canarische eilanden erg toeristisch of valt dat wel mee? Andalousie zal ik ook eens in gedachten houden.
Fuerteventura vond ik wel redelijk toeristisch ja. We zijn later nog eens naar La Palma geweest en dat was een stuk rustiger en leuker. Mooiere natuur ook, maar minder mooie stranden (klein met zwart zand, terwijl F echt enorme witte stranden heeft). Ik denk dat het weer daar wel vergelijkbaar is in november, die eilanden liggen tenslotte allemaal vrij dicht bij elkaar.
Wij zijn in december 2008 getrouwd toen was ik 12 weken zwanger en we zijn naar Malediven op huwelijksreis gegaan. je meot idd oppassen met het eten en de hygienen. Maar voor dichtbij en niet duur kunnen jullie eventueel naar Egypte (ook wel lekker temperatuur in die maanden). Deze 2 hotels zijn echte aanraders: The Oberoi Sahl Hasheesh (Hotel), Egypte met Arke.nl Dana Beach Resort (Hotel), Egypte met Arke.nl) Luxe hotels, schoon en het eten is prima en wat betreft de hygiene ook op en top!!
Wij hebben in oktober een cruise gemaakt in het middellandse zeegebied. 't Was lekker weer in het zuidelijkste deel. Ik was tijdens onze huwelijksreis net zwanger en heb dagenlang moeten overgeven, dus dat was voor mijn kersverse echtgenoot wel een beetje jammer. Maar het was het allemaal waard hoor!